sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 12

Emily:
Onneksi vältyin vastaamasta kun koulunkello soi. Niall ja Liam lähtivät omalle tunnilleen ja minä ja Kayla suunnistimme pukuhuoneisiin. Ensimmäisenä oli vuorossa liikuntaa.
"Kayla.. Voitko ymmärtää minua? Minä en tiedä mitä olen tekemässä mutta en aio sotkeutua niihin pahoinpitelyihin!" Yritin anoa häneltä, mutta Kayla tuhahti ja menimme pukkariin. Välittömästi kaikki tytöt katsoivat minuun ja kuiskinta alkoi. Keskityin vain vaatteiden vaihtoon ja pukeuduin t-paitaan ja shortseihin.
"Emily.. Kuulit mitä Liam sanoi.. Pysy kaukana hänestä! En aio murjottaa sinulle mutta en halua että joudut vaikeuksiin" Kayla sanoi lopulta, vasta kun olimme ulkona odottamassa liikunnanopettajaamme.
"Tiedän, muta haluan tietää hänestä lisää. Ehkä saan tietää miksi hän ja kaverinsa hakkaavat porukkaa" vastasin juuri kun opettajamme, neiti Green, tuli luoksemme. Kayla mutristi suutaan muttei sanonut mitään.
"Hyvää huomenta! Tänään meillä on suunnistusta! Ja taas yksi uusi oppilas!" Green kertoi hymyillen leveämmin kuin kukaan tuntemani ihminen. Taas uusi oppilas!? Supina täytti tyttölauman mutta Green hiljensi sen huiskauttamalla kättään.
"Nonii ollaampa nyt hiljempaa! Uusi oppilaamme on Isabella Styles, joka on vielä vaihtamassa vaatteita. Odotetaan hetki ennen kuin aloitetaan" Green toitotti ja uuden tytön sukunimi sai kaikki hiljaisiksi. Oliko Harrylla sisar!? Päät kääntyilivät odottaen tulokkaan saapumista.
"Me ei tarvita lisää väkivaltaisia friikkejä!" Amber, rinnakkaisluokalta, sanoi aika kovaäänisesti kauempana. Pari muuta näkyi nyökkäilevän ja tuiottavan sitten taas ovea.
Yhtäkkiä se aukeni ja ovesta astui ulos pitkä, vaalea hiuksinen tyttö. Hän käveli nopeasti, ja tuntui katselevan tyttöjoukkoamme hieman ylimielisesti.
"Ahaa! Nonii tässä on siis neiti Styles! Kerroppa jotain itsestäsi ennen kuin aloitamme!" Green intoili ja iskaisi Isabellan viereensä, kaikkien nähtäville. Isabella oli oudosti täydellisen näköinen. Pitkät, vaaleat hiukset, suuret vihreät silmät ja täydellinen hymy. Ja samanlaiset hymykuopat kuin Harrylla. Isabellan katse kiersi ja hän näytti tympääntyneeltä. "Ei heidän tarvitse tietää muuta kuin nimeni" hän vastasi Greenille pisteliäästi ja sai koko luokan kohottelemaan kulmakarvojaan. Samanlainen, aika ylimielinen käytös kuin kolmikolla. "Ahaa.. No se siitä! Minä olen jakanut parit ja lähdette sitten etsimään rasteja! Amanda ja Grace, Delly ja Kayla, Charlotte ja Melody, Emily ja Isabella, Mindy ja Eliza..." Green huusi ja parit alkoivat järjestäytyä. Miten minulla kävi aina surkea tuuri. Lähdin hivuttautumaan lähemmäs Isabellaa joka ei tehnyt elettäkään etsiäkseen pariaan.
"Moi.. Olen Emily.. Me ollaan kai parit tänään" Sanoin katsoen häntä suoraan silmiin. En pitänyt ylimielisistä ihmisistä joten aioin olla samanlainen kuin Harrylle. Isabella katsoi minua hetken silmiin ja huomasin jotain tummaa leviävän hänen vihreisiin silmiinsä. Kummissani olin juuri kysymässä asiast häneltä, kun Green vihelsi pilliin ja käski meidän hakea kartat.
Lähdimme rämpimään metsään, nolon hiljaisuuden vallitessa. Minä olin hengästynyt pitkästä kiipeämisestä ja taivaltamisesta mutta en kuullut Isabellan huohottavan lainkaan. Kummallista, olin luullut että hän ei olisi edes suostunut kiipeämään rähjäisessä metsässä.
Päästyämme tasaiselle maalle, päätin rikkoa hiljaisuuden.
"Olet siis Harryn sisko?" Totesin ja puoliksi kysyin samaanaikaan. Isabella hymyili kylmästi ja pyyhkäisi hiukset olaltaan.
"Kyllä" hän myönsi selittelemättä.
"Mikset tullut tänne samaanaikaan hänen kanssaan?" Jatkoin utelemista.
"Onko se sinun asiasi?"
"Ei"
"Niimpä" Isabella hymyili ja lähti kävelemään nopeammin jättäen minut taakseen. Voi että mikä päivänsäde.
Liikuntatunnin loputtua  Isabella ei jutellut kenenkään kanssa, vaan häipyi ensimmäisenä pukuhuoneista. Tuntui että nyt vihdoin juorunaiheet eivät liittyneet enää minuun, vaan häneen.
Lähdimme Kaylan kanssa yhdessä pukkarista ja levitimme tietomme Isabellasta Liamille ja Niallille. Molemmat tuntuivat vain kohauttelevan olkapäitään asialle...
Jätin kaverini puhumaan turhanpäiväisiä. Kolmikko oli luultavasti koulussa. Ja minun pitäisi päästä puhumaan Harrylle. Kiertelin käytävillä ennen seuraavaa tuntia ja viimein löysin heidät. Mutta Isabella juuri tiiviissä keskustelussa Harryn kanssa. Ja molemmat näyttivät aika nyrpeiltä. Ehkä minun pitäisi jättää kysymykseni myöhempään.

8 kommenttia:

  1. Täydellinen, ja hahahha, kyllä pilkut olivat kohdillaan ;)

    VastaaPoista
  2. jatka äkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja harry on seksikäs badassina :D:D
    x mä

    VastaaPoista
  3. Haha kiitos :D Tanja oot tommonen pilkkuasiantuntija!!:D hehe niimpä anonyymi niimpä xDXD

    VastaaPoista
  4. Mä luin just koko tän stoorin, ja sanoin varmaan 100 kertaa ääneen et: "Oh my god! Voii vitt*!" Oon pikkusen rakastunu tähän!!

    VastaaPoista
  5. Ooämgee tä on ihan paras sdahdhus <3

    VastaaPoista