tiistai 7. toukokuuta 2013

~Just me and you~ Part 9

Katherine:
Olin ollut vähän niinkuin horroksessa. Mutta yhtäkkiä kuulin rymähdyksen ja huutoa. Pääni ponnahti pystyyn ja tiesin mitä tapahtui! Niall oli tullut!! Mutta miksi kuului rysähdys? Kuuntelin aivan hiljaa mitä ulkona tapahtui. En saanut mitään selvää sanoista kun olin kuitenkin sisällä ja he ulkona. Halusin vain nyt päästä Niallin luo! "Niall!" Minä huusin niin kovaa kuin pystyin. Aivan varmasti kuulin kuinka matala mumina ulkona lakkasi. Mutta sitten kuului ryskytystä etuovelta. "Kat! Oletko siellä?" Kuulin Harryn huutavan. Ovi oli ihmeisesti lukittu.. "Olen!! Mitä siellä tapah-" ehdin huutaa ennen kuin joku painoi takaapäin kätensä suulleni. Rimpuilin minkä pystyin mutta J oli vahvempi. Hän avasi yhdellä kädellä varmaankin veitsellä siteeni ja retuutti minut seisomaan. Silloin heilautin päätäni taaksepäin nopeasti ja tunsin kuinka päämme kolahtivat yhteen. Osuma sai hänet päästämään minusta irti. Huono puoli oli se että päätäni huippasi iskun jäljiltä.. Minua taisi sattua enemmän kuin häntä. Pinkaisin kuitenkin heti juoksuun ja rynnin eteiseen. Sain tutun ulko-oven lukon nopeasti auki ja olin törmätä Liamiin. Kaikki pojat seisoivat edessäni! Paitsi Niall. Juuri kun näin hänet häkissä, tunsin viileän terän kurkullani. J oli tullut perääni. "Mitä sinä haluat?!" Niall huusi häkistä ja yritti epätoivoisesti päästä pois. "Minä vain hoidan hommani" J vastasi ja tuntui nauttivan tilanteesta. Kaikki pojat seisoivat parin metrin päässä ja tuiottivat jähmettyneinä veitsenterää kaulallani. Huomasin etten hengittänyt. Vedin äkkiä pakokauhuissani henkeä ja tunsin kuinka terävä veitsi viilsi kaulani pintaa. "Päästä hänet irti!!" Niall karjui häkistä aivan suunniltaan. Haava ei tuntunut syvältä mutta verinoro valui kaulaani pitkin. "Sehän minun tarkoitukseni on. Vaihtokauppa" J vastasi täysin tyynenä. Katsoin pelästyneenä Nialliin. Hän katsoi minuun takaisin epätoivoisena. "Te tiedätte että minun viimekertainen uhrini pakeni.. Haluaisin hoitaa sen loppuun." J sanoi ja pojat kääntyivät Nialliin päin. Ei! En antaisi Niallin tulla tilalleni! "Sovitaan niin. Tapa minut ja päästä Kat pois" Niall sanoi hiljaa mutta päättäväisenä. "Ei!! Niall et tule!" Minä kiljaisin peläten hänen puolestaan. "Päästät hänet varmasti pois." Niall totesi J:lle ja oli kuin en olisi sanonut mitään. "Tottakai.." J vastasi ällöttävän kierolla äänellä.
Niall:
Tämä on ainoa keino! En voisi olla onnellinen ilman Katia! Mutta hän voisi aloittaa uuden elämän ja unohtaa minut! Tottakai tiesin että J oli perässäni.. "Miksi hänet??" Kat huusi yhtäkkiä itkusilmissään. Minun teki pahaa nähdä hänen itkevän.. "Koska minä olen vampyyrinmetsästäjä.. Ja tämä nuori villi ystävämme on tapettavien listalla." J nauroi. Tiesinhän minä tuon.. Viimekerralla olin  päässyt pakoon mutta sain arpeni.. "Mitä hän on tehnyt?! Ei mitään!!" Kat kiljui edelleen. Hän ei tiennyt mitä olin tehnyt.. Sekään ei ollut lempiaiheitani.."hän on tappanut ihmisiä kultaseni.. Eikös se ole rangaistava teko?" J kysyi Katilta. Kat kääntyi minuun päin järkyttyneenä. No jaa.. Nyt hän ainakin pitää minua hirviönä.. "Payne! Avaa selli tai pikkuneiti saa maistaa terästä." J käski ja heitti Liamille avaimen. Hitaasti ja vastentahtoisesti Liam tuli luokseni ja avasi lukon. "Älä antaudu!" Hän kuiskasi pikaisesti kun tulin ulos häkistä. Jos Katin kuolema olisi toinen vaihtoehto.. Silloin antaudun. Menin J:n ja Katin eteen. "Niall ei!!" Kat kuiskutti ja pudisti päätään niin tarmokkaasti kun vain pystyi.  J veti veitsen pois hänen kaulaltaan ja silloin vasta tajusin verinoron. Se on Kat! Kat!! Hengitä Niall!! Käskin itseäni pysymään rauhallisena. Käänyin J:hin päin. "No antaa tulla" minä käskin. Parempi sitä mitä nopeammin. J kohotti veitsensä mutta yhtäkkiä Kat hyppäsi häntä päin. He kaatuivat maahan sekaisesti ja minä vain tuiotin. Mitä Kat aikoi?? Muut pojat tulivat yhtäkkiä myös J:n ympärille ja yrittivät saada häntä aisoihin. "Hei hei! Älkääs te sekaantuko tähän. Tämä on perhe asia.." J sanoi ja me kaikki pysähdyimme heti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti