lauantai 1. marraskuuta 2014

Desperation part 33

Lily:
Liam näytti olevan muiden seurassa kuin kala vedessä, kun olin Louisin avustuksella selittänyt koko jutun. Tietenkään emme pystyneet kertomaan kaikkea, mutta Liam näytti hyväksyvän asian hetken hämmenyksen jälkeen.
Päivä heräämisen jälkeen Liam oli jo noussut seisaalleen ja kävellyt isoon oleskelutilaan. Hän sai heti Jazminin vierelleen, ja ilokseni Liam suhtautui häneen lämpimästi. Minusta heillä saattoi hyvinkin olla yhteinen tulevaisuus.

Katsellessani heitä kahta, en huomannut kuinka Louis istui viereeni sohvalle. Vasta kun hän pyyhkäisi hiukset ohimoltani, käännyin hätkähtäen.
"Mitä mietit?" Louis kysyi, hymynkare huulillaan. Minusta oli ihana nähdä hänet taas omana rentona itsenään. Hiukset sotkuisina, t-paita ja farkut yllään. Muutamia naarmuja tosin kulki hänen poskensa poikki, mutta hymy sai ne vaikuttamaan yhdentekeviltä.
"En mitään... Mukavaa, että kaikki on melkein normaalia taas" huokaisin ja hymyilin. Tietenkin minulla oli haikea olo. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti, ja minusta tuntui pahalle menettää ystäviä noinkin raa'alla tavalla. Mutta ehkä Khai ja Joshua olivat nyt paremmassa paikassa.
"Jep.. Tosin veljelläsi riittää totuteltavaa." Louis naurahti ja kietaisi käsivartensa ympärilleni.
"Totta... Mutta Louis, huomasitko sinä mitään outoa Liamin talolla?"
"Hmm jotain oudompaa kuin kuolleista herännyt veli?"
Katsoin häntä kulmieni alta ja sain vastaukseksi vain leveän virneen.
"En pystynyt lukemaan Jazminin ajatuksia.. Enkä kai kenenkään muunkaan" selitin ja Louis kääntyi katsomaan huoneen poikki.
"Sama kävi minulle. En oikeastaan tiedä mitä tapahtui, mutta heti ensimmäiseksi minulle tuli mieleen Jaco. Hän on varmasti taitavin ajatustenlukija minkä tiedän ja ehkä hän pystyi häiritsemään meidän kykyämme omallaan" Louis selitti, katsahtaen minua lempeän näköisenä.
Teoria kuulosti paremmalta kuin mikään omistani, joten päätin heti testata. Louis katsoi minua silmiin hymyillen, selvästikkin tietoisena mitä yritin. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut Louisin ajatuksia, joten hämmennyin todella kun pääsin hänen päänsä sisään.
"Pääset vihdoin nauttimaan myös minun pääni sisällöstä"
"Sinä otit... sen muurin pois?" Sanoin uskomatta silmiäni. Olin juuri kuullut hänen ajatuksensa!
"Ehkä oli jo sen aika" Louis naurahti ja kohotti katseensa. Liam oli tullut Jazminin kanssa luoksemme ja hän katsoi meitä kulmat koholla. Se saattoi johtua Louisin käsivarresta ympärilläni..
"Hmm.. Vaikka ilmeisesti oletkin kaverini, pidän sinua silmällä" Liam sanoi, katsellen Louisia ensin vakavana, mutta hymyillen.
"Älä huoli, kunhan opit tuntemaan minut uudestaan huomaat, että aion pysyä juuri tässä" Louis sanoi ja sai meidät kaikki hymyilemään. Täytyi myöntää, että tuon kuuleminen paransi oloani huomattavasti.
"Samat sanat teille" puutuin puheeseen ja katsoin nyt punastuvaa Jazminia. Liam nauroi rennosti ja katsoi häntä sivusilmällä. Selvästi Liam näki hänessä muutakin kuin itsepäisen taistelijan ja se kuulosti hyvälle.
"Alkaa tulla hämärä.. Mentäisiinkö katolle katsomaan tähtiä?" Louis kysyi, eikä hänen tarvinnut kysyä kahdesti.



The End!!

Mä sain lipuuuuut!! 27. Päivä ja kenttä 3! Kuka muu pääs?:D

Joohhh tää nyt sitte oli tässä! Aina on semmonen haikee olo ku lopettaa ficin :( mut sinänsä en malta olla alottamatta uutta!!
Elikkä uudessa ficissä on Zayn pääosassa! Niall ja Liam on myös mukana, mutta en oo vielä 100% varma!:D se on kans fantasia ficci ja "ideana" on enkelit!

Ajatuksia tai mielipiteitä?

11 kommenttia:

  1. äää ihanaa! ficci oli täynnä yllätyksiä, ja sait myös kulkemaan tarinan sopivassa vauhdissa.
    ootan kovasti uutta tarinaa ja enemmän ootan zaynia, koska the kiss oli vaan jotain erikoista :D

    VastaaPoista
  2. ite en saanu lippui kummallekaa keikalle mut kaverin kaa keksittii toine keino nähä joten���� ja ah oikeesti oot superhyvä kirjottaaa mä oon lukenu kaikkki sun ficit ainaki kahesti����

    VastaaPoista
  3. Heei me ollaan samalla kentällä samana päivänä! :D Ja hyvä idea! :) ++ Voisin vaikka alkaa kommailemaan tänne nimimerkkikin on jo valmiina! :D



    ~A

    VastaaPoista
  4. Mul on early entry liput! :D Ja ää tää oli niin ihana ficci♥ En malta kyl oottaa uuttakaan : D

    VastaaPoista
  5. Ääh, nyt kö tää jo loppu :') rakastan tätä ficcii ♥ ite asun sen verran kaukana hesasta, et en pääse, mut kaikki, jotka pääsee, viettää ihanan päivän siellä mun puolesta, jooha? :) ja toi ficci kuulostaa hyvälle, sillä tykkään paljon fantasiasta :D
    -Millawaa ;)

    VastaaPoista
  6. A-katsomoon!! Ja ootan innolla uutta ficcii:)

    VastaaPoista
  7. Jeee kiitos kaikille xD katotaan nähäänkö keikalla!! Mä ainaski aattelin alottaa uutta tänää, mut en oo varma saanko aikaseks!

    VastaaPoista
  8. Tää oli ihana tarina :) mullaki on 27. päivä kenttä 3 lippu

    VastaaPoista
  9. Mä en ostanu lippui ku en halunnu mennä yksin ja kaverit ei kauheest tykkää 1D ja olin ji Ruitsin keikal.....

    VastaaPoista
  10. tää fici oli hyvä ja tykkäsin tästä tosi paljon. mäkin sain liput kenttä 3:een 27. päivä!! :) jos näätte mua siellä nii tulkaa juttelee :D ~N

    VastaaPoista