sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 11

Yritän nyt kirjottaa erilaisella kirjotustavalla, toivottavasti selkeellämmällä :D

Emily:
Aamulla herätessäni en ensin muistanut miksi olin ollut allapäin. Sitten mieleeni pamahti kuva Benin järkyttyneestä ilmeestä. Hieraisin kämmenillä kasvojani. Tästä tulee mielenkiintoinen päivä. Puin, meikkasin ja otin koulumatkalle paahtoleivän mukaan. Kaylan pitäisi tulla tänään kouluun myös. Toivottavasti hän ei tuomitsisi minua heti. En ymmärtänyt miten Harry oli niin mukava ja hurmaava, mutta silti väkivaltainen. Minä saatoin ehkä olla ihastunut... Mutta ennen mitään paljastuksia, halusin selvittää mikä on Harryn salaisuus.
Koulunpihalla tunsin heti kuinka ihmisten katseet kääntyivät minuun päin. En katsonut keneenkään suoraan. Näin onneksi Kaylan, Niallin ja Liamin etuovien lähellä. Onneksi Niall näytti olevan kunnossa! Juoksin heidän luokseen ja huudahdin tervehdyksen.
"Emily.. Mitä on tapahtunut?? Ben kertoi sinusta ja ...hänestä" Kayla kysyi heti tervehtimättä.
"Minä.. Minä halusin vastauksia.. Ei siinä ollut mitään sellaista" vastustin aika nyrpeänä siitä että paras ystäväni alkoi heti epäillä.
"Älä ole hänen kanssaan missään tekemisissä Em! Olet nähnyt mitä hän on tehnyt!" Liam vaati ja viittasi Nialliin jonka poski oli hieman turvoksissa ja punainen. Tuntui yhtäkkiä kauhelta että olin ollut ulkona pojan kanssa joka oli juuri hakannut yhden ystävistäni.
"Kuulkaa.. Minä tiedän mitä hän on tehnyt mutta yritän selvittää vastauksia.. En halua että meitä leimataan pariksi tai jotain" sanoin etsien samalla katseellani kyseistä kolmikkoa. Heistä ei näkynyt jälkeäkään ja huokaisin pettymyksestä.
"Em.. Luuletko ettemme me nää että haluat olla jotain enemmän hänen kanssaan?" Liam kysyi melkein syyttävästi ja sai minut punastumaan.



Tosi lyhyt, kauhee kiire nytte! Mut onko parempi kirjotustapa ku edellinen?

4 kommenttia:

  1. Jatka pian, ihana !! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe joo kiitos :D oliko ees jotkut pilkut paikallaan?xD

      Poista
  2. Ihana! Mä en ees kattele pilkkujaxd en osaa itekkää oikee käyttää niitä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh mä en oo ikinä koulussakaa saanu pilkku kokeista täysiä pisteitä xD

      Poista