maanantai 25. marraskuuta 2013

~Are You Jealous?~ Part 11

Holly:
"Mitä hemmettiä sinä teet Millerin kanssa?" Kysyin kauhuissani Lucilta, joka oli tullut luokkaan viimeisten joukossa. Koko kouluha siitä jo tiesi.. Millerin kanssa viihtyivät kaikenmaailman huorat..
"Me oltiin treffeillä eilen." Luci tokaisi, istui paikalleen ja kääntyi heti tarkkailemaan luokkaa takanamme.
"Et vaikuta innostuneelta" totesin ja katselin kuinka hän tuijotti ovelle.
"Olen minä." Luci kuiskasi ja käännähti takaisin eteenpäin. Juuri silloin kun Louis tuli luokkaan. Bellen kanssa.
"Onko Louis ja Belle yhdessä?" Kysyin kummissani.
"Ei!! Tai no ilmeisesti.. Kait.. No kyllähän sen näkee!!" Luci kiirehti korjaamaan ja keskittyi tuijottamaan tyhjää liitutaulua. Ei tarvinnut olla järjenjättiläinen, tajutakseen että jotakin oli meneillään.
"Mikä on?"
"Ei mikään!! Oi voi eilinen oli kyllä ihana!! Jake toi kukkia ja kaikkea!!" Luci sanoi yhtäkkiä kovalla äänellä ja kääntyi muka puhumaan minulle. Näin Lucin olan yli, että Louis tuijotti meitä silmät suurina.
"Luci turpa kiinni. Olet aika ilmiselvä.." Huokaisin ja Luci sulki suunsa.
"Haluatko olla Jaken kanssa vai yritätkö saada Louisin mustasukkaiseksi?"
"Haluan! Tai.. No en, mutta haluan kuitenkin! Enkä sitäpaitsi tykkää Louisista sillä tavalla" Luci sopotti ja hermostuneen oloisesti näpräsi penaalinsa vetoketjua.
"Kuinka kauan ajattelit yrittää huijata minua?" Kysyin hiljaa, koska ranskan opettajamme oli aloittanut tunnin.
"Minä.. Ihan sama" Luci tuhahti ja kääntyi opettajaan päin. Tässä oli ilmeisesti tullut aikamoinen kriisi yhdessä yössä. En tiennyt mitä Louis tunsi, mutta Luci ei tainnut suhtautua hänen suhteeseensa Belleen kovin myönteisesti...

"Jaa laksyksi teette kaikki kolme sivullista aantamisharjoituksia!" Opettaja käski tunnin päätyttyä, kummallisella aksentillaan. Kaikki oppilaat nousivat ja pakkasivat tavaransa. Luci otti kännykkänsä ja tutki jotain. Olin jo luokanovella, kun käännyin katsomaan häntä.
"Mikä kestää?" Kysyin ja nojasin ovenkarmiin. Luci tuijotti näyttöä jähmettyneenä.
"Justin... JUSTIN BIEBER SEURASI MINUA TWITTERISSA!!" Luci kiljui ja juoksi luokseni ja melkein syötti kännykänsä minulle. Katsoin näyttöä, ja siltä tosiaan näytti, että Bieber oli seurannut häntä.
"Vaau.. Yritähän selvitä, niin ei myöhästytä.." Huokaisin ja raahasin kiljuvan Lucin mukaani.


Louis:
"Kuinka kauan olet pitänyt minusta?" Belle uteli kun kävelimme käytävällä vieretysten.
"Koko aikani täällä" valehtelin ja käännyin ympäri, tarkkaillakseni käytävää. Luci tuli juuri huutaen luokasta. En tiennyt mikä oli hänen ongelmansa nyt, mutta olin huomannut hänessä jotain. Kun minä kiukunpuuskassani suutelin Belleä, Luci näytti tyrmistyneeltä ja ryntäsi kaulailemaan Millerin kanssa. Hän ei olisi tehnyt sitä ellen minä olisi tehnyt sitä ensin. Ja se teki minut kierolla tavalla tyytyväiseksi.
"Apuaaaa!! Mistä sinä tykkäät minussa? Olenko kaunis!?" Belle kyseli ja roikkui käsivarressani. Käännyin häneen päin ja loin kasvoilleni tekohymyn. Luci oli juuri takanani..
"Kaikesta. Olet täydellinen" vastasin ja kumarruin suutelemaan häntä.

"Vooi Jake, ehdin jo ikävöidä sinua!" Luci huudahti heti takanani ja kun nostin katseeni, näin kuinka hän heittäytyi Millerin kaulaan. Näkymä ärsytti minua yllättävän paljon.
Pelasimme molemmat samaa peliä.







8 kommenttia:

  1. Tää on niin hyvä!<3 Koska jatkat?? Kuka on sun mielestä söpöin/kivoin/hauskin one directionista?? Mä tykkään Louisista :D

    VastaaPoista
  2. VOITKO JATKAA VIELÄ TÄNÄÄÄ ? :)

    VastaaPoista
  3. Teet täst ihan hirveet draamaa :o but I like it ;) tä ficci on aivan ihana <3 saat luvan Kirjottaa pian jatkoo :) apua tä alkaa kuullostaa jo kiristämiselt :o jatka kun ehdit, mutta mahdollisimman pian ;)

    VastaaPoista
  4. Tää on vaan niiin ihana! ! Oikeesti! En muista missä osassa oli pari lausetta jotka kuvas mun tunteita täydellisesti yht jätkää kohtaa :3 ♥♥

    VastaaPoista
  5. Äääääääääää!!! Vitsit nää sun ficit on ihan parhait! Jatkajatkajatka!!

    VastaaPoista
  6. Yks parhaista ficeistä mitä oon lukenu!! Jatka nopsaan :)))

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille!!:3 en jaksanu yksitellen jokaselle vastata xD mutta lemppari pojista on kans Louis koska se vaa on semmonen ihhhahhhsjjsklsn xD siks tätä on jotenki helppo kirjottaakki :D kauheeta ku näin moni kehuu tätä *__* mutta siis tänään iltapäivällä yritän jatkaa xD kiitos vielä kerran noista kommenteista! Ne oikeesti tekee semmosen olon että joku oikeesti lukee näitä mun jaarituksia ja kaikkee ja tykkää siitä!!:3<3

    VastaaPoista