maanantai 29. heinäkuuta 2013

~Bad Boy Styles ~ Part 13

Emily:
Odotin monta tuntia sopivaa hetkeä puhua Harrylle, mutta aina hän ehti vilahtaa jonnekkin. Lopulta, ruokatunnilla, pääsin häneen käsiksi.
"Harry!" Minä huusin ja sain hänet kääntymään.
"Emily" Harry vinkkasi ja heilautti kättään, merkiksi Isabellalle,Zaynille ja Lousille että he voisivat mennä edeltä. Isabella katsoi minuun kylmästi, heilautti hiuksiaan ja lähti pois.
"Minulla olisi asiaa.. Mennäänkö syrjemmälle" ehdotin, sillä tuntui kuin kaikki käytävän ihmiset kuuntelisivat meitä.
"Tässä käy ihan hyvin!" Harry sanoi, tarkoituksellisesti kovaan ääneen ja astui lähemmäs.
"No.. Minä vain ajattelin että en halua että meitä leimataan pariksi--" minä aloitin mutta Harry keskeytti kiskaisemalla minut kiinni itseensä.
"Emmekö me muka ole pari?" Hän kysyi viattomasti ja painoi päänsä kaulaani vasten. Seisoin täysin paikalleni jähmettyneenä ja kuulin yleisömme kuiskeen. En halunnut kieltää sitä. Minä pidin hänestä liikaa.
"Et kiistä sitä..." Harry hymähti ja näykkäisi hellästi kaulani pehmeää ihoa. Pulssini kiihtyi ja tiesin Harryn tuntevan sen.
"Suutele minua" kuiskasin yhtäkkiä. En tiedä mitä ajattelin. Tuntui kuin olisin leijunut huumaavassa sumussa. Näin Harryn hymyilevän leveästi ennen kuin kumartui painamaan huulensa omilleni. Suudelma oli täydellinen. Painauduin kiinni Harryn rintaan ja kiedoin käsivarteni hänen kaulansa ympärille. En välittänyt mitä muut ajattelisivat. Minä halusin olla Harryn kanssa.
Lopulta tunsin Harryn hymyilevän huuliani vasten ja vetäydyin kauemmas. Näin sivusilmästä kuinka koko käytävä tuiotti meitä järkyttyneeltä.
Harry:
Vihdoin! Tiesin että Emilykin lankeasi, mutta en odottanut sen tapahtuvan näin yhtäkkiä. Parempi minulle se oli tietenkin. Vaikka olin metsästänyt kymmeniä tyttöjä, kenenkään suuteleminen ei ollut tuntunut tältä. Tämä oli jotenkin aidompaa.
Loppupäivän kuljimme käsikädessä. Minua muiden juorut eivät olleet koskaan hetkauttanut mutta Emily tuntui nyt vihdoin tekevän samoin. Muut oppilaat katsoivat meitä pahasti, mutta minulle se oli ihan sama. Emily oli nyt vihdoin minun.



Lyhyt taas >.< minä ja minun kiireinen elämäni!

7 kommenttia:

  1. Omg, mie sain sellasen kunnon kohtauksen tääll, tää on aivan täydellinen <3 Jatka pian !! :)

    VastaaPoista
  2. Jatkat MILTEIN HETI, koska muuten tulee ruumiita! ;D

    VastaaPoista
  3. Tää nosti tunnelmaa jonku verran, ku on tullu panikoituu täs yhen kaverin takui... Mut tää oli taas tälläi PER-FECT! <3

    VastaaPoista
  4. Luin silmät lautasen kokosina varmaan koko luvun ja hymyilin itekseni koko ajan XD teki mieli alkaa pomppii täysil ja huutaa mut porukat nukkuu alakerras jote XD tä on ihanaaaaaa <3

    VastaaPoista