lauantai 3. elokuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 15

Emily:
Illalla Harry saapui täsmällisesti hakemaan minua. Olin valmistautunut huolella, kiharsin jopa hiukseni. Minulla oli kuitenkin huono olo. Olin ollut niin onnellinen päivällä, mutta nyt Harry tuntui vetävän minua puoleensa liian paljon. Tuntui kuin meidät olisi sidottu kiinni. Tietenkin sehän oli joka tytön unelma, mutta minusta se ei ollut normaalia. Mikä teki Harryssä teki minut tällaiseksi?

Kiirehdin ulos ja tervehdin Harryä hymyillen. Tämä suuteli minua hellästi ja virnistäen avasi minulle oven. Lähdimme kotikadultani vauhdikkaasti kuten aina.
"Minne olemme menossa?" Kysyin ja yritin hymyillä mahdollisimman aidosti.
"Se on yllätys" Harry sanoi äänessään outo viettelevä sävy. Kurtistin kulmiani ja käännyin tiehen päin. Minua ahdisti kun en tiennyt minne olimme menossa, varsinkin kun olin kahden Harry Stylesin kanssa! Minä kyllä pidin Harrystä oikeasti, mutta hänestä en ollut enää varma. Jokin tuossa viettelevässä hymyssä ja hurmaus taidossa hämäsi minua.
Harry:
Tunsin kuinka Emily epäröi. Olin ollut oikeassa. Hän pystyi vastustamaan minua. Kukaan aikaisemmin metsästämistäni tytöistä ei ollut siihen pystynyt. Emily kiehtoi minua. Minä itseasissa olin kiintynyt häneen oikeasti, enkä vain näytellyt saadakseni verta. Mutta en aikonut silti perääntyä. En jaksaisi kauaakaan enää ilman verta. Tekisin sen nopeasti, koska en halunnut että Emily kärsisi. En halunnut myöntää sitä itselleni, mutta saatoin olla rakastunut tyttöön jonka olin aikonut tappaa alusta asti. Yritin taas keskittyä ajamiseen. Uhriin ei kiinnytä! Senkun tapat hänet, sillä siisti! Tseppasin itseäni ja sain tunteet vihdoin taka alalle. Veri on tärkeintä.

Pysäytin auton erään kadun reunaan ja nousin kyydistä avatakseni Emilylle oven.
"Mitä me täällä teemme?" Emily kysyi ja katseli ympärilleen. Kadulla oli muutama tiilitalo, mutta muuten autiota.
"Syödään" vastasin ja nauroin omalle vitsilleni. Minähän oli ainoa joka söisi tänään. Emily nyrpisti nenäänsä, kietoi takkinsa tiukemmin ympärilleen ja otti pari askelta kauemmas.
"Onko täällä joku ravintola?" Hän kysyi selin minuun. Nyt oli vihdoin tullut aika maistaa parasta uhriani ikinä.



Jäi vähän tyhmään kohtaan ja oli tylsä ja lyhyt mutta oon vähä väsyny ja inspis on perseessä xD mutta yritän nyt parantaa sitte seuraavaan!

8 kommenttia:

  1. Ei omg apua kuolen tänne apua omg jatka nopeest <3 joo ei mul muut :)

    VastaaPoista
  2. Ensiks, pilkut oli kohillaan, tai mikään ei ainakaan hypänny ärsyttävästi silmään, hyvää työtä tyttöseni! Ja toiseksi tää jäi tosi jännittävään kohtaan, ja nyt kiitos sun en saa yö-unia koska mietin vaan miltä Harry tuoksus, älä ees kysy miks... Ja kolmanneks sun on pakko jatkaa pian, tai muuten...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jihii!!:DD sun ansiostas oon ees yrittäny laittaa pilkkuja kunnolla xD ja eheh oli ihan pakko jättää toho xD itekki muute mietin vähä et miltäköhän Harryn hiukset tuntuu!? Tai sen iho!!! *____*

      Poista
  3. Omg omg omg kuolema tuli :o tää on niiiin ihana ficci <3 nää sun kirjottamat ficit on yhtii parhaimmista, mitä oon ikin lukenu. Tällässii erilaisii ((: jatkoo nopee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos <3!!!! Yritän mahollisimman nopeesti taas jatkaa!

      Poista
  4. Mä oon sanaton! OH MY JOSH! Tää on paras ficci ikinä! <3

    VastaaPoista