lauantai 7. syyskuuta 2013

Info tai jotaki xD

Elikkä siis tästä uudesta ficistä! Aattelin et tekisin Louis ficin, mut sitte aattelin et teenki Liamin :D taisiis en oo ikinä tehny mitään Liam ficei tai mitää, ni aattelin et sillekki pitää saada yks! Mut siis varmaan oon edelleen fantasia linjalla, mut tää uus saattaa olla vähä enemmän normaali tai sillee :D mun pitää miettiä ja suunnitella aika paljon mut parin päivän sisään varmaa alotan :)

Tää kuulostaa varmaa oudolle mut mulle voi kikata kuka vaa :D että mä tykkään jutella iha mistä vaa ja uudet ystävät ei oo ikinä mitenkää pahitteeks :D elikkä mun kik on 1D_myloves5 :)

Mut sitte viel tosi iso kiitos kaikille lukijoille! On tosi kiva et näin moniki lukee tätä blogii ja aina tekee mieli kirjottaa ku on oottavia ihmisiä :D kauhee selitys >.<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti