torstai 13. marraskuuta 2014

The Opposite part 7

Jeanna:
Olin kuvitellut, että samassa sängyssä nukkuminen olisi noloa, mutta nyt kun makasin pimeässä Zayn vieressäni se ei tuntunut mitenkään oudolle. Aluksi olin tosin panikoinut koko iltatoimieni ajan. Vaikka olinkin ennen nukkunut pojan kanssa, tämä ei ollut täysin sama asia...
Ennen kuin menin huoneeseeni, kävin sanomassa alakerrassa telkkaria katsoville vanhemmilleni hyvää yötä. Lisäksi jouduin valehtelemaan, että Zayn oli lähtenyt jo aikoja sitten. Onneksi he eivät kyselleet siitä sen enempää..

Silmäni alkoivat hitaasti tottua pimeyteen ja erotin Zaynin profiilin. Hän makasi selällään, silmät auki. Hänen paljas rintakehänsä näytti vitivalkoiselta kuun valossa ja mustat tatuoinnit erottuivat selkeästi. Aloinkin heti miettiä montako tatuointiliikettä taivaassa oli...
Vaikka sänkyni oli vain hieman isompi kuin normaali yksin nukuttava sänky, pystyin makaamaan kyljelläni koskettamatta Zaynin käsivartta.
Käperryin syvemmälle peiton sisälle, mutta pidin katseeni Zaynissä. Jos joku oli salaperäinen niin hän. Tämä saattoi johtua siitä, etten tuntenut häntä kunnolla enkä tiennyt hänen tilannettaan, mutta tiesin että Zayn ei paljastanut minulle kaikkea. Lisäksi tuntui aivan kuin hän suuttuessaan muuttuisi aivan toiseksi henkilöksi... Halusin kuollakseni tietää hänestä lisää.


Zayn:
Luulisi, että minua olisi väsyttänyt tälläisen päivän jälkeen mutta hädin tuskin pystyin sulkemaan silmiäni. Liikaa asioita mietittävänä..
Olin jo todennut sen, että minussa oli jotain vikana. Suutun yhtäkkiä ja tuntuu etten pysty hallitsemaan vartaloani. Se ei todellakaan ollut normaalia enkeleille. Enkä uskonut, että kaikille langenneille kävisi näin.
Pienestä pitäen meitä oli opetettu käyttäytymään kuin enkelit. Pysymään toiveikkaina ja antamaan anteeksi vaikka mikä olisi. Se oli tietenkin helppoa: kaikki enkelit ovat luonnostaan sellaisia.
Nyt kun aloin ajatella asiaa, muistin olleeni erilainen jo pienenä. En ollut antanut anteeksi kun eräs jätkä tiputti maalia siipiini. Olin uhmakas ja murjotin pitkään, mutta se hiipui ajanmittaan eikä kukaan ei kiinnittänyt siihen huomiota. Vanhempana olin jatkanut samaa rataa. Olin aivan kuten kaikki muut, mutta kun jokin suututti, en saanut sitä pois päästäni...
Vasta nyt kun huomasin tosissani muuttuvani minun oli pakko kiinnittää siihen huomiota. Mistä se johtui? Osaisiko neuvosto auttaa kun he kutsuvat minut takaisin kuulusteluun?
Kaduin heti ajatusta neuvostosta, sillä pulssini kiihtyi. Vetäisin järkyttyneenä henkeä ja yritin nopeasti ajatella kaikkea muuta. Mutta neuvoston jäsenten tyytyväiset kasvot ilmaantuivat mieleeni, eikä pulssini hidastunut lainkaan. He tuomitsivat minut syyttömänä, eivätkä edes kuunnelleet minua... Näköpiirini Jeannan huoneeseen alkoi punertaa ja muuttua tummaksi.
Käännyin nopeasti kyljelleni ja kohtasin Jeannan arvioivan katseen. Hän makasi liikkumatta sängyn reunalla, seinää vasten. Epäilemättä hän oli tarkkaillut minua kokoajan...
Tuijotimme toisiamme hetken ajan ja keskityin hengittämään. En voinut edes kuvitella, mitä Jeanna mietti...
Helpotuksekseni maailma alkoi muuttui normaalin väriseksi ja rauhoituin. Suljin silmäni ja yritin saada nukutuksi. Mutta mielessäni pyöri sekasortoisia kuvia neuvoston jäsenistä ja siitä kuinka he näyttivät kärsivän. Ja jostain järkyttävästä syystä toinen puoli minusta tuntui nauttivan näystä.



Huomenna on perjantaaaiiiiii!! En muuten tiiä miks sanotaan semmosta yksin nukuttavaa sänkyä niin... xD
Noita kysymyksiä tuli ihan reippaasti nii vastaan ensimmäisiin tässä ja muihin sitte seuraavissa osissa!:D

 Millon susta tuli directioner?
● hmmm olisko noin 3 vuotta sitte!:D

Kuka on sun lemppari pojista ja miks?
● Louis ja Zayn! Tässä on tämmönen battle xD mut Louis oli ekana! Kaikkihan alko siitä kun kaveri näytti mulle niitä vanhoja videopäiväkirjoja! Ja sitte siinä yhessä Louis huutaa sen klassisen SUPERMAAAAN jutskan ja se oli sitte rakkautta ensisilmäyksellä! Emt, mä oikeestaa vaan tykkään niin paljon huumorintajusista jätkistä nii se iski ja kovaa xD oon tosin kuullu, et oon itekki aika louismainen mutta niihhhh.. :D

5 suosikkibiisiä 1D:ltä?
● Moments, Over Again, Half a heart, Right now ja Little white lies!! + SMG xD

Kuunteletko mitä muuta 1D:n lisäks?
● paljonki muuta! En oo sinänsä niin hulluna mihinkään muuhu artistiin mut kuuntelen aikalailla kaikkee! Yleensä kaikkee uutta (esim mitä Loopilla soitetaan) (Im an albatraoz on huvaaaaa!!) en osaa oikee tarkemmin sanoo xD

Mikä on sun paras keskiarvo?
● mä nyt oletan että tää tarkottaa koulua!:D hummm viimeks oli 7.9 mut muistan hämärästi että joskus seiskalla mulla oli joku 8.3! Sitä aikasempia en oikee muista joten todennäkösesti toi!:D

Lempinäyttelijä?
● JLaw, Colin O'Donoghue, Tom Hiddleston, Orlando Bloom, Emma Watson, Tom Felton, Kevin Zegers ja Dakota Fanning! On niitä varmaa muitaki mut nuo tuli nopeesti mieleen!:D

Lempielokuva?
● no niihhh.... Kaikki Potterit, Nälkäpelit, Snowpiercer, Evil Dead, Kirottu, Hobitit, As Above So Below (kiljuin), Annabelle (yöllä pelottaa edelleen) ja Star Wars koska Darth Vader on seksikäs.

Lempikirja?
● Potterit, Aamunkoi, The Mortal Instruments - ne kaikki (pakko sanoo enkuks kun suomeks kuulostaa hölmölle xD), Percy Jacksonit ja ..... en tiiä xD

Ootko käyny ulkomailla?
● Kaks kertaa Tukholmassa, Pietarissa ja sitte varmaa kymmenen kertaa Norjassa siellä ihan ylhäällä xD porukat aina vei meitä pienenä rajan yli lähimpää kylään chillailee xD

Tykkääks suklaasta?
● Onko tää ees kysymys?xD

Tiiätkö bändin The Fooo?
● Juu, sain niiden mainoksen käteen ruotsin keikalla xD ja itseasissa aattelin, et damnnnn löysin uuen fandomin mut en jaksanu tutkia niitä sen enempää xD

Miten rentoudut?
● nukun. Ja syön. Ja luen ja kuuntelen musiikkia xD ja oon kavereiden kanssa! Koska nykyää kaikki mun yli 10-vuoden kaverit on eri lukiois nii se on oikeesti iha onni olla niiden kaa pitkästä aikaa! Ja joskus myös kirjotan!

Mitä kieliä osaat?
● suomea (uskokaa tai älkää) enkkua ja ruotsia! Tosin ruotsia en niin mahtavasti koska murrr xD ja espanjaa pikkusen! Buenos días bitches. Ja osasin kaks sanaa venäjää mut unohin ne xD

Saimpas vastattua! Toivottavasti osasin selventää selvästi (?) mielipiteeni xD

8 kommenttia:

  1. I'm an albatroz ON hyvä! Ja mäkin tykkään nälkäpeleistä ja mortal instrumentsista :) Oli taas Ihana luku <3 Kysymyksiä:
    -Farkut vai lökärit?
    -sipsit vai karkit?
    - Niall vai harry?
    - mitä fanfic-blogeja luet?
    JATKA PIAN
    ~Matilda

    VastaaPoista
  2. Tykkäätkö Doctor whosta? Tiedätkö mikä Se on? Jos tykkäät Nii mikä on sun lempi tohtori?
    ~Matilda

    VastaaPoista
  3. Jättebra!!(sähän sanoit et osaat ruotsii ;-) )
    Juu mahtava osa mut" taivaan tatuointi liikkeet" eih repesin heh heh.Ku tulin kattoo vaa sillee et uus osa ois saattanu ilmestyy nii olin toosi ilone ku se oli tullu tänne!!
    Ja sit jatkoo mahollisimma nopeest?

    -Min

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja, jag talar bra svenska och de är mitt favorit skolämne..... johhhhhhh....xDD

      Poista
    2. Jag talar svenska bra men ja gillar inte svenska
      -Min

      Poista
    3. Jag har studerat svenska fem år och det där är allt jag kan säga!

      Poista
  4. Tää luku piristi mun päivää, joka on ollu vähä ankee ku selkä on ollu hirveen kipee ja on kipee edelleen :D mut ihana luku ;) ja mä aloin myös tykkää 1D:stä samalla tavalla ku sä, tosin löysin sen videon ite :D olin kyllä kuulu niien biisei ja nähny pari kolme musavideoo ajatellen et ne on ihan hyvii ja sitten eräänä kauniina päivänä eksyin yputuben ihmeelliseen maailman ja ajattelin katsoo niistä videoita xD no otin sen superman-videopäiväkirjan ja rakastuin Louisin ja sen mahtaviin juttuihin x) ♥ sit vähä ajan päästä aloin tyksii myös Harrysta ja Zaynista :D mut Louis on mulle forever number one ja mä oon forever Louis-girl ♥ mut nyt jään jännää seuravaa lukuu >:D
    -Millawaa ;)

    p.s. Kirjotin tän kaheksan kertaa ja mun puhelin ei suostunu lähettää tätä ennen ku menin nettiin googlen haku sovelluksen kautta xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostan sitä, että yritit niin monta kertaa!:D tiiän kyllä tunteen! Mutta hyvä jos sain päivää parennettua xD

      Poista