perjantai 26. heinäkuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 7

Emily:
Koko koulupäivän, joka tunnin ajan tunsin kolmikon heittelemien paperipallojen pommittavan selkääni. Alussa oli joka kerta kääntynyt ympäri ja saanut kolmikon hymyilemään leveästi. Päätin olla huomioimatta heitä vaikka lapsellinen käytös ärsytti minua suuresti. Näin sivusilmästä koko luokan seuraavan tilannetta uteliaana. Olin ilmeisesti nyt kolmikon silmätikku. Viimeisen tunnin päätyttyä häivyin luokasta ensimmäisenä.  Sain paljon huomiota käytävillä, koska olin ensimmäinen joka oli laittanut kolmikolle vastaan. Olin päässyt jo koulunpihan ulkopuolelle kun kuulin askeleet perässäni. Käännähdin ympäri ja toivoin heti etten olisi niin tehnyt. Harry seisoi edessäni ja väläytti taas tutun hurmuri hymynsä. "Mitä haluat?" Huokaisin ja ristin käsivarteni eteeni. Harry astui eteenpäin ja olin parin kymmenen sentin päässä minusta. "Ajattelin että haluaisit lähteä syömään" hän sanoi täydellisen itsevarmasti, aivan kuin asiasta olisi sovittu. "Mistä sellaista päättelet? Jos et ole huomannut, minä en aio palvoa sinua kuten muut" sähähdin takaisin ja käännyin kannoillani. "Olen kyllä huomannut. Mutta sinä varmaan haluat kysyä minulta jotakin?". Hänen sanansa pysäyttivät minut ja käännyin takaisin häneen päin. Taikasanat. Minä janosin lisää tietoa hänestä ja kaikista tappeluista. Harru astui yhtäkkiä ihan lähelle ja vetäisi minut kiinni itseensä (((BSE: Niinku Harry teki Veronicalle!!))). Kasvomme olivat vain muutaman sentin päässä toisistaan ja vartalomme olivat kiinnikkäin. "Suostu nyt.. Tiedän että haluat" Harry kuiskasi korvaani. Olin jäätynyt paikalleni. Halusin ehdottomasti tietää hänestä lisää.. Mutta se oli Harry Styles. Pahoinpitelijä! Harry tulkitsi hiljaisuuteni myöntäväksi vastaukseksi ja hymähti. "Haen sinut tunnin päästä" hän hymyili, irrottautui minusta ja lähti kävelemään takaisin koululle päin aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Harry Styles oli pyytänyt minua syömään. Vaikka inhosin häntä, olin silti naurettavan innoissani. Vaikka en haluaisi, Harry vain sai minut unohtamaan kaiken muun.


Lyhyt on!:P yritän illalla kirjottaa seuraavaa!

7 kommenttia:

  1. Omgg, ihana Jatka pian, susta tulisi oikeesti täydellinen kirjailia, mieti asiaa ;)

    VastaaPoista
  2. Oooih super iso kiitos kummallekki!:D heh yritän saada jossain välissä sopivasti aikaa kirjottaa!:D

    VastaaPoista
  3. I LOVE THIS FANFIC BECAUSE THIS IS PER-FECT! olen puhunut.

    VastaaPoista
  4. Omg !!! Millon jatkaaat!? ::)

    VastaaPoista