torstai 26. syyskuuta 2013

~Can You Be My Angel?~ Part 8

SAINKI INSPISTÄ!!! EHKÄ!!XDXD

Blair:
Miksi lähdin tuntemattoman mukaan? En tiedä. Miksi kuuntelin tuntematonta? En tiedä sitäkään.
"Kuka olet?" Kysyin kummissani. Mies hymyili ovelasti ja sai jotenkin kummallisesti aivoni tyhjenemään kaikesta muusta.
"Jos kerrot omasi, voin ehkä mainita omani" mies vinkkasi.
"Blair" minä tokaisin heti. Minulla oli tosi kummallinen olo. En tuntunut oikein hallitsevan itseäni.
"Jack." Mies vastasi vieläkin hymyillen.
"Sanoit, että... Että autat minua" sopertelin vaivaantuneena. Miten tämä mies auttaisi minua, kun en edes itse tiennyt mikä minua vaivasi?
"Niin autankin. Mutta ensin sinun täytyy luottaa ja uskoutua minulle täysin" Jack käski ja nyökkäsin ennenkuin ehdin edes ajatella asiaa.
"Hyvä. Ensin kerro minulle kuinka paljon välität poikaystävästäsi"
"Enemmän kuin mistään muusta" vastasin heti.
"Mitä tekisit hänen puolestaan?"
"Mitä vain" vastasin totuudenmukaisesti.
"Jos haluat apua, ja jos välität Liamista, teet täsmälleen kuten sanon" Jack sanoi melkein uhkaavasti. Nyökytin vain päätäni, vaikka en välttämättä halunnut olla tässä tilanteessa.


Liam:
'Voimmeko tavata? Olisi mukava nähdä tuollainen söpöläinen luonnossa!;)' Chloe tekstasi taas, kesken harjoitusten. Voisinkohan päästä tapaamaan häntä? Tietyllä tavalla halusin tavata hänet ihan uteliaisuudesta, mutta suurimmaksi osaksi halusin vain saada helpotusta ikävään. Blair ei ollut soittanut tai tekstannut moneen päivään ja en tiennyt mitä tehdä! Chloe oli kuitenkin mukava ja tuntui odottavan tapaamista innolla, joten toivottavasti pääsisin.

Chloe:
Tuliterä iPhone 5 tärisi taskussani. Jouduin kamppailemaan hetken tekokynsieni kanssa, ennen kuin sain kännykän ulos tiukkojen farkkujeni taskusta. 'Tavataan Beckan kahvilassa puolelta! XL'
Tiesin, että hän tulisi!! Innoissani ryntäsin parantelemaan meikkiäni. Laitoin tekoripseni paremmin, tummennin kulmakarvoja ja lisäsin kolmannen kerroksen paksua huulipunaa. Lisäksi kiinnitin platina blondit hiuslisäkkeeni ja laitoin mahdollisesti tiukimman paidan minkä omistin. Liamin oli pakko ihastua minuun! Kun olin nähnyt One Directionin X-Factorissa, jätin kaksi entistä poikaystävääni saadakseni Liamin. Hän tulisi olemaan rikas, ja minullehan vain raha merkitsi. Itsevarmana otin vielä söpön duckface kuvan instaan, ja sain ilokseni huomata, että avonainen paitani keräsi uusia seuraajia ja tykkääjiä!
Otin mukaani kalleimman käsilaukkuni, ja tarkistin vielä hiukseni. Juuri sopivan täydelliset kuten aina!! Autotallista hain autoni, kalliin ja upouuden, tottakai, ja kaahasin kahvilaan.

Liam:
Istuin leppoisana kahvilan pöydässä ja odotin Chloen saapumista. Minua ei jännittänyt itseasissa ollenkaan, eihän tämä mitään kovin vakavaa ollut.
Pian pitkä ja tiukan kurvikas tyttö pysähtyi pöytäni luo.
"Apua!! Vihdoinkin tapaan sinut Liam!" Chloe kiljaisi ja heittäytyi halaamaan minua. Ensimmäisenä haistoin erittäin vahvan hajuveden. Epäilin, että tyttö oli kuluttanut koko pullon. Seuraavaksi koko tytön ulkonäkö kiinnitti huomioni. Näytti, että kaikkea oli liikaa. Chloen kasvot olivat meikkivoiteen ja puutereiden pakkeloima, hänen tekoripsensä hipoivat kulmakarvoja ja näytti, että hänen huulissaan oli botoksia. Myös hänen kyntensä olivat varmaan viisisenttiset. Eikä hänen erittäin avointa kaula-aukkoakaan voinut olla panematta merkille.
"Öh mukava tutustua" vastasin vähän hämmentyneenä. Chloe hymyili leveästi ja alkoi heti kysellä olostani ja X-Factorista. Vastailin kysymyksiin, mikä sai Chloen puhumaan entistä enemmän...




Eli siis sain idean, en tiiä onko se kovinkaan hyvä, mutta en siis lopeta tätä!! Joo siis oon nauranu jo vartin verran Chloelle!XDXD siis urpoimpia hahmoja mitä oon ikinä keksiny xDD
D

2 kommenttia:

  1. Haha, ihanaa että jatkoit :) Chloe... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä! Olin jo kirjottamassa sitä pikalopetusta ku tajusin mitä mun pitää kirjottaa xD mut täytyy kyll myöntää et toi Chloe on niin tyhmä ja läppä hahmo ettei mitää rajaa xDXD

      Poista