torstai 18. heinäkuuta 2013

~The Kiss~ Part 38

Sirena:
Tämä oli Xavierin vika. Hän myrkytti minut samalla tavalla kuin Zaynin. En tiedä mitä olen sinä aikana tehnyt mutta nyt halusin koskaa Zaynin vuoksi. Minussa heräsi kummallinen tunne. Kun olin tavannut Zaynin, minusta oli tullut lempeämpi ja heikompi. Mutta nyt tunsin kuinka vanha metsästäjän raivo iski minuun. Minä tappaisin demonin. Zaynin vuoksi. Laittaisin Xavierin maksamaan teoistaan. "Eikös ollutkin loistava käänne?" Kuulin hänen nauravan takanani, varmaankin parin metrin päässä. Ja minulla oli suunnitelma. Vaikka viha oli peitonnut kyyneleet, niiskaisin merkiksi Xavierille että olin kuullut hänen sanansa. Samaan aikaan hivutin käteni edelleen ällöttävästi Zaynissä sojottavan veitsen kahvalle. Vedin sen rauhallisesti irti, yrittäen pitää itseni vahvana. Veitsi oli veressä koko terän mitalta ja se sai minut värähtämään. Revin juuri veitsen poikaystäväni rinnasta.. Puristin veista pakon omaisesti kädessäni ja hitaasti nousin seisomaan. Pidin veitsen piilossa jalkani takana ja kohotin katseeni Xavierin julmiin kasvoihin. "Minusta tämä oli loistavaa! Parempaa rakkaus draamaa saa hakea!" Demoni hymyili. Pidin kasvoni peruslukemilla ja hitaasti lähdin lähestymään tätä. Tiesin ettei minun olisi kannattanut mutta hypähdin eteenpäin liian aikaisin. Yritin sohaista veitsen miehen olkapäähän mutta hän väisti salamannopeasti. "Et tainnut pitää tästä?" Xavierin naurahti ja huitaisi veitsen kädestäni. "Toivoisin niin että Zayn olisi näkemässä kun sinä kärsit". Demoni syöksähti minua kohti ja nopeasti lennätti minut huoneen toiseen päähän. Iskeydyin rajusti niskat edellä lattialle ja tunsin kuinka rosoinen lattia viilsi käsivarteni verille. Ilmat olivat poistuneet keuhkoistani ja ähkien ponnistelin takaisin seisomaan. "Et voi minulle mitään! Olet säälittävä ihminen!" Mies sanoi. Hän oli väärässä. Ehkä olin pelkkä ihminen mutta viha teki minut vahvaksi. En luovuttaisi. Minä odotin mitä tuleman piti. Xavier levitti takkiaan ja sisätaskut paljastuivat monen kymmenen veitsen piilopaikaksi. Huolellisesti hän valitsi sieltä yhden, pitkän ja täysin suoran terän. En ehtinyt edes nähdä mitään liikettä ennen kuin kipu viilsi olkapäätäni ja lennähdin taaksepäin. Tunsin lämpimän veren valuvan kädelleni. Tiesin että veitsi oli mennyt kokonaan läpi olkapäästäni. En uskaltanut liikkua. Yritin unohtaa kivun ja hengittää syvään. Xavierin lähestyvät askeleet eivät kuitenkaan rauhoittaneet. Laskin vahingoittumattoman kämmeneni maahan, jonkin kankaan päälle ja nojasin sille. Kipu helpottui hieman. Tunsin kankaan alla jotakin kovaa, tangonmuotoista. En voinut katsoa sitä, sillä muuten Xavier olisi huomannut minulla olevan aseen. Pidin silmäni raollaan ja näin kuinka demoni laskeutui kyykkyyn eteeni. "Sääli.. Tiedätkö miten hauskaa minulla oli Zaynin kanssa? Hänen ilmeensä kun iskin veitsen hänen vatsaansa. Hänen tumma verensä lattialla! Unohtumanton kokemus! Ikävää vain ettei hän laittanut vastaan. Pelkuri kuoli aivan säälittä-" keskeytin miehen yhtäkkiä. En kestänyt enää. Tempaisin rautatangoksi olettamani esineet käteeni ja raivon vauhdittamana iskin sen Xavierin kurkkuun, juuri leuan alle. Tämä ei ehtinyt reakoida liikkeeseeni. "Hän ei ollut pelkuri!!" Kirkaisin raivoissani ja painoin tangon kaikella voimallani läpi hänen kaulastaan. Tunsin tyydytystä vihaani kun näin Xavierin silmäen pyörähtävän ympäri, ja kun tunsin hänen ruumiinsa valahtavan hervottomaksi. Minä tein sen. Kostin hänelle. Nousin hitaasti seisomaan, pidellen olkapäätäni. Kiskaisin veitsen irti ja varmuuden vuoksi iskin sen demonin otsaan. Nyt minun olisi päästävä pois Zaynin kanssa. En jättäisi häntä tänne. Olin vaeltamassa keskellä huonetta kun yhtäkkiä kaaduin. Mätkähdin lattialle kivuliaasti kykenemättä liikuttamaan raajojani. Mikä minun on!? Tunsin ensin paniikkia. Mutta sitten.. Jos tämä johtaisi kuolemaan.. Se ei haittaisi. Olin menettänyt koko elämäni jo. Minun oli turha elää. Suljin hitaasti silmäni ja toivoin että kipu veisi minut pois. Olin jo melkein uppoutunut pimeyteen kun kuulin kuiskauksen. "Sirena?"


Toivottavasti ketään ei ällötä liiaksi :D

10 kommenttia:

  1. OH MY GOSH! OH MY GOSH! OH MY GOSH! OH MY GOSH! OH MY GOSH! Eka meinasin hypätä katosta läpi, ku näin et tääl on uus luku, ja sitte, ku luin tän nii ASDFGHJKLÖÄÄÄÄ!!!!! U try to kill me? :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahah oh yeah xD toi oli paras reaktio ikinä!!xD nauran tääl pää punasena :D:D

      Poista
  2. Omg! No mä kiljaisin täyttä kurkkuu kun näin uuden luvun ja koko ajan oli sellane tunne et pyörryn ku luin tota silmät kierossa ja olin ihan fiiliksis !! Jatkoo pliis :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDD en ees tajuu miten te voitte lukee ja oottaa tätä niin intomielisesti!!xD

      Poista
  3. yhyyy Zayn, don't die, because you're badass. Okei ihana teksti taas <3

    VastaaPoista
  4. Selasin facen etusivuu ja in et uus luku ja sit näytin varmaa idiootilt ku yhtäkkii täys hymy ja pomppasin seisomaa :D tää on ihana oikeesti, nopeesti jatkoo! <3

    VastaaPoista
  5. XDXD kiitos :D saas nähä mitä seuraavaks tapahtuu ;D

    VastaaPoista
  6. Mun kiljumine kuulu varmaa ulos asti ! OH MY GOSH! Nää sun tarinat tapattaa mut ! Mut silti nää on nii ihanii !! Mieti kohta näit on 40 !!! Asdfghjkl nyt en voi muutaku oottaaa lisää.. Oon addiktoitunu sun tarinoihis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää teiän kommentit on ihanii!! Oikeesti alussa mulla ei ollu mitään aavistusta et näi moni tykkäis!! Ja luulin itekki et tää ois semmone 20 osan tarina joka loppuis siihe Xenian kuolemaan mut sitte on vähä pitkittyny!!:D

      Poista