lauantai 14. syyskuuta 2013

~Can You Be My Angel?~ Part 4

Blair:
Seuraavat pari viikkoa menivät nopeasti. Liam selvisi seuraavasta pudotuksesta ja hän asui nyt muiden kilpailijoiden kanssa Lontoossa. X-Factor kiertue oli kiertänyt koko UK:n ja kerännyt jatkoon pääsijät. Seuraavaksi alkaisi pudotukset jossa kilpailija määrä tulisi tippumaan paljon.
En ollut nyt viikkoon päässyt näkemään Liamia, mutta tänään menisin katsomaan pudotusta. Liam oli päässyt hurjan pitkälle ja toivoin todella, että hän pääsisi jatkoon. Seuraavaksi kilpalijat jaettaisiin valmennus ryhmiin, jokaiselle tuomarille. Ja pian sen jälkeen olisi semifinaali!
Olin seurannut tarkasti Liamin esiintymiset telkkarista, enkä voinut olla huomaamatta kuinka yleisössä hurrattiin. Hänen taitonsa oli selvästi huomattu ja olin siitä tosi onnellinen.

Olin ilmeisesti nukahtanut junaan, koska Nicola joutui ravistamaan minut hereille. Olin taas Paynen perheen mukana. Meillä oli hyvät paikat varattuna katsomossa ja olimme valmiina jännittämään Liamin puolesta. Hän oli tekstannut minulle usein, kertoen talon tapahtumista ja seuraavista kappale valinnoista. Vihdoin taas näkisin hänet livenä.

Tuntia myöhemmin asetuimme katsomoon ja odottelimme ohjelman alkamista. Olin tehnyt Ruthin ja Nicolan kanssa ison kyltin Liamille, ja kannattelimme sitä jo ilmassa. Yleisö täyttyi nopeasti perheenjäsenistä ja faneista ja ilmapiiri oli odottava. Onneksi pian valot syttyivät ja tuomarit astuivat lavalle. Hurrasimme ja taputimme mukana kun kilpailijat pyydettiin lavalle. Heitä oli jäljellä vain kolmisen kymmentä. Erotin heti Liamin joukosta. Hän näytti aika tyynelle, mutta tiesin että hän jännitti hirveästi.
"Nonii, nyt meillä on täällä kaikki kilpailijat! Jos sanon nimenne, astukaa eteenpäin" Simon sanoi ja koko yleisö vaikeni. Puristin käteni tiukasti yhteen ja rukoilin mielessäni, vaikken uskoivainen ollutkaan.
"Molly P, Alicia, Henry, Harry, Zayn, Daniel, Niall, Grace, Louis ja Liam"
En tiennyt mitä tulisi tapahtumaan! Kutsutut kilpailijat tulivat edemmäs ja kaikki näyttivät nyt äärimmäisen hermostuineille. He saattaisivat päästä jatkoon, tai pudota. Tuiotin Simonia ja odotin hänen jakavan tuomion.
"Valitettavasti teidän tienne päättyy tähän."
Yleisöstä kuului huokaus. Olin shokissa. Miten Liam pystyi putoamaan, niin vahvan esiintymisen jälkeen!? Hän oli oikeasti lahjakas!
Kilpailijat nieleskelivät kyyneleitä ja lähtivät jonossa lavalta. Minun oli pakko päästä Liamin luo nyt heti! Minä ja Paynen perhe lähdimme välittömästi paikoiltamme ja selvitimme tiemme backstagelle. Näin sivusilmällä jonkun vaalean pojan haastattelussa. Hän puhui vahvalla irlantilaisaksentilla ja pettymyksen kyyneleet valuivat hänen kasvoillaan. Kaikki pudonneet kilpailijat olivat tottakai pettyneitä. Heillä kaikilla oli unelma, joka saattoi murtua yhdessä hetkessä.
"Liam!" Huusin kun näin tutun hahmon valomiesten luona. Hänenkin kasvoillaan oli surkea ilme, ja heti kun halasin häntä, kyyneleet vyöryivät hänen poskilleen.
"Olit tosi hyvä!! Ei tämä tähän voi loppua!" Minä yritin piristää, mutta Liamia ei hymyilyttänyt.
"Minä tipuin taas. Nyt en edes päässyt tuomareiden talolle" hän mutisi ja pyyhkäisi poskiaan.
Yhtäkkiä joku mies tuli luoksemme.
"Liam Payne? Sinut tarvitaan lavalle uudestaan."


Joo siis nää muut kilpailijat on ite keksitty ja en tehny oikeiden tapahtumien mukaan xD

6 kommenttia:

  1. Onks tää fantasia? Ps. Ääääärakastantätä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täst pitäis tulla fantasia tossa vähän myöhemmin :D mut kiitti!:)

      Poista
  2. Aah, pelastit mun päivän kun jatkoit (:

    VastaaPoista
  3. Tää on ihan mieletön!! Mä vaan voin nähä silmissäni Niallin itkevän ja Liamin :D sait mulle kylmät väreet!!

    VastaaPoista