maanantai 22. heinäkuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 1

Emily:
Vihdoinkin!! Oli tosi lähellä etten alkanut kiljua ja pomppia ilosta! Olin vihdoin päässyt pois sairaalasta jonne olin joutunut mopo onnettomuudessa. Odotahan vain kun saisin Terryn käsiini! Hän oli ex poikaystäväni joka oli kännipäissään rymäyttänyt moponsa päin rekkaa. Minä olin istunut hänen takanaan ja lensin asfaltille. Käsivarteni ja niskani olivat murtuneet mutta Terry oli selvinnyt säikähdyksellä! Ja kaiken kukkuraksi hän ei edes ollut tullut katsomaan minua kertaakaan sairaalaan. "Em!! Autoni on täällä!" Isä huusi kauempaa ja huomasin hänen viuhtovan kättään. Olin menossa tänään suoraan kouluun, kuukauden tauon jälkeen. Juoksin autolle ja kiipesin etupenkille. "Jännittääkö? Et ole pitkään aikaa nähnyt ystäviäsi" Isä kysyi hymyillen ja käänsi auton ajotielle. Olin ollut tajuttomana suurimmanosan koko kuukautta, joten olin varmaan missannut paljon. Olin kahdeksantoista ja lukion kolmannella. Koulumme oli tosi rauhallinen ja kohtuu pieni. Jännitti palata takaisin ja tavata pitkästä aikaa ystäviä. "Pikkuisen" hymyilin ja loppu automatkan keskityin katselemaan ikkunasta. Isä kaartoi hetken kuluttua koulun parkkipaikalle ja nousin kyydistä. "Hyvää koulupäivää, muista varoa niskaa!" Isä muistutti ja minä nyökkäsin. En vieläkään saanut tehdä äkkinäisiä liikkeitä. Heilautin laukkuni olalle ja lähdin kävelemään nurmikkoa pitkin etupihalle. Tutut naamat hymyilivät minulle ja tervehtivät. Kaikki tiesivät onnettomuudesta ja epäilemättä Terryä oli koeteltu pahoin. "Emily!!" Kuulin huudon ja käännyin ympäri. Kayla juoksi minua vastaan ja kietaisi kätensä ympärilleni. Kayla oli paras ystäväni ja oli ihana nähdä häntä pitkästä aikaa. "Mitä kuuluu?" Kysyin nauraen ja halasin häntä takaisin. "Minun pitäisi kysyä tuota sinulta!! Minulle kuuluu hyvää mutta" Kayla nauroi mutta hiljensi sitten ääntään, "kaikille ei". "Mitä on tapahtunut?" Kysyin kummissani kun lähdimme kävelemään kohti etupihan asfalttia. "Tänne tuli juuri onnettomuus viikollasi uusia oppilaita. Kolme kappaletta." Kayla kertoi hymyilemättä. Yleensä uusiin oppilaisiin suhtauduttiin iloisesti ja heidät otettiin heti mukaan porukkaan. Miksi Kayla puhui tuohon sävyyn? "Mikä on ongelma? " kysyin turhautuneena. Kayla vilkaisi ympärilleen ja kumartui lähemmäs. "He ovat vähän niinkuin koulun pahikset... Ei kannata asettua heidän tielleen. Kuulemma he hakkasivat koko Benin porukan! Rickin, Stevenin, Miken ja Bradleyn! Kolmestaan!" Kayla kuiskasi kuulostaen järkyttyneelle. Sitä minäkin olin! Benin porukka oli koko koulun pomot! He eivät olleet kiusaajia mutta kumminkin koulun vahvin porukka. Ja yhtäkkiä kolme uutta tulee ja hakkaa kaikki! "Ketkä ne uudet ovat?" Kysyin heti ja Kayle heilautti päätään vasemmalle. Näin siellä seisovan kolmikon. Yhdellä oli mustat, hyvinlaitetut hiukset ja musta nahkatakki. Toisella oli ruskeat, sotkuiset hiukset ja hän nauroi juuri äänekkäästi. Viimeinen oli heistä pisin. Tummat kiharat ja hymykuopat. Ja hän katsoi suoraan minuun. "Zayn Malik, Louis Tomlinson ja Harry Styles" Kayla supatti ja kiskaisi minut mukaansa, kauemmas heistä.


Töttörööö eka uutta!! Lyhyehkö kylläkin mutta mielipiteitä otetaan vastaan :D

7 kommenttia:

  1. Omg!! Harry, sulin tolle: Viimeinen oli heistä pisin. Tummat kiharat ja hymykuopat. Ja hän katsoi suoraan minuun. Omg, jatka pian !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eheh se oli vähän mihin pyrinki ;D yritän huomenna taas jatkaa :)

      Poista
  2. Rrrrrrrrrrr ;) tätä mä oon odottanutki ;) Hyvä alotus! ;*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^millon jatkat sun ficciä ? :)

      Poista
    2. Hä, kuka? :D tarkotiks susannaa? :D

      Poista
    3. Mua ?! Wow mulla on lukija :3 xd siis alotin uutta ku inspis loppu siihe Zayn tarinaan :D

      Poista