maanantai 23. syyskuuta 2013

~Can You Be My Angel?~ Part 7

Jack:
En ihmetellyt paljoakaan kun tyttö lähti mukaani. Ihmiset. Tyttö oli kiinnittänyt huomioni jo eilen, muttei hän tietenkään ollut huomannut, kun vahdin häntä. Tytössä oli heti kiehtonut hänen mielensä. Tiesin, että hän oli oikeasti iloinen ja lapsellisen herttainen, mutta nyt hän oli masentumassa. Ja masentuminenhan oli se mitä minä tarvitsen.
En tiennyt aluksi mikä minua vaivasi, kun huomasin voivani paremmin kun ympärilläni ihmiset heikentyivät. Siitä alkoi kierre. Etsin uhreja, masentuneita nuoria tyttöjä yleisesti, ja käytin voimaani. Minä imin elinvoiman. Uhrit pysyivät luonani kuolemaansa saakka. He tekivät mitä sanoin, ryöstivät ihmisiä ja joutuivat pahoihin piireihin. Lopulta heidän elinvoimansa loppuu. Ja minä vahvistun.
"Minne me menemme?" Tyttö kysyi uteliaana ja palautti minut maanpinnalle. Hymyilin hänelle vinosti.
"Mennään kaupunkiin. Vai haluatko mennä kiltisti kouluun?" Kysyin härnäävästi. Tyttö tuiotti minua silmät suurina ja pudisti reippaasti päätään. Olisi aika aloittaa tämän uhrin tuhoaminen.

Harry:
"Liam... Liam?....LEEYUM!!" Minä lopulta karjaisin ja sain lopulta Liamin nostamaan katseensa kännykästään.
"Mitä?" Hän kysyi kummissaan.
"Olet viestitellyt kohta tunnin! Ja meidän piti mennä harjoittelemaan! Paitsi.. Onko se Blair?" Kysyin ja istuin Liamin viereen.
"Blair? Ei olen puhunut eräälle Chloelle." Liam vastasi hymyillen. Miksi Liam puhui noin hartaasti toiselle tytölle!?
"Liam. Mistä sinä Chloen vetäisit! Olet Blairin kanssa" vastasin aika kylmästi.
"Ei Blair tiedä! Ja sitä paitsi Chloe on tosi mukava! Hän kertoi olevansa suuri fani ja että hän oli kuulemma ollut samassa koulussa kanssani!!" Liam sopotti iloisena. Minulta ei oikein sympatiaa hänelle herunut. Olihan se kiva että faneja oli mutta Liam oli kertonut, kuinka hän oli kiusattu ja kuinka vain Blair oli ollut hänen kanssaan. Mitä sitten tämä Chloe oli silloin tehnyt. Hän taisi roikkua vain julkisuuden perässä.
"Liam, ihan oikeasti. Keskity nyt harjoituksiin ja tähän iltaan, jooko?" Anelin ja sain Liamin huokaisemaan. Hän heitti kännykkänsä peitolle ja lähdimme yhdessä alas. Pitäisi vähän seurata mitä Liam aikoisi...



Lyhyt!! Mutta tota vähän sekava ja tämmönen mut yritän tätä selventää myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti