tiistai 26. marraskuuta 2013

~Are You Jealous?~ Part 12

Harry:
Jokapäiväiseksi viihteeksi tuli koulussa seurata Lucin ja Louisin kinaa. Kumpikin vakuutti kivenkovaan, että ei edes pitänyt toisesta, vaikka joka ikinen näki totuuden. Belle ja Miller olivat jo täysin sekaisin. He eivät tienneet pitivätkö Luci ja Louis heistä oikeasti, vai käyttivätkö he vain heitä sodassa toisiaan vastaan. Jos minulta kysyttäisiin, helpompaa olisi vain sanoa suoraan..

Oli ruokatunti ja istuin pyöreässä pöydässä seuranani Louis ja Belle. Belle oli alkanut käydä hermoilleni jo pahasti. Hän kikatteli ja kyseli syvällisiä meiltä molemmilta joka sekunti, ja Louiskin näytti katuvan koko ideaansa.
"Aiotko pyytää minua ulos tänään?" Belle tivasi Louisilta, joka tuijotti tyhjyyteen jotakin miettien.
"Mitä? Aijaaa en ehkä tänään, minulla on menoja" Louis vastasi lisäten sanojen päälle mahtavan tekohymyn. Belle näytti myrtsiltä ja Louis pyöräytti silmiään. Naurua pidätellen yritin keskittyä ruokaani. Louis vilkaisi olkansa yli ja näki lähestyvän Lucin. Taisi olla actionin aika..
Niimpä Louis kietaisi yhtäkkiä käsivartensa Bellen ympärille ja veti tämän kylkeensä kiinni.
"Minä hyvitän sen. Mennään lauantaina syömään" Louis sanoi Bellelle, joka näytti riemastuvan. Mutta Louisin toisella puolella, nyt pysähtynyt, Luci ei näyttänyt tippaakaan riemastuneelta. Sen sijaan hän tyrkkäsi vesilasiaan ja kaksi desiä vettä lensi Louisin farkuille ja t-paidalle.
"Oho" Luci tokaisi, leveästi hymyillen. Louis kääntyi häneen päin ja näytti ehkä hieman hämmästyneeltä.
"Juuri tällä kohdallako heilahti?" Hän kysyi.
"Niin taisi käydä. Ikävä keskeyttää hetkenne" Luci vastasi vahingoniloisena.
Oli vähällä, etten purskahtanut nauruun. Kaikki oppilaat ruokalassa olivat kiinnittäneet huomionsa nyt heihin.
"Joo tosi ikävää. Mutta eikö ole ikävempää kun nätti poju joutuu varaamaan sinulle paikkaa pöydässä näin pitkään?" Louis heitti takaisin ja Luci muljautti silmiään.
"Sinulla on jotain häntä vastaan?"
"Entä sinulla Belleä vastaan?"
Tuli hiljaisuus ja heti perään joku vihelsi.
"Mitä jos selvitetään koko homma. Nyt" Luci totesi, laski tarjottimensa pöytäämme ja jäi odottamaan.
"Mielihyvin" Louis vastasi ja nousi ylös. Peräkanaa he katosivat ruokalan ovista ulos.
"Kymppi vetoa, että Styles jättää Millerin!" Joku huusi ja sen jälkee puheensorina täytti ruokalan.





Nyt oli tosi lyhyt! Sori mulla on vähän kiirus -.- mutta mä haluisin tietää mistä te ootte kotosin! Ite oon Kuopiosta!

25 kommenttia:

  1. apua lissää!! ja mä oon espoost (:

    VastaaPoista
  2. äkkiä lisääää!!!!!!!!!!!!! c: ja mä oon oulun läheltä

    VastaaPoista
  3. Uu ihan eri puolilta suomee xD mutta huomenna yritän jatkaa mahollisimman nopeesti!

    VastaaPoista
  4. Hei mäkii oon kuopios:o nää on ihan sairaan hyviä:)!

    VastaaPoista
  5. Fjjdkdkfkdlamkgolflldk nyyt lisäääääää ääääää xdd

    VastaaPoista
  6. jatka äkkii ps.nää on parhait

    VastaaPoista
  7. Espoooo :)) JA NYT SITÄ JATKOO NOPEESTI ;D

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille! Yaaay en oo yksin!! Team savolaiset!!xD

    VastaaPoista
  9. JATKA ÄKKIÄ !!! :))) TÄÄ ON NII IHANA ♥♥♥ ja asun oulussa :p

    VastaaPoista
  10. Äkkiä lisäää tai kuolen!! Ja oon Nokialta :DD

    VastaaPoista
  11. Ihana, jatkoo äkkiii <3 t. lappeenrantalainen

    VastaaPoista
  12. Jatkoo tänään pliis kuolennn!! <3<3 paras ficci ikinä!! :))) ja asun Nokialla :D

    VastaaPoista
  13. Hehehe kiitoooos!! Kauheeta ku porukka oottaa noi innokkaasti xDD ok oon ehkä vähän tyhmä, mut ilmeisesti Nokia on kaupunki jos jo kaks on sieltä kotosi xDDD

    VastaaPoista
  14. Salossa asun :3 Jatka, jatka, jatka c: NOPEESTI <3 tä on NIIN hyvä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 oot tainnu muute melkei jokaseen osaan kommentoida xD

      Poista
  15. Asun aika pienellä paikkakunnalla Teuvalla...Jatkooooooooo!!!Sä osaat tehä niin hyviä tämmösiä ^.^

    VastaaPoista
  16. Helsingist <3 pliis jatka mahodollisimman nopee sä tapat mut täll <3

    VastaaPoista
  17. Oon lahest ja jatka nopee tai MÄ KUOLEN *__*

    VastaaPoista
  18. Ääää älkää ny sentään kuolko!!xD vastaan nyt taas kaikille yhellä kertaa eli kiiitooooos!!! Tänää varmaa heti koulun jälkee kirjottelen!

    VastaaPoista
  19. Ihanaaaaaaaaaaaa!!! Ja mä oon hesasta

    VastaaPoista
  20. jatka jo äkkiii!!!!!!!!XD<3

    VastaaPoista