keskiviikko 29. toukokuuta 2013

~The Kiss~ Part 10

Kimberly:
Tulin juuri yläkerrasta kun Zayn ja tämä Sirena tulivat sisään. Molemmat katsoivat heti minuun mutta tyttö käänsi nopeasti katseensa maahan. Olin tyytyväinen ettei hän alkanut mahtailla varsinkaan tällähetkellä. "Mitä tapahtui?" Zayn kysyi ja kiipesi portaita minua vastaan. "Xen yllätti Hazzan jonkun miehen kanssa. Hänellä on ilmeisesti liittolaisia. No mutta Haz sai selän murtuman ja pari vakavaa haavaa. Mutta hoidin hänet ja hän nukkuu tällähetkellä ylhäällä." Kerroin ja kumarruin vielä lähemmäs häntä. "Me olemme tässä tilanteessa osittain tytön takia.." Jatkoin kuiskaten. Zayn katsoi minuun ärtyneenä mutta taisi sitten tajuta että olin oikeassa. Vaikka Xenia oli aina ollut  vihainen meille kaikille, hänen kostonsa oli tytön ja tämän ystävän syy. "Mutta Xen on hänen perässään. Enkä anna hänen saada Sirenaa" Zayn vastasi vakavana. Tiesin tarkalleen mistä hän puhui. En minäkään antaisi kenenkään satuttaa Harrya. Ja tällähetkellä minullakin oli kostonhimoisia suunnitelmia Xenille. Ystävyytemme oli nyt kyllä päättynyt. "Sirena pitää saada pois täältä. Ota sinä hänet mukaasi ja minä, Harry ja Liamin porukat etsimme Xenin." Zayn selitti suunnitelmansa. Katsoin häneen järkyttyneenä. "En jätä Harrya! Enkä halua että teille käy mitään!" Protestoin. Katsahdin Zaynin olan yli ja näin Sirenan tulleen luoksemme. "En minäkään halua jättää sinua! Se Xenia on hullu ja hän voi satuttaa teitä kaikkia pahasti!" Hän valitti myös. No hyvä että olimme samaa mieltä. Zayn katsoi häneen ja näin katseessa jotain mitä en ollut ikinä Zaynillä nähnyt. Rakkautta. Kumpikin heistä tuiotti toisiaan täysin transsissa. Tiesin miltä se tuntui.. Minä ja Harry olimme olleet yhdessä jo viisi vuotta.. Hymyilin ajatuksissani. "Mutta mieti nyt. Sinun pitää olla turvassa" Zayn maanitteli. Sirena kurtisti kulmiaan mutta nyökkäsi.
Sirena:
Vaikka en haluaisi jättää Zayniä yksin, en välttämättä olisi hyödyksi. Osasinhan minä tappaa mutta paikalla olisi varmaan enemmänkin vihollisia kuin vain Xenia.. "Kim, pakkaa jotain syötävää ja voitte lähteä heti. Turvatalo on onneksi vähän kauempana" Zayn sanoi ja Kim lähti alakertaan. Minusta vähän tuntui ettei Kim  pitänyt minusta kovasti mutta ymmärsin sen. Minä olin varmasti tappanut hänen tuttujaan.. Mutta olin suorastaan liikuttunut että silti hän suostui lähtemään kanssani muualle. Minä ja Zayn kävelimme pihalle. "Mitä tapahtuu?" Kysyin taas. Minkä takia tässä nyt oltiin. "Xenia suuttui kun en antanut hänen tappaa Analeightiä. Ja kun kerroin tapaavani sinut. Hän ei siedä metsästäjiä ja ihmisiä yhtään. Ja nyt.. Me luulemme että hän jahtaa sinua kostoksi." Zayn kertoi vihaisen näköisenä. Minäkö olin nyt uhri!? Pelkäsin hieman.. Xenia oli ihan hullu ja voimakas. Pelkäsin myös muiden puolesta. Ja Harry oli loukkaantunut tarkkaillessaan minun taloani.. Kaikki oli vähän niinkuin minun syytäni.. "Älä huoli. Me pidämme sinut turvassa. Kutsun kolme ystäväämme tänne myös. Ja Kim huolehtii sinusta turvatalolla" Zayn rauhoitteli ja halasin häntä. Painoin häöni hänen rintaansa vasten. Jos Xenia tekisi hänelle jotain.. Minä tappaisin hänet ominkäsin. Kuulin kun Kim tuli luoksemme ja irrottauduimme toisistamme. "Lähdetään." Kim sanoi ja menin hänen perässään autoon istumaan. Zayn tuli ikkunaan ja avasin sen vielä. "Älkää satuttako itseänne" Kim pyysi ja Zayn nyökkäsi. Sitten hän kumartui eteeni ja painoi huulensa huulilleni. Vatsassani tuntui vetäisy ja vastasin suudelmaan toivoen ettei se ikinä loppuisi. Vedin häntä paidasta lähemmäs ja suudelmamme vain jatkui. Olin yksinkertaisesti taivaassa. Kuulin taas hämärästi rykäisyn. Hitaasti erkanimme toisistamme ja Zayn kuiskasi hiljaa:" Rakastan sinua". "Minäkin sinua" vastasin. Tämä oli unelmieni täyttymys. Mutta se saattoi päättyä lähipäivinä. Liian aikaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti