sunnuntai 15. syyskuuta 2013

~Can You Be My Angel?~ Part 5

Liam:
Menin miehen perässä takaisin lavalle. Mitä nyt tapahtuisi!? En ollut ainut takaisin kutsuttu. Paikalla oli myös pari naista ja neljä poikaa minun lisäkseni. Heistä tunsin vain Niallin, jonka kanssa olin pari kertaa puhunut. Muut tunsin ulkonäöltä.
"Teidät kutsuttiin takaisin koska me olemme muuttaneet mielipiteitämme" Simon sanoi ja kuulin yleisön kohahtavan. Pääsisimmekö me takaisin? Tunsin ilon kuplivan sisälläni kun odotin jatkoa.
"Me olemme päättäneet tehdä osasta teistä ryhmä. Voitte jatkaa ryhmänä kilpailussa, koska olemme todenneet että äänenne sopivat yhteen. Ensimmäiseksi: Louis, Niall, Liam, Harry ja Zayn. Te jatkatte ryhmänä."
Kesti hetken ennen kuin tajusin mitä oli tapahtunut. Käännyin poikiin päin ja kaikki näyttivät riehakkailta. Me pääsimme kaikki jatkoon!! Vaikka minulla ei ollut paljoa kokemusta yhdessä laulamisesta, tämä oli silti mahtavaa!
Yleisö hurrasi hurjasti, kun poistuimme lavalta.
"Wow! Me ollaan nyt ryhmä!" Ruskeahiuksinen, ilmeisesti Louis, nauroi. Kaikki olimme tosi hyvillämme tästä!
"Niimpä! Meidän pitää alkaa harjoitella ja tutustua toisiimme!" Ennestään minulle tuttu Niall sanoi, ja me kaikki esittäydyimme nopeasti toisillemme. Minulle tuli heti ensivaikutelmat pojista. Louis oli äänekäs ja huumorintajuinen, Niall nauroi kokoajan, Zayn oli vähän ujon oloinen ja Harry vaikutti mukavalta ja hänen vitsinsä olivat oudoimpia mitä olin koskaan kuullut.
Olin luullut, että olisimme back stagella pidempään, mutta meidät ohjattiin heti autoon. Olisin halunnut puhua perheelleni ja Blairille, mutta aikaa ei ilmeisesti ollut. Meidät vietiin talolle, jossa muut kilpailijat onnittelivat meitä. Juttelimme pitkään yhdessä poikien kanssa ja opimme tuntemaan toisiamme. Tämä ryhmä ei ollutkaan huonompi ajatus.

Blair:
Oli tosi mahtavaa, että Liam pääsi jatkoon! Hänen ryhmänsä näytti mukavalle, ja kun kävin netissä kuuntelemassa muidenkin esiintymisiä, idea oli loistava! Mutta silti halunnut päästä puhumaan Liamille. Ehkä tämä julkisuus oli tällaista. Nyt hän oli todella suosittu, varsinkin tyttöjen joukossa. Tieto, että viisi nuorta ja lahjakasta poikaa olo laitetti yhteen, levisi kuin kulovalkea jokapuolelle. X-Factor oli kuuluisampi kuin koskaan tänä vuonna.

"Blair, veisitkö roskat?" Isä kysyi aamuvarhaisella, kun istuin syömässä muroja. Nyökkäsin vaiteliaasti ja keskityin taas syömiseen. Minulla oli ollut päänsärkyä jo melkein viikon, ja olin sen takia pahalla päällä. Olin jopa huutanut isälle, vaikken sellaista ikinä tekisi. En ollut edes nähnyt Liamia pitkään aikaan. Koulussakin tuntui olevan ärsyttävämpää ja vaikeampaa olla. Kuulin etuoven käyvän, ja jäin yksin. Tavallinen maanantai aamu. Kolistelin astiat pesukoneeseen ja raahustin yläkertaan. Huoneenikin alkoi olla epäsiisti, mutta jostain syystä en välittänyt. Olin aikaisemmin ollut perfectionisti, ja tällainen sotku olisi saanut minut voimaan pahoin. Mutta nyt vain raivasin tieni vaatekaapille ja vedin päälleni tumman hupparin ja farkut. Vaatteni olivat myös muuttuneet tylsempään suuntaan.

Olin hämärä aamu, kun lähdin kävelemään kouluun. Katulamput olivat vielä päällä ja öinen sumu oli vielä maassa. Kävelin metsän reunustaa pitkin. Kuulin pian rusahduksen, ja käännyin äänen suuntaan.
"Olisko neidillä hetki aikaa?" Karhea miesääni kysyi. Jäin paikalleni, vaikka minun olisi kuulunut juosta.



Ääääää mua ärsyttää et tää on näin tylsä, kun tää mun alkuperäinen idea ei oikee toimi, ja tää alkaa tuntuu jo vähä tyhmälle >.<

17 kommenttia:

  1. Ei tunnu!!! Tää on PER-FECT!!! Jatka älä L.O.P.E.T.A! Paitsi mun tapattamisen voit toki lopettaa xd mut tää on ihana!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) merkkaa paljon et sanot noi! Mut oot kyll pahoillani jos oon sut tappanu xDDD

    VastaaPoista
  3. Ei saa lopettaa ! Tää on ihana ! <3

    VastaaPoista
  4. E.I S.A.A L.O.P.E.T.T.A.A.!.! Tää on oikeesti ihan sairaaaaaan hyvä! Tee tästä sellanen et Blairista tulee joku sellanen hyyppeli, vaikka keiju! No oikei ei ehkä, keijua :DD jjkjjjjjjjjjjjjjjjj <--- Mun koira kirjotti ton sulle ku se hyppäs mun päälle ja sohi tassuilla, ja se tarkottaa: Sää oot paraS! Mut joo ku aina joku pojista on joku vampyyri tai näin... Niin vaihtelu virkistäis, vink vink :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha!!XDXD joo mut kiitti! Ja siis oon itekki tylsistyny siihe vampyyri hommaan, ja nyt oon suunnitellu vähän et Blair tulee vähän muuttumaan!xD

      Poista
  5. Tää on paras :33 Voisitko tehä vähä pitempiä lukuja jos vaan ehit? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo mun kyllä pitäis tehä pidempii! Mut nyt mulla onneks pitäis olla aikaa ku en voi tän jalan takii oikee minnekkää mennä xD

      Poista
  6. Ääh ihaana (: Älä missään nimessä vaan lopeta!! Odotan jo innolla mitä tuleman pitää... xx

    VastaaPoista
  7. Tää on oikeesti tooosi ihana!:3 olis vaan kiva jos tarkistaisit noi tekstit nimittäi noi kirjotusvirheet on aika ärsyttäviä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo voisin ehkä alkaa lukee niitä läpi xD oon tämmönen kirjotusvirhe mestari!

      Poista
  8. Iha sairaan hyvä ♥ millon jatkoo ?

    VastaaPoista
  9. jatkoo tänää viel! <3 tää on nii hyväet kohta kuolrn ja tuun sit kummittelemaan sun luo <3 >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhuh kiitos! :D mun pitäis kyl tänää jatkaa, on täs pari päivää olla kiire enkä oo ehtiny xD

      Poista