perjantai 22. marraskuuta 2013

~Are You Jealous?~ Part 8

Luciana:
Illalla pääsin vihdoin iskän kyydillä pois sairaalasta. Lasinsirujen tekemät haavat käsissäni oli paikattu, samoin kuin ampumahaava. Sain mukaani allergia- ja kipulääkkeitä.
"En tiedä uskallanko laskea teitä kumpaakaan enää kouluun! Kaikki lehdet pursuavat juttuja ampumavälikohtauksesta! Te kaikki olitte todella onnekkaita, kun kenellekkään ei käynyt pahemmin!" Iskä höpötti ja kaahasi (kuten aina) moottoritietä kohti kotia.
"Tommoista tapahtuu kerran elämässä! Ja sitä paitsi kaikki on hyvin! Harry ei saanut naarmuakaan ja minäkin vain muutaman!" Vastasin ja pompin radiokanavilla edestakaisin. Mikään niistä ei tuntunut soittavan musiikkia, jota pystyisi kuuntelemaan sekuntia pidempään..
"Muutama naarmu, niimpä niin. No mutta älä huoli, en saarnaa enempää, se on äidin homma." Iskä naurahti ja näytin hänelle kieltä. Kumpa voisin paeta, ennenkuin äiti itkisi ja roikkuisi kiinni minussa..
"Miksi täällä soi vaan Taylor Swiftiä!?" Kivahdin vaihdellessani edelleen kanavia.
"Heiheihei, hän on lahjakas!" Iskä tokaisi ja läppäisi käteni pois kanavanvaihtonapilta.
"Oletko tosissasi!?" Huokaisin ja jouduin kuuntelemaan koko loppumatkan iskän ja Taylorin järkyttävää duettoa...

"Luciana!!! Minun pikkutyttöni!! Et arvaakkaan miten huolissani olin teistä kummastakin!!" Äiti huusi heti kun pölähdimme eteiseen. Hän ja Harry ilmaantuivat eteemme, äiti itkuisena ja Harry silmiään pyöritellen. Salamana äiti tempaisi minut ja Harryn tiukkaan halaukseen ja puristuin heidän väliinsä.
"Te olisitte voineet kuolla!! Minun pikkuiseni!!" Hän itki ja nauroi samaan aikaan ja puristi minut tiukemmin Harryn olkapäätä vasten. Oloni oli lievästi epämukava..
"Nonii joo! Mutta eikös ole hyvä, että emme kuolleet? Ja tahtoisin pois. Kuristun kohta" inisin puristuksesta ja nauraen äiti päästi meidät molemmat otteestaan.
"Aikamoinen päivä! Muuten, kun tulin kotiin, täällä oli oven edessä sinulle osoitettu paketti. Vein sen huoneeseesi" äiti ilmoitti, vihdoinkin rauhoittuneena.
Minäkö sain paketin..? Muu perhe jäi alas syömään, kun minä vähän vaivalloisesti kiipesin portaat yläkertaan.
Äiti oli jättänyt paketin sängylleni. Se oli aika iso ja vaaleanpunainen. Aika söpö itseasissa. Istuin sängylle ja repäisin käärepaperin helposti pois. Alta paljastui iso, valkoinen laatikko jonka kannen avasin varovaisesti. Sisällä oli suuri kimppu vaaleanpunaisia ruusuja, joiden varsiin oli sidottu pinkki kirjekuori. Nostin kukat laatikosta syliini ja irrotin kirjekuoren.
"Lucianalle.
Olet uskomattoman kaunis, ja sinulla on mahtava persoona. Olen katsellut sinua kauan, mutta en ole rohjennut tehdä aloitetta. Mutta lähtisitkö treffeille huomen illalla klo 20? Tekstaa minulle :) toivottavasti kaikki on kunnossa!! xx Jake"
Olin hetken ihan pihalla. Sitten aloin vasta hiljaa tajuta, että Jake Miller oli pyytänyt minua treffeille. Hän oli komea ja suosittujen porukassa. Olin ollut ihastunut hänen monta vuotta (kuten kaikki muutkin tytöt) mutta olin luopunut toivosta aikapäiviä sitten. Ja nyt hän sanoi, että oli tarkkaillut minua!!!! Teki mieli fangirlata!!
Etsin pikavauhtia Jaken numeron ja vastasin myöntävästi kutsuun. Minuuttia myöhemmin tuli vastaus, jossa Jake kiitti minua ja kutsui kaunottareksi!! Meinasin saada sydänkohtauksen sen lukiessani!!

Harry:
"Mitä tuo on?" Kysyin suu täynnä tacoa ja osoitin vaaleaa 'jotain' keittiön pöydällä.
"Harry, älä puhu ruoka suussa. Mutta se on tofua! Ajattelin kokeilla kasvinsyöntiä!!" Äiti hehkutti ja minä ja iskä katsoimme häntä  samalla ilmeellä. Taas näitä hänen tyhmiä päähänpistojaan.
"Ei millään pupunruualla elä!!" Iskä hörähti ja mätti lisää jauhelihaa taconsa väliin.
"Se on terveellistä! Ei rasvaa melkein ollenkaan!" Äiti näpäytti takaisin, täyttäen tacoaan puolestaan salaatilla.
"Et kestä viikkoakaan ilman lihaa" totesin ja heiluttelin jauhelihakauhaan äidin nenän edessä. Iskä lähti juttuun mukaan ja äiti näytti lopen kyllästyneeltä pelleilyymme.
"Saattepa nähdä! Olen vaikka vuoden kasvisyöjä!" Äiti tuhahti ja keskittyi syömään niukasti täytettyä, vihreää tacoaan. Melkein säälin häntä. Elämä pupunruualla kauhistutti minua.

Kuului ryminää yläkerrasta ja Luci pomppi portaat alas.
"Mistäs nyt tuulee?" Utelin kun hän istui pöytään, minua vasta pääte ja hymyili leveästi.
"Minulla on treffit huomenna!!" Hän kikatti.
Ajatukseni välähtivät heti Louisiin. Tiesin, että Louisilla oli pikkuruisia tunteita siskoani kohtaan, mikä oli ihan ok, koska hän oli kaverini ja oikeasti hyvä tyyppi. Olisiko hän edennyt jo?
"Ihanaa kulta!! Saat lainata mitä vain koruja minulta!" Äiti nauroi ja ojensi mehua Lucille.
"Kenen kanssa?" Iskä kysyi vakavana puolestani.
"Jake Millerin kanssa!!"
Juuri viimeinen vaihtoehto, jonka kanssa tahtoisin siskoni olevan...



Mua häiritsee ku nimi Jake Miller kuulostaa kauheen tutulle, mut en tiiä mistä se on!!xD




5 kommenttia:

  1. Mac Miller on ainaki XDDDD joomut jatkaks viel tnä? (((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainii seki on olemassa xDDDD emmä kyllä tänää taia jatkaa, mutta toivottavasti huomenna sitte!

      Poista
  2. Oi tä on mahtava <3 en tiiä mitä tekisin ilman sun ficcei :3

    VastaaPoista
  3. Jake Miller on räppäri asdfghjkl se on ihana ja tää tarinakin onn :33

    VastaaPoista