perjantai 20. syyskuuta 2013

~Can You Be My Angel?~ Part 6

Blair:
"Mitä asiaa?" Kysyin töykeästi tunnistamattomalta ääneltä. Kuulin pehmeän naurahduksen ja näin kuinka puunlehdet kahisivat. Katulampun valokeilaan ilmestyi nuori, pitkä mies. Hänen hiuksensa olivat lyhyet, mustat ja piikikkäästi ylöspäin sojottavat. Vaatetus oli mustaa nahkaa. Hän oli komea, mutta kaikin puolin vaarallisen näköinen. En liikahtanut, vaan odotin selitystä.
"Taidat olla hieman epätoivoinen" Mies totesi hymyillen. Painoin katseeni alas. En tiennyt mikä minuun meni, mutta aloin vuodattaa tunteitani ventovieraalle.
"Poikaystäväni on kaukana, enkä tiedä mikä minua vaivaa! En ole nähnyt häntä pitkään aikaan, ja olen muuttunut! En välitä mistään vaikka haluaisin, en pukeudu samalla tavalla ja olen töykeä! En tiedä mitä minulle on tapahtunut! Olen väsynyt ja masentunut." Minä valitin ja tajusin heti jälkeenpäin, ettei noin saa valittaa tuntemattomille. Kuitenkin mies vain katsoi minua hiljaa. Silloin huomasin että hänen silmänsä olivat pikimustat. Oliko se normaalia?
"Sinä olet niin viaton.. Minä voisin auttaa sinua" mies sanoi, oudolla, melkein nauravalla äänellä.
Kohotin kulmakarvojani. Mitä hän tarkoitti? Tietäsikö hän mikä minua vaivaisi?
"Tule vain mukaani"

Liam:
"Herätkää!! On tärkeä päivä!!" Joku mölysi ja napsautti makuuhuoneen valot päälle. Silmät sikkurassa kohottauduin peittoni alta ja kohtasi Louisin innostuneet kasvot.
"Paljonko kello on?" Kysyin haukotellen.
"Melkein kahdeksan!" Louis vastasi pirteänä, kömpi pois sängystäni ja pomppi Zaynin sängyn luokse. Olimme edelleen kilpailijatalossa. Porukka oli kylläkin vähentynyt hurjasti, joten kilpailu alkoi lähestyä loppuaan. Olimme pärjänneet bändinä tosi hyvin ja meillä oli hyvät voitonmahdollisuudet. Tänään olisi finaali, jossa kolmen kärki selviäisi.
"Zayn!! Nosta läski perseesi ylös!!" Louis toitotti ja kuulin kuinka Zayn murisi jotain epämääräistä. Minä ja Zayn nukuimme samassa huoneessa, ja Louis, Niall ja Harry toisessa. Ilmeisesti muut olivatkin jo syömässä. Hapuilin kännykän käteeni ja näin heti kymmeniä viestejä sukulaisilta ja perheeltäni. Yhtäkään ei ollut Blairilta.. Se sai minut ihmettelemään mitä oli tapahtunut. Blair lähetteli normaalistikin paljon viestejä, höystettynä sydän hymiöillä. Päätin kysyä asiaa häneltä. Kirjoitin pikaisen viestin ja toivoin, että hän vastaisi.
"LEEYUM!!! AAMUPALALLE!!" Niall kiljui alakerrasta ja kuulin puheensorinaa. Ilmeisesti vain minä, Zayn ja Louis olimme enää ylhäällä. Loikkasin ylös sängystä ja vetäsin flanelli paidan päälleni.
Menimme kolmestaan alas, Zayn jokseenkin uupuneena. Kaikki loput kilpailijat, mm. toinen bändi, Little Mix. Istuimme pöytään ja unohdin Blairin kokonaan. Pidimme hauskaa ja yritimme siinä välissä harjoitella iltaa varten!




Pitkästä aikaa! Oli kyllä lyhyt mutta yritän sitte seuraavaan saada pituutta! Ja tosta 'miehestä', mä ite kuvittelen sen Olipa Kerran- sarjan Kapteeni Koukun tapaseks! Jotka ei tiiä nii kannattaa laittaa google kuvahakuun xD

5 kommenttia:

  1. Jatka pian tai mä kuolen :)
    tykkään tästä vaa niin paljo ja se olipa kerran sarjan kapteeni koukku on mun lemppari koko sarjasta ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitos! Munki lemppari on Koukku!! Se on niin hot et silmät sulaa!!!!xD

      Poista
  2. Ihana taas ♥♥ jatka mahollisimman pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) yritän jossain välissä huomenna, enneku lähen leffaan xD

      Poista
  3. Mietin tässä vaan että eihän little mix ollu samaan aikaan x-factoris ku one direction?

    VastaaPoista