lauantai 10. elokuuta 2013

~Bad Boy Styles~ Part 20

Emily:
Heräsin seuraavan kerran auringon paisteeseen. Minut oli kiedottu lämpimään peittoon ja joku oli laittanut hiukseni kiinni. Kohottauduin kyynerpäideni varaan ja yritin etsiä katseellani kelloa. Minulla ei ollut mitään käsitystä mikä päivä oli..
"Heräsit juuri sopivasti" Harry sanoi ja astui pois varjoista. Hymy levisi kasvoilleni vain hänen näkemisestään.
"Mikä päivä on? Meillähän on koulua! Ja vanhempani ovat varmaan suunniltaan!" Minä älähdin, mutten oikeastaan välittänyt. Olin saanut olla Harryn kanssa, kaikesta huolimatta.
"Tänään on tiistai ja kello on kuusi aamulla, ehditään vielä ihan hyvin. Ja mitä vanhempiisi tulee.. He soittivat kännykkääsi heti meidän 'treffi' iltana, ja minä selitin että jäit luokseni yöksi" Harry kertoi ja vinkkasi. Oli hyvä kuulla että kaikki oli kunnossa. Harry ajatteli kaikkea.
"Entäs eilinen? Lintsasitko sinäkin?" Nauroin ja Harry kumartui suutelemaan minua.
"Sinun vuoksesi lopettaisin koko lukion" hän kuiskasi ja auttoi minut ylös. Oloni ei ollut erityisen hutera tai mitään mutta olin hurjan nälkäinen. Kuin merkiksi, vatsani murisi ja sai Harryn nauramaan.
"Zayn on varmaan jo tehnyt aamiaista sinua varten"
"Toivottavasti! En ole syönyt ikuisuuksiin!"
Lähdimme yhdessä alas ja meitä vastassa oli loppu kolmikosta ja Isabella. Kaikki hymyilivät ja toivottivat minulle hyvää huomenta.. Viimeksi kun heidät näin, kaikki näyttivät olevan vihaisia minulle..
Zayn oli kuin olikin tehnyt minulle aamiaista ja söin sen parissa minuutissa!
Huomasin vaatetukseni vasta kun istahdin olohuoneen sohvalle. Joku oli pukenut minulle siniset shortsit ja valkoisen t-paidan.. Olin juuri kysymässä asiasta kun Isabella jo vastasi.
"Vaihdoin vaatteesi. Toivottavasti et pahastu"
"En.. Kiitos" hymyilin ja ihmeekseni Isabella vastasi hymyllä. Hän oli ollut aika kylmä minua kohtaa koulussa mutta nyt hän oli tyystin erilainen. Miten hän oli ylipäätänsä tiennyt että ihmettelin vaatteita?
"Erikoistaito" Isabella nauroi ja ilmeisesti tiesi taas mitä olin ajatellut. Olin juuri aikeissa kysyä lisää, kun Harry ilmaantui ovensuuhun.
"Bell, olisko sinulla vaatteita Emilylle lainaksi?" Hän kysyi hymyillen siskolleen. Isabella naurahti ja veti minut mukaansa yläkertaan.
"Mitä haluaisit pukea? Minulla on vaikka mitä!" Isabella kysyi ja leväytti suuren vaatekaapin auki. Sisältö olisi voinut olla filmitähden. Kalliita takkeja, housuja ja kenkiä. Kymmeniä merkkilaukkuja ja koristeisia paitoja. En voinut edes kuvitella kuinka paljon noilla vaatteilla olisi arvoa.
"Öh.. Olisiko vaikka farkut ja joku paita?" Ehdotin ja Isabella etsi käsiinsä valkoiset farkut ja hieman punertavan, hienosti leikatun paidan. Mukisematta puin ne päälleni ja sain luvan lainata Bellin meikkejä. Sain itseni taas ihmisen näköiseksi ja lähdin alakertaan.
"Valmiina?" Harry kysyi ja kiskaisi minut viereensä. Hän oli pukeutunut tiukkiin mustiin farkkuihin ja seksikkääseen, melkein läpikuultavaan t-paitaan. Mustat tatuoinnit hohtivat vaalean paidan läpi ja minä olin varma ettei sanaa seksikkyys voinut kuvata muuten kuin sanalla Harry Styles.
"Eeh.. Joo!" Minä kiiruhdin vastaamaan ja Harryn virnuilusta tiesin että hänkin oli huomannut tuiotukseni.
Menimme autotalliin ja Harry ajoi mustan autonsa ulos. Minua hermostutti hieman mennä kouluun pitkän tauon jälkeen. Liam, Niall ja Kayla eivät olisi kovin iloisia kun kuulisivat että olin lintsannut ja asunut Harryn luona...
Matka meni nopeasti, kiitos Harry reilun ylinopeuden. Minua ei pelottanut hänen kyydissään ollenkaan vaikka mittari näytti pienillä kaduilla melkein 80 kilometriä tunnissa.
Kun pysähdyimme koulun parkkipaikalle, kaikkien oppilaiden katseet kohdistuivat meihin. Harry tarttui käteeni ja määrätietoisesti, muista välittämättä, kävelimme parina pihan poikki. Meitä osoiteltiin ja tuntui kuin kaikki olisivat huomanneet että minä, koko kolmikko ja Isabella olimme lintsanneet pari päivää. Mutta todellisen ongelman minulle aiheutti Kaylan löytäminen pihalta. Hän näytti totaalisen tyrmistyneeltä. Vihasiko hän minua nyt?


Jo osa 20!! YAAAAY!!!

9 kommenttia:

  1. koska tulee 21? tää on niin mahtava!!! ääh kuolen!!! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) yritän taas huomen illalla laittaa jos ehin!:D

      Poista
  2. Oot murhaaja! Mä oikeesti sulan, tä on liian ihana <3

    VastaaPoista
  3. Olin varma että sanaa seksikkyys ei voi kuvata muuten kuin sanalla Harry Styles~ taisin just saada uuden vastineen sanalle seksikäs! Mut aivan PER-FECT ;)

    VastaaPoista
  4. per-fect c::
    jatka pian! kuolen tänne muuten lukemishukkaan, eikumitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitos :D jatkan varmaa vast huomenna, ku oon niin väsyny xD

      Poista