maanantai 16. joulukuuta 2013

~Never Give Up~ Part 1

Darcia:
-Throwback-
"Turpa kiinni saatana!!" Isä huusi niin kovaa että alahuuleni alkoi väpättää. Olin kymmenen vuotias..
"Minä.. Missä äiti on?" Kysyin vapisten, kun isä asteli lähemmäs. Hän oli humalassa kuten aina.
"Vittu se nainen sai sen mitä ansaitsi!! Painu ylös ennenkuin minä heitän sinut sinne!" Isä kirosi ja hönki kalja huuruja kasvoilleni. Kyyneleet silmissä juoksin portaisiin.
Itkin yksin sängylläni. En tiennyt missä äiti oli ja pelkäsin hänen puolestaan. Äiti ja isä tappelivat aina. Isä aina huusi kännipäissään ja äiti yritti laittaa vastaan ja pitää minua erossa asioista... Halusin äidin tänne nyt. En halunnut olla isän kanssa kahdestaan. Monesti hän oli uhkaillut minua veitselläkin..

-nykyhetki-
Kohotin liiankin tutun terän ranteelleni ja vetäisin. Kipu vihlaisi tuttuun tapaansa ja villosta alkoi tihkumaan ohut verivana. Vaikka se sattui.. Nautin siitä.
Istuin lattialla, melko pienen huoneeni nurkassa. Huone oli hämärä ja koko talossa vallitsi hiljaisuus. Oli kulunut seitsemän vuotta, eikä mikään ollut muuttunut. Isä oli kännäämässä ja ilmaantuisi todennäköisesti yöllä riehumaan.. En ollut moneen vuoteen nukkunut rauhallisin mielin.
Laskin terän kädestäni ja katselin verta tihkuvia ranteitani. Ne olivat täynnä arpia. Viiltely oli ollut minulle tietynlainen pakokeino kaikesta. Se sattui aluksi ja minua pelotti. Mutta siihen tottui.
Nousin hitaasti ylös ja menin ottamaan paperia yöpöydältäni. Taputtelin haavat kuiviksi ja käperryin sängylleni. Se oli liian lyhyt minulle. Isä ei ollut ostanut minulle mitään moneen vuoteen. Kävin töissä pienessä kirjakaupassa, josta sain pientä palkkaa. Ostin sillä itselleni ruokaa ja tarpeellisia tavaroita. Omaan asuntoon minulla ei ollut varaa, joten olin lukittu tänne..
Haavojen vielä tykyttäessä suljin silmäni ja aloin kuvitella millaista olisi elää normaalia elämää. Rakastavaiset vanhemmat, turvallinen koti ja ystäviä.. Minulta puuttui kaikki. Elämälläni ei tuntunut olevan tarkoitusta. En pärjännyt koulussakaan, joten jatkoa oli turha edes kuvitella. Ehkä olisi parempi vain jättää tämä maailma paremman toivossa?





Tässä ois eka osa uutta!! Vaikuttaa ehkä kauheen masikselta, mutta kyllä tämä tästä alkaa kehittyä! :D tää on siis Niall ficci!

11 kommenttia:

  1. Vaikuttaa tosi hyvältä ficiltä!! Ja Niall ficci on vaan plussaa ;)) Jatka nopeeta! -Ella

    VastaaPoista
  2. aaaaaa jatkat sit heti!!! Ihanaa siis ei silleee tai nii... No ymmärrät xd

    VastaaPoista
  3. en malta oottaaaa ! :)

    VastaaPoista
  4. jjeeee sä teet tän ku ehdotin tos entises ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annoit mulle tosi hyvän idean, kiitos siitä!!xD

      Poista
  5. Uuu vaikuttaa tosi kivalta :)) Jatka pian:)
    -Sanni

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille! Yritän jatkaa tässä parin tunnin sisällä!:)

    VastaaPoista
  7. tuleekos tänää uutta osaa?? :) oottaaaannn tää on ihanaaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo toivottavasti! Lyhyen ainaki ehin kirjottaa!

      Poista
  8. tädädääddää jatkatko vielä tänää illal ?? tä vaikuttaa hyvält ficilt :33 Ja toi sun kirjotus tekniikka on ihan mahtava <3

    VastaaPoista