keskiviikko 28. elokuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 29

Harry:
Lähdin etuajassa ajamaan koululle, päästäkseni mahdollisimman pian Emilyn luo. Vaikka hän olikin vihainen minulle, vahtisin häntä silti. Kaarsin parkkipaikalle ja tarkkailin väkijoukkoa. Emilyä ei näkynyt. Kirosin ääneen ja päätin etsiä hänet. Käännyin tielle ja painoin kaasun pohjaan.
Emily:
Vilkuilin taakseni samaanaikaan kun juoksin keskustassa. En tiennyt mistä voisin etsiä hullua vampyyria. Jos hän edes oli täällä... Tiesin että Harry hermostuisi heti kun huomaisi että olin huijannut. Mutta halusin tietää mikä naista vaivasi!
Käännyin kulmasta ja olin törmätä johonkuhun.
"Anteeksi" mutisin ja väistin oikealle, katse maassa. Hahmo ei kuitenkaan liikkunut joten kohotin katseeni. Edessäni oli minä. Aivan kuin katsoisin itseäni peiliin. Mutta ei kuitenkaan. Nainen on minua hieman pidempi, hänen ihonsa on hohtavan tasainen ja hänen silmänsä säkenöivät kirkkaammin kuin kenenkään. Mutta hän näytti minulta. Tummat hiukset, samanlaiset silmät. Mutta hän oli vain yleisen kauneuskäsityksen mukaan hieman hoikempi ja kauniimpi. Vampyyri.
"Emily?" Nainen kysyi hymyillen säteilevästi. Kurtistin kulmiani ja nyökkäsin pienesti.
"Sinua olenkin etsinyt! Tulehan mukaani!"
"Mitä? Kuka olet?" Kysyin ja peräännyin askeleen taaemmas.
"Minä olen Sharleen! Ja tarvitsen sinua!" Sharleen hymyili edelleen koomisen iloisesti.
"Selvä. Näkemiin!" Huudahdin ja käännyin ympäri. Minulla ei ollut pienintäkään ajatusta lähteä tuntemattoman naisen mukaan. Joka kaikenlisäksi vaikutti vampyyriltä! Ehdin ottaa kaksi askelta pois päin ennen kuin kuulin naisen jatkavan.
"Tehdään tämä sitten vaikean kautta".
Tunsin kuinka käsi puristui takaapäin suulleni. Haistoin polttavan hajun nenässänk juuri ennen kuin silmäni sumenivat ja tunsin kaatuvani.



Taas vaihteeks lyhyt mutta sain uuden idean taas tähän xDDDD

3 kommenttia:

  1. JATKA NOPEESTI OMFG KUOLEN TÄ ON IHANA <3 !

    VastaaPoista
  2. Heh yritän huomenna kirjottaa aikasemmin ku tänää!!xD <3

    VastaaPoista
  3. Äääääää jatkaaaaaa ❤

    VastaaPoista