lauantai 8. kesäkuuta 2013

~The Kiss~ Part 16

Analeight:
Puoli sokeana minut tönäistiin eteenpäin ja tuntiessani kivun päässäni minun oli pakko kiljua. Minut oli sairaalasta siepannut joku demoni mies enkä voinut panna hanttiin. Hän vain läpäytti minua päähän kevyesti niin menin tajuttomaksi. Seuraavan kerran heräsin järkyttävän päänsäryn kanssa tässä talossa. Minut oli lukittu yhteen makuuhuoneeseen eikä minulla ollut mitään aavistusta mitä oli tekeillä. Näin tosi huonosti toisella silmälläni vaikka olin käynyt useissa leikkauksissa. Kasvojani oli saatu hieman muokattua, enemmän ihmisen muotoiseksi. Mutta silti oli todella ruhjotun näköinen eikä toista silmää voitu edes pelastaa.. No mutta kun minua oli pari tuntia pidetty makuuhuoneessa nainen tuli sisään. En ensin tunnistanut häntä mutta sitten muistin että juuri hän oli murskannut kasvoni. Hän raahasi minut käytävään ja nyt veti minut perässään toiseen huoneeseen. Heti ensimmäiseksi näin sen demoni miehen joka oli auttanut minua ja Sirenaa. Mitä tämä oikein oli!? Sitten näin jotain vielä kauheampaa. Sirena oli sidottu käsistään ja jaloistaan sänkyyn ja häntä oli selvästi hakattu ja hän vuosi verta. Oliko tuo ämmä tehnyt tämän hänelle!? Sirena tuiotti minua täysin jähmettyneenä. "Nonii! Nyt me kaikki olemme koolla!" Nainen naurahti niin ärsyttävän kuuloisesti että jos olisin voinut kääntyä olisin lyönyt häntä niin kovaa kuin pystysin. "Mitä meinaat Xenia!?" Sirenan ystävä kysyi vihaisen näköisenä katsoen minua myös. Nainen oli siis Xenia. Inhosin jo nimeäkin! "Voi Zayn, etkö ymmärrä! Sinä saat valita! Kumman heistä pelastat?" Xenia kysyi nauttien tilanteesta. Mitä helvettiä!? Pitäisikö tämän Zaynin valita kumpi meistä kuolee!? Minä vai Sirena.
Zayn:
Aivoni tuntuivat tyhjiltä. Miten tähän nyt oli tultu!! En minä pystyisi päättämään! Rakastin Sirenaa mutten voisi antaa hänen ystäväänsä uhriksi! Analeight tuiotti minua. En voisi koskaan ymmärtää kuinka hirveälle hänestä mahtoi tuntua. Kipu oli varmasti hirveä ilman lääkkeitä ja kun Xenia kohteli häntä niin kovakouraisesti. Hänen kasvoillaan oli sideharsoa ja verta.. Todentotta minä säälin häntä. Hänenkin elämänsä oli tuhottu Xenian käsissä. Käännyin katsomaan Sirenaa. Tämä vain katsoi meitä kaikkia peloissaan. En halunnut hänen olevan peloissaan!! Mutta en vain pystyisi päättämään! Sirena murtuisi täysin jos hänen ystävänsä teloitettaisiin hänen silmiensä edessä.
Sirena:
Xenia oli hullu! Minä en pystyisi päättämään Zaynin ja Anin välillä! Mutta ehkä jos minä kuolisin, Analeight ja Zayn saisivat mahdollisuuden elää. An oli kärsinyt niin paljon Xenian takia, olisi oikein ettei hänen tarvitsisi kuolla vielä. Uutta teknologiaa tulee kokoajan ja parin vuoden päästä hänen kasvonsa voitaisiin ehkä hoitaa aivan ennalleen. Ja sitäpaitsi tiesin että An piti Kenistä. Heillä pitäisi olla mahdollisuus.. "No alahan päättää!" Xenia käski nauttien meidän ahdingostamme. Zayn katsoi minuun silmät suurina. Ei hän voi päättää.
Xenia:
Nyt he saisivat kärsiä. Oli ihan ilo nähdä kun Zayn  katsoi tytöstä toiseen. "Jos tämä menee liian hankala-" minä ehdin sanoa ennen kuin tunsin kiinni pitelemäni tytön riuhtaisevan itsensä irti. En ehtiny napata otettani kiinni uudestaan kun tyttö löi minua kasvoihin. Kipu ei ollut paha, pieni ja pistävä. Tyttö pinkaisi heti kauemmas, tämän Sirenan sängyn luo. "Alatko temppuilemaan?" Kysyin vihan poltellen suonissani. "Ainoat jotka kuolevat nyt olette te!" Tyttö sanoi.
Zayn:
Silloin näin tilaisuuteni tulleen ja repäisin itseni irti miehen otteesta. Ryntäsin heti Sirenan luo ja asetuin hänen eteensä. Häneen ei koskettaisi. Xenia oli aivan raivoissaan. Hän loikkasi minua päin ja me törmäsimme. Kaaduimme lattialle ja yritin pitää hänen kätensä kaukana minusta. Onnistuin kääntämään Xenian alapuolelleni ja minulla oli pieni etulyönti asema. Mutta en tajunnut tehdä hänen jaloilleen mitään ennen kuin hän potkaisi minut päältään. Vilkaisin sivulle ja näin sen tumman miehen hyökkäävän Analeightin kimppuun. Emme selviäisi tästä.  Xenia perääntyi huoneen nurkkaan ja pysähtyi. Silloin itsekkin kuulin sen! Pojat rymistivät portaita ylös ja jymäyttivät huoneen oven auki.
Niall:
Suoraan sanottuna en tajunnut yhtään mitä oli menossa. Xenia oli suoraan edessämme ja näin Zaynin parin metrin päässä. Ja huoneen toisessa päässä oli joku täysin hakatun näköinen tyttö ja selvästi Xenian kätyri. Ja vielä kaiken kukkuraksi Sirena makasi sidottuna ja verisenä Zaynin sängyllä. Ehkä pitäisi auttaa tuota tyttöä ensimmäisena. Minä suorastaan heittäydyin kätyrimiehen selkään ja väänsin hänet pois tytön kimpusta. Näin kun Harry ja Zayn  yrittivät saada Xenian kiinni mutta se ei ollutkaan mikään helppo homma. Xen loikkasi pois heidän ulottuviltaan ja lennätti varomattoman Kimin portaisiin. Minä puolestani tyrkin miestä ikkunaa päin. Kumpa saisin hänet siitä vielä alas! Onneksi Liam ja Louis tulivat juuri ajoissa ja yhdessä paiskasimme miehen ikkunan läpi. Kuulimme kovan rysähdyksen ja ruksauksen jonka toivoimme tarkoittavan että vain Xenia oli jäljellä. "Päästä Sirena irti" Liam sanoi minulle ja väistellen Xenian viskomia tavaroita menin hänen luokseen. "Kohta tämä on ohi!" Minä lohdutin ja varovasti irrotin teipin hänen kasvoiltaan. Sain myös nippusiteet aivan helposti poikki ja vetäisin Sirenan varovasti seisomaan. "Kiitos" hän kuiskasi ja alkoi vilkuilla ympärilleen. "An!" Hän kiljaisi ja syöksähti halaamaan blondia tyttöä vieressäni. Heti sen jälkeen hän kääntyi katsomaan Harrya, Zaynia ja Xeniaa jotka edelleen riehuivat huoneen toisessa päässä. "Mennään" minä sanoin. Nyt me kaikki hyökkäsimme Xenian kimppuun. Tämä ei kuitenkaan ollut moksiskaan tästä. Vaan hän vetäisi pienen mutta järeän näköisen aseen paitansa alta. Ja tähtäsi Sirenaa. "Nonii! Yksikin liike ja hän on kuollut" Xen uhkasi voitonriemuisesti hymyillen.

5 kommenttia:

  1. SUN ON IIIHAAANNN PAKKO KIRJOTTAAAAA!!! kuolen odottaessa täällä!!! :D

    VastaaPoista
  2. NYT KUULE KIRJOITAT SAAT TOSTA PUUKOST XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te ootte pelottavii!!!!!!xD no okei saatan alottaa tänää jos jaksan!:D

      Poista