tiistai 11. marraskuuta 2014

The Opposite part 6

Jeanna:
Harryn sanat jäivät leijumaan ilmaan kun kukaan ei sanonut mitään. Tuntui täysin järjettömälle, että joku minulle täysin tuntematon sanoi jotain tuollaista...
Käännyin katsomaan Zayniä, joka puolestaan katsoi Harryä ja Niallia. Harry oli edelleen jähmettyneenä ikkunan luo, Niallin puristaessa hänen käsivarttaan erittäin ahdistuneen näköisenä.
"Kyllä minä tiedän.. Luuletko tosissasi, että yrittäisin jotain? Hän on ihminen kaiken kaikkiaan" Zayn sanoi tyynesti ja sai Harryn kääntämään intensiivisen katseensa minusta itseensä.
"Sinä asut hänen luonaan..."
"Vain koska Niall pakotti" Zayn ärähti ja sain kulmien kohotuksen Niallilta.
"No anteeksi, että yritän pitää sinut hengissä!" Hän tokaisi Zaynille loukkaantuneen näköisenä.
"Miksi juuri hän?" Harry mumisi, kääntäen katseensa lattiaan. Hän näytti tyytymättömältä ja minusta alkoi tuntua, ettei tästä tulisi mitään... He puhuivat aivan kuin en olisi itse paikalla!
"No hän sattui juuri paikalle! Ja sitäpaitsi hän näkee aivan kuten tiedät" Zayn tokaisi, kyllästyneen kuuloisena.
Harry avasi turhautuneena suunsa, mutta päätin ottaa ohjat käsiini.
"Voitteko kaikki pitää turpanne kiinni hetken verran?!" Ärähdin ja kaikki kääntyivät taas katsomaan minua, aivan kuin olisivat unohtaneet olemassa oloni. Harry näytti yksinomaan hämmentyneeltä, Zayn risti käsivartensa ja katsoi muualle ja Niall hymyili minulle helpottuneen näköisenä.
"Zayn vain on täällä vähän aikaa. Piste. Ei tässä mitään muuta ole." Sanoin tyytyväisenä hiljaisuuteen. Kerrankin he kuuntelivat.. En jaksanut kuunnella tuota kinastelua enää pidempää! Vanhempani olivat jo varmasti kuulleet jotakin!
"No ei todellakaan! En minä hullu ole" Zayn tokaisi Harrylle ja sai tämän kääntämään katseensa pois. Minä sen sijaan tuijotin Zayniä.
En tietenkään mitään suhdetta odottanutkaan, mutta noin ehdoton kieltäminen kyllä kirpaisi. Vau... En tiennyt olevani niin ruma, että täytyi olla hullu ryhtyäkseen seurustelemaan kanssani! On tässäkin hieno kiitos siitä, että annan hänen asua huoneessani!
"Minähän sanoin. Nyt mennään Harry" Niall naurahti helpottuneen kuuloisena ja sai kerrankin Harryn liikkeelle. He avasivat ikkunani ja loikkasivat kumpikin ulos. Kumma kyllä he saivat siipensä mahdutettua melko pienestä ikkunastani. Näytti jo, että Harryllä teki tiukkaa ilman siipiäänkin..
Pimeällä taivaalla näin vain muutaman valkoisen välähdyksen, joka kertoi etteivät he olleet mäjähtäneet maahan ikkunani alapuolelle. Sitten he olivat poissa.

Hiljaisuuden vallitessa Zayn nappasi mustan t-paitansa sängyltäni ja puki sen päälleen. Seisoin metrin päässä ja katsoin häntä kulmat kurtussa.
"Mitä nyt?" Zayn kysyi ja huolettoman näköisenä pyyhkäisi mustat hiuksensa ylöspäin. Olin hetken hiljaa ja mietin vielä. Eräs oivallus oli iskenyt minuun juuri äsken.
"Onko Harry suojelusenkelini?" Kysyin kädet puuskassa. Zayn istuin sänkyni reunalle ja katsoi minua kulmat koholla.
"Eikö se ole selvää? Miksi hän muuten olisi hermostunut noin paljon?" Hän vastasi.
"Suuttuiko hän siitä, että asut täällä?"
"Tottakai. Minäkin suuttuisin jos elämäni rakkauden talossa asuisi toinen enkeli, saati sitten langennut sellainen" hän vastasi kohauttaen olkapäitään.
Olin hiljaa ja mietin kuulemaani. Eli siis Harry oli rakastunut minuun. Olin hänen tyyppiään ja hän minun. Kait..
Nyt kun koko suojelusenkeli asia oli täysin konkreettinen, se tuntui oudolle. Stalkkasiko Harry minua aika ajoin? Ja oliko hän todella rakastunut minuun, vaikka en edes tiennyt hänestä? Minua alkoi hieman säälittää...
"Mistä hän tiesi? Että asut täällä?" Kysyin ja istuin Zaynin vierelle.
"Niall epäilemättä kertoi. Hän ei tainnut tajuta kuinka Harry reagoisi" Zayn hymähti vakavana ja keskittyin räpläämään hopeista käsikoruaan. Katselin korua hiljaa ja täytyi myöntää, että pidin siitä. Koru oli valmistettu hopeisista neliön muotoisista laatoista, joihin jokaiseen oli piiretty erilaisia kuvioita mustalla.
"Tämä on ainut asia jonka sain pitää tuomion jälkeen." Zayn selitti hengettömällä äänellä ja minusta tuntui, ettei minun kannattanut kysellä enempää. Vaikka tottakai pääni oli täynnä kysymyksiä..
"Haluatko nukkua jo?" Kysyin sen sijaan vilkaistuani kelloa. Se oli vain hieman yli yhdeksän, mutta olin itse jo aivan uuvuksissa.
"Vaikka" hän vastasi ja nousi ylös. Tein samoin ja suuntasin askeleeni ovelle.
"Minne menet?"
"Hakemaan patjaa?"
"Miksi?"
Käännyin ympäri kulmat koholla. Zayn katsoi minua hymynkare huulillaan.
"Missäs sinä sitten nukut?" Kysyin epäileväisenä, käsi oven kahvalla.
"Sängyssä?"
"No sitten haen patjan itselleni"
"Kyllä tuossa on tilaa kahdelle"
Oliko hän tosissaan..?!



Noniihh kun se kysymysidea sai ihan positiivista vastaanottoa niin saatte nyt kaikki kommentoida ihan minkälaisia kysymyksiä vaa! Otan ne sitte paperille/screenshottaan ja vastaan kaikkiin xD

btw oon armahtanu Isacin koska näin mite jotkut on laittanu sille tappouhkauksii ja se on musta ihan turhaa pelkän kappaleen takia! Ja jos pojat ei sitä kappaletta halunnu, levy-yhtiö myi sen jollekki joka sen halus. Ehkä meiän pitäis olla iha ylpeitä, että niinkin hyvä kappale myytiin suomalaiselle! Silti alkuperänen on parempi mut en dissaa ketää!

9 kommenttia:

  1. vou kaks minuuttia ennenku litoit tän kävin kattoo et otko kirjottanu ja sit menin kattoon nyt uudestaa ja OLTGAN SÄ mut ää ihana osa!!

    VastaaPoista
  2. Ooh, mun tunne osu oikeeseen :D jäi hyvään kohtaa x) en malta ootta seuraavaa lukuu ja sitä seuravaa ja seuraavaa... XD mut joo, tää kiva luku oli ja sit kysymyksii :D

    -Millon susta tuli directioner?
    -Kuka on sun lemppari pojista ja miks?
    -5 suosikkibiisii 1D:ltä?
    -Kuunteletko mitä muuta 1D:n lisäks?
    -Mikä on sun paras keskiarvo?
    -Lempinäyttelijä?
    -Lempielokuva?
    -Lempikirja?
    -Ootko käyny ulkomailla?
    -Tykkääks suklaasta?
    -Tiiätkö bändin The Fooo?
    -Miten rentoudut?
    -Mitä kieliä osaat?

    Siinä noita kysymyksii, jotka heitin ihan randomilla x)
    -Millawaa ;)

    VastaaPoista
  3. http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/isac-elliot-kertoo-totuuden-one-direction-sekaannuksesta-en-varastanut-biisia <-- Tuossa on linkki siihen Isac-juttuun. Molemmat versiot on hyviä, mutta 1D:n on parempi.

    Ja tuo luku oli hyvä! :)

    VastaaPoista
  4. Jep, 1Dn versio on parempi :D Ja ihana luku apuaaa :D Mä en keksi nyt mitää kysymyksiä :/

    VastaaPoista
  5. Oikeesti, tää on aivan ihana! :3 En oo ollut pitkään aikaan näin innoissani jostain ficistä, kun mitä mä oon nyt tästä! :) Ja 1D:n versio on ehdottomasti parempi ;) En tosin kuuntele Isac Elliotin musiikkia muutenkaan, kuin joskus harvoin. Ja mun mielestä on aivan äärettömän typerää lähettää jollekkin tappouhkauksia jonkun biisin takia! Okei, ihan minkä tahansa asian takia se on sanoinkuvaamattoman typerää, mutta kuitenkin. Niin ja niitä kysymyksiä:
    »Missä kuussa oot syntynyt?
    »Missäpäin suomea asut?
    »Montako henkeä sun perheessä on?
    »Minkälaiset on sun huoneen seinät?
    »Mikä on sun paras kouluaine?
    »Entä huonoin?
    »Jos saisit yhden toiveen, mitä toivoisit?
    »Jos saisit valita poistaisitko maailmasta epätasa-arvon vai kiusaamisen?

    No joo, siinä jotain (aika outoja) kysymyksiä xD Kirjota pian tä on ihana <3

    ~Em

    VastaaPoista
  6. Jatkappas pikaseen😁

    VastaaPoista
  7. Iihana!!! Joo jotenki mua ainaki häiritsis joku stalkkais mua ain välil...xD
    Nii ja niit kysymyksii eli

    Kuinka kaua oot tykänny kirjottaa?
    Mikä siin on parasta?
    Tekninen|kässä?
    Robin|Isac?
    Paras soitin?
    Harrastuksii(kirjottamisen lisäks)?
    Tykkääks koulust?

    Joo noi kysymykset oli aik randomei.Nopee jatkoo pliis? :-)
    -Min

    VastaaPoista
  8. Uus osa postattu! Kiiiitos paljon noista kysymyksistä!:D ja muutenki kommenteista!xxx

    VastaaPoista