tiistai 14. toukokuuta 2013

~Just me and you~ Part 12

Niall:
Täytyy myöntää että kun pääsimme autoon olin todella helpottunut. Ja Kat oli saanut minut hereille saalistusvietistäni enkä ollut satuttanut häntä!! Ja se psyko oli vankilassa! Menin takapenkille ja Kat istui viereeni. Hän painoi päänsä rintaani vasten ja kiedoin käsivarteni hänen ympärilleen. "Miten voit?" Kysyin hiljaa häneltä. Kat katsoi ylös minuun ja hymyili vaimeasti. "Hyvin.. Onneksi tämä on ohi." Hän kuiskasi. Suutelin häntä otsalle ja hän käpertyi tiukemmin viereeni. Miten näin nopeasti pystyin tulemaan onnelliseksi muutamassa päivässä.. Kat oli täydellinen minulle! Väsyneenä ja onnellisena suljin silmäni.
Katherine:
Olin nukahtanut autoon Niallin kainaloon. Olin tietyllä tavalla vähän järkyttynyt mutta helpottunut kuitenkin! Heräsin myöhemmin Niallin huoneessa. Minut oli peitelty hänen sänkyynsä ja tunsin Niallin makaavan vieressäni. Raotin silmiäni ja näin hänen olevan hereillä. "Huomenta kaunotar" hän kuiskasi suloisesti. "Huomenta komistus" vastasin hymyillen. Niall naurahti ja painoi kasvonsa hiuksiini. "Mmm.. Olemmeko me vähän niinkuin..yhdessä?" Niall kysyi hiljaisesti korvaani. Hymyilin leveästi. "Eiköhän" sanoi ja käännyin häneen päin. Kurotuin suutelemaan häntä. Niall vastasi suudelmaan ja kiedoin käteni hänen niskaansa. "Olemme yksin talossa.. Vain minä ja sinä" Niall kuiskasi virnistäen. Kierähdin hänen päälleen ja halasin häntä tiukasti. "Rakastan sinua" hymyilin. "Niin minäkin sinua" Niall vastasi ja suuteli minua taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti