sunnuntai 4. elokuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 16

Emily:
En tajunnut mikä idea oli tulla pimeälle ja autiolle kadulle! Täältä nyt viimeiseksi saisi syötävää. Olin juuri aikeissa kääntyä ympäri, kun minuun törmäsi valtava voima. Horjahdin taaksepäin ja tunsin kuinka joku tarttui minua kummastakin olkapäästä ja painoi selkäni tiiliseinää vasten. Kiivaasti hengittäen ja peloissani heilautin hiukseni kasvoiltani ja kohtasin Harryn punertavina leiskuvat silmät.
"Harry! Mitä helvettiä sinä hommaat?" Kivahdin ja yritin tempoa itseäni irti hänen otteestaan. En kuitenkaan saanut häntä heilahtamaankaan. Harry ei vastannut mutta hymyili leveästi, hullun näköisenä. Jos tämä oli jokin sairas vitsi, minua ei ainakaan naurattanut!
"Harry! Mitä nyt!? Sinun silmäsi..?" Minä inisin vaimeasti, tuntien polttavan kivun olkapäissäni. Harry painoi liian kovaa ja minuun sattui.
"Illallisen aika" Harry kuiskasi yhtäkkiä roheasti ja kumartui lähemmäs. Käänsin paniikissa pääni pois päin, yrittäen vältellä häntä. Tunsin Harryn kiharoiden kutittavan leukaani, kun hän painoi päänsä kaulalleni. Oliko hän tullut hulluksi!?! Harryn huulet liikkuivat kaulallani, kuin sitä maistellen. Kylmänväreet kiirivät ympäri kehoani ja olin jähmettynyt paikalleni.

Harry:
Olin täysin veren lumoissa. Emilyn pehmeä iho suorastaan huusi minua puhkaisemaan sen. Annoin huulieni vaeltaa etsien sopivaa kohtaa. En jaksanut enää hillitä itseäni. Survaisin hampaani helposti Emilyn pehmeän ihon läpi ja tunsin heti kuinka lämmin veri valui suuhuni. Emily yritti jälleen pakoon mutta lukitsin hänet seinää vasten. Join verta ahnaasti, välittämättä enää mistään muusta.
"H-Harry.. Älä.." Kuulin Emilyn korahtavan vaimeasti yläpuoleltani. Se sai minut palaamaan nykyhetkeen. Emilyyn sattui. Hän kärsi. Oliko veri tärkeämpi minulle kuin hän!? Silmäni laajenivat ja nykäisin pääni kauemmas. Emily valahti hervottomaksi heti kun hellensin otettani hänestä. Veri valui hänen kaulastaan tasaisena virtana. Minä olin mennyt liian pitkälle.
"Emily!" Huusin hämmästyttäen itsenikin. Tempaisin hänet syliini ja painoin pääni hänen rinnalleen. Sydämmen syke tuntui, jokseenkin hiljaisena. Minä melkein tapoin hänet!! Vain veren takia. Juoksin autolle ja varovasti asettelin hänet takapenkille. Veren vuotoa yritin tyrehdyttää omalla paidallani. En antaisi hänen kuolla nyt. Olin ollut niin tyhmä. Jos Emily kuolisi nyt minun takiani, tappaisin itseni.


Lyhyt xD mutta jatkan kai huomenna!

12 kommenttia:

  1. Ei.en.kestä.tä.on.liian.ihana.omg.apua.jatka.nopeesti. teen kuolemaa tä on maailman ihanin tarina asfahshshagsjd apua sekoon tääl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh god!!xD kiitos!! Koita nyt kestää huomiseen!!:D

      Poista
  2. Omfg are friking kiding me??? TÄMÄ ON UPEAAA o.O lisää nopeest tai Harry tulee ja tekee ton sulle xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahah kiitos xD nojaa eipä tuo haittais vaikka tuliski ;);)

      Poista
  3. Omg. Kuolema.tuli.nyt.heti.en.kestä.enää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauheeta ku te kommentoitte noi!!!!XDXD ei saa kuolla!!

      Poista
  4. Ei tässä muuta kun sain sellasen sydän kohtauksen, fangirl-kohtauksen, aivojenvajaatoiminta-kohtauksen, sydämmenrytmihäiriöitä, kuoleista heräämisen, lisää fangirl-kohtauksia. Ja nyt tässä istun ja mietin miten kuuma Harry olisi vampyyrina, ja sitä ett se voisi tehä ton mulle ja miltä Harryn hiukset tuoksuu inreality ja tuntuu. Pilkut olivat suht. kohdillaan pari siellä oli sellaista ns. 'Yksinäistä' -lausetta, joka tekee tekstistä hieman luettelomaista, mutta se on osa myös sun kirjoitustyyliä. Joten mitä siitä motkottamaan.

    -Pilkkuasiantuntija kuittaa tältä kertaa, tavataan ensi luvussa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunnon stoorin sait aikaan xDD heheh pitäiskö mun olla hyvilläni et sait noi kaikki kohtaukset?xD no mutta kiitos pilkkuasiantuntiajalle!

      Poista
  5. Ääääää, aivan ihana!! ♥

    VastaaPoista
  6. Lisäää, lisää, lisää!!!! OMGGGG!! Tää on koukuttava ja ihan sairaan hyvä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :) yritän tänää jatkaa jos jaksan :D

      Poista