lauantai 15. marraskuuta 2014

The Opposite part 8

Jeanna:
Kun heräsin aamulla aurinko oli jo korkealla. Verhojen raosta osui kirkas säde suoraan silmiini ja jouduin voihkaisten kääntymään selälleni. Räpyttelin verkkaisesti silmiäni ja ojensin käteni automaattisesti tavoittelemaan kännykkääni yöpöydältä. Käteni kuitenkin törmäsi johonkin lämpimään.
Hätkähtäen kohottauduin toisen kyynerpääni varaan ja käännyin katsomaan Zayniä, jonka rintaan olin juuri kädelläni törmännyt. Ensin vain tuijotin, silmät suurina. Minkä helvetin takia minulla oli paidaton mies sängyssäni?!
Sitten vastaheränneet aivoni alkoivat taas pyörittää eilistä mielessäni ja puuskahtaen mätkähdin takaisin selälleni. Onneksi Zayn nukkui vielä..

Käännyin mahdollisimman hitaasti kyljelleni ja katselin hänen rentoutuneita kasvojaan. Tuntui väärältä sanoa näin miehestä, mutta hän oli kaunis. Levollinen ilme sopi hänen kasvoilleen ja sai hänet näyttämään nuorelle ja... enkelimäiselle? Pikimustat ripset olivat varmasti pidemmät ja tuuheammat kuin omani ja suorastaan kadehdin hänen poskipäitään. En ollut ikinä ollut kateellinen miehen ulkonäöstä, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä kaikki enkelit olivat noin täydellisen näköisiä.

Kesken stalkkaukseni kuulin askeleita portaista. Askeleet olivat varmasti isän, niin raskaat ne olivat. Joen askeleilla ei saanut ylintä porrasta narahtamaan tuolla tavalla. Aikaa oli niin vähän etten kerennyt (tai älynnyt) tehdä mitään. Isä koputti kerran ja häpeilemättä avasi oven.
Harmaaseen oloasuun pukeutunut isä astui sisään, kahvikuppi kädessään.
"Huuuomenta! Mitenkäs pitkään-" hän aloitti ennen kuin hänen katseensa osui paidattomaan Zayniin.
Tuli syvä hiljaisuus, enkä voinut muuta kuin tuijottaa. Tästä en pääsisi ihan helpolla pois, vaikka yritinkin keksiä tekosyitä. Mutta mikään niistä ei saisi tätä näyttämää joltain, minkä isä voisi hyväksyä hymyssä suin.
"Meillä taitaa olla jotain keskusteltavaa nuori neiti" isä sanoi ja katsoi minua kulmiensa alta. Nielaisin hermostuneena ja nousin hitaasti istumaan. Onneksi sentään minulla oli vaatteet päällä...
Yhtäkkiä Zayn liikahti. Hän ojensi pitkät käsivartensa ja venytteli ensin silmät kiinni. Isä ja minä tuijotimme häntä, odottaen. Toivoin henkeni edestä, että Zayn sanoisi nyt jotain tätä asiaa helpottavaa...
Hetken kuluttua Zayn avasi silmänsä ja katsoi ensiksi minuun. Voi miksi hänen piti hymyillä juuri nyt?! Hän laittoi rennosti kummatkin kätensä päänsä taakse ja kohottautui hieman.
Vilkaisin huulta purren isää, joka näytti melkein murhanhimoiselta. Zayn huomasi tämän ja käänsi katseensa ovelle. Hänen silmänsä laajenivat ja ensi kertaa hän näytti todella yllättyneeltä.
"Huomenta. Näyttää uni maistuvan" isä totesi niin sarkastisesti, että se melkein särki korviin. Yritin luoda Zayniin varoittavaa katsetta, mutta hän katsoi isääni.
"Hyvää huomenta. Maistuu kyllä, kiitos kysymästä" Zayn vastasi, hymyillen omahyväisesti. Ja minä kun luulin, että hänestä olisi jotain apua..
Isä kääntyi katsomaan minua ja tiesin, että minut tapettaisiin.
"Nähdään alakerrassa. Parempi olisi kummankin pukeutua" Isä tokaisi, kääntyi ympäri ja läimäytti oven kiinni.

"Zayn..."
"Nohh?"
"Tajuatko mitä juuri sanoit?"
"Juu. Olisiko pitänyt valehdella?"
Zayn näytti niin omahyväiseltä, etten voinut edes vastata. Hänestä oli ilmeisesti hauskaa aiheuttaa minulle ongelmia! Eikä tämä ollut mikään ihan pieni ongelma!
"Hän luuli että me... varmaan tajuat kyllä" mumisin, tuntien itseni taas vaihteeksi noloksi..
"Harrastimme seksiä? Vai niin" Zayn totesi ja sulki silmänsä uudestaan. Katsoin häntä kulmat kurtussa. Pitkät unet näyttivät parantaneen hänen mielialaansa huomattavasti. Sinänsä se oli hyvä uutinen mutta minulla oli muuta ajateltavaa.
"Ala tulla. Minun täytyy heittää sinut ulos, mutta voit kiivetä paloportaita takaisin ylös." Sanoin mietittyäni suunnitelman mielessäni. Eiköhän Zayn pystyisi heilauttamaan itsensä portailta ikkunani luo. Tottapuhuen minun olisi viisainta vain heittää hänet ulos, mutta olin kuitenkin päättäväinen ihminen. Hoitaisin tämän vaikka henki menisi. Niin kuin todennäköisesti kohta menisikin..

Hyvästeltyäni Zaynin ulko-ovella (isän katsoessa vihaisesti takaani) menin keittiöön ja istuin pöydän ääreen. Isä ja äiti istuivat toisella puolella, äiti kuitenkin enemmän hämmentyneen näköisenä kuin vihaisena.
"Mitenkäs ajattelit selittää tämän?" Isä kysyi ja katsoi minua kuin rikollista. Tilanne olisi ollut hauska, jos veljeni olisi ollut pulassa enkä minä. Isän vihainen katse ei sopinut rentoon harmaaseen oloasuun ollenkaan, eikä äitikään näyttänyt kovin hehkeältä papiljotit päässään.
En ollut oikeastaan miettinyt mitä sanoa, mutta ehkä minun ei kannattaisi kieltää. Kukaan ei uskoisi jos sanoisin, että vain nukuimme..
"Hmm... Ei tässä kait ole mitään selittämistä" sanoin vaimeasti, hypistellen valkoisen t-paitani helmaa.
"Olihan teillä-... Huolehdittehan te ehkäisystä?" Äiti kysyi, hieman nolon kuuloisena mutta yrittäen näyttää asialliselta.
Lehahdin punaiseksi ja minun teki mieli paeta huoneesta välittömästi. Ehkä olisi ollut vain parempi kieltää kaikki... Tämä oli pahempaa kuin luulin.
"Tottakai..." mumisin, tuijottaen tiukasti pöydän pintaa. Toivoin vain ettei Zayn kuullut tätä keskustelua..
"Michael, älä viitsi. Hän on teini! Jos vain sovitaan ettei tällaista ala tapahtua joka viikko" äiti sanoi isälle, joka oli edelleen vihainen.
"Ei todellakaan tule tapahtumaan" kannustin ja yritin näyttää katuvalta.
"Hyvä on... Mutta pidän sinua silmällä!" Isä murahti ja nousi pöydästä mumisten jotain vastuuttomuudesta.
"Muistakkin aina ehkäisy! Mutta ei siinä mitään, komea poikahan hän on" Äiti vinkkasi ja nousi myös pöydästä. Olisin voinut itkeä helpotuksesta kun selvisin näin vähällä. Täytyisi olla varovaisempi tästä edespäin.. Ja sanoa muutama sana Zaynille!!



Huhhuhh kirjotin tätä kolme tuntia xD koska meinasin kuolla koska Pan kuoli enkä kestä. Ne jotka kattoo Olipa Kertaa ymmärtää mun tuskan. Mun badass tapettiin perkele.

Nohhhh täällä ois lisää sitte näitä kysymyksiä xD

Missä kuussa oot syntyny?
● Heinäkuussa! 21.7! Kymmenen päivää nii oisin syntyny samana päivänä ku Harry Potter...sniff..

Missäpäin suomea asut?
● Kuopiossa! Jos on samiksii nii heeeeiiii!xD

Montako henkeä sun perheessä on?
● Ihan oikeessa perheessä on neljä henkeä! Äiti, isi (hih) pikkusisko ja minä! Sitte ku mun vanhemmat on siis eronnu nii isillä on uus vaimo, jolla on kolme lasta! Eli joka toinen viikko mulla on kans pikkuveli ja kaks isosiskoo :D

Minkälaiset on sun huoneen seinät?
● no tota semmoset ihan perus xD isin luona ei oo mitää julisteita enää ku jouduin ottaa ne yhessä vaiheessa pois, mut siel on semmonen graffitti seinässä! (Voisin ehkä ottaa kuvia mut en osaa, enkä jaksa xD) ja äitillä on semmonen kämänen tapetti, mut mulla on sillee hienosti julisteita sängyn yläpuolella ja sitte jtn random kuvia muilla seinillä!:D ei tainnu olla yhtäkää pistettä tossa tekstissä...

Mikä on sun paras kouluaine?
● Enkku todennäkösesti :D tai ehkä terveystieto!

Entä huonoin?
● matikka. Ei lisättävää.

Jos saisit yhden toiveen, mitä toivoisit?
● kymmenen lisätoivetta! Hummm... Oon outo mut toivoisin leffoista ja kirjoista hahmoja oikeeseen elämään xD jos siis puhutaan tämmösistä fantasiatoiveista! Mut jos pitäis olla normaali toive nii toivoisin rahaa koska #köyhyys xD

Jos saisit valita poistaisitko maailmasta epätasa-arvon vai kiusaamisen?
● oon miettiny tätä siitä lähtien kun luin nää kysymykset xD mutta poistaisin epätasa-arvon koska musta tuntuu, että jos ihmiset olis kaikki samanarvoisia nii ei varmaan ois nii paljo syitä kiusata. Tai siis että ketään ei syrjittäis tai mitään jos ois tasa-arvosta, mutta kummiski tuntuu et jostain löydettäisiin aina jotain kiusaamisen aihetta! Eli tää oli vaikee, mutta silti ottaisin epätasa-arvon pois!

 Lisää vastauksia seuraavassa osassa!:D

13 kommenttia:

  1. Mä nauroin :D Mut siis Iltalehti vai Iltasanomat? Nopee jatkoo!!



    ~A

    VastaaPoista
  2. Joo mäki nauroin tolle heh ...Mahtava luku ;) Pan jotenki ärsytti mua ku se oli hyvän näköne ja sillee mut silti se oli pahis...sad...
    Matikka on mul varmaa paras aine(numerolt) mut mä vihaan sitä!!(ja ruotsii)mut Enkku on iha nice aine :))
    Nii ei mul muuta kuha yrität saada jatkoo nopee aikaa
    -Min

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just ton takia Pan oliki mun lemppari ;D en oo ihan varma jatkanko tänään vai vasta huomenna!

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Nyt mä vaan naureskelen täällä :'D voin kuvitella, mitä Jeannan isä ajatteli tullessaan huoneeseen xD naurattaa... :D ääh, jään taas kerran odottaa jatkoo >:D oh yeah, sain toimii netin kautta tän ku asetukset oli jotenii sekasin... :D jippii :D
    -Millawaa ;)

    VastaaPoista
  5. Ihan paras jakso :D Apua jatka pian❤️ jaa ootko ikinä ratsastanu? :D

    VastaaPoista
  6. Toi äitin kommentti oli paras! :D

    VastaaPoista
  7. Sun ficit on ihan huippu mahtavii mut mua häiritsee muutama asia
    1. Se et käytät sanaa kait sana kai sijasta xD varmaa joku murre juttu
    2. "Hän näytti hyvälle" vqiks sen pitäis olla "hän näytti hyvältä" :)
    Rakastan sun ihanii ficcei ja oon ihan koukussa ja haluisin vähän Niall ficcei lisää
    -Roosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun äikkä ei oo koskaan ollu mikää huippu kuten huomaa xD kiitos kommentista! Yritän tästä edespäin korjata noita virheitä!:D ja mitä noihin Niall ficceihin tulee, voisin tehä semmosen seuraavaks! Viimesestä onkin jo aikaa :D

      Poista
    2. Kiitti ihan hirveesti jos teet sen niall ficin ja dark Niall ois aika jees ;)

      Poista
  8. Jes! Pääsin vihdoinki lukee tän koska en oo ollu viikonloppuna kotona. Nyt mä sit naureskelen täällä ittekseni xD

    ~Em

    VastaaPoista