torstai 7. elokuuta 2014

Desperation part 8

Lily:
"Oletko jo valmis Chris? Ei meillä ole koko päivää aikaa" huomautin seisoessani ovensuussa. Olin ollut valmiina jo pitkään, mutta yllättäen Chrisillä kesti. En vain ymmärtänyt mitä hänen pitäisi muka ottaa mukaan kauppaan. Riittäisi kun raahaisi itsensä paikalle..
"Joo joo, otan vain veitsen!"
"Et ole tosissasi! Jos joku näkee sinulla veitsen kaupassa, me joudumme helvetinmoiseen pulaan!" Huusin vastaukseksi silmiäni pyöritellen. Kuulin tyytymättömän murahduksen ja Chris ilmaantui keittiöstä. Hänellä oli tummanpunaiset shortsit ja kulunut bändipaita. Sen päälle hän oli vetäissyt verkkatakin.
"Tyylikästä" totesin virnistellen. Chris kurtisti kulmiaan ja huiskaisi vaaleanruskeat kiharat pois otsaltaan.
"Luulin, että me ollaan menossa kauppaan eikä muotinäytökseen!" Hän tuhahti ja veti kengät jalkaansa.
"No olisit edes voinut sheivata" valitin leikilläni, katsellessani hänen lyhyttä sänkeään. Kaikken kaikkiaan hän näytti kodittomalle. Paitsi, että sitähän me kaikki periaatteessa olimme.
"Mitä jos mennään ennenkuin heitän sinua jollain" Chris tokaisi, mutristi huuliaan ja lähti edeltäni ulos. Otin muutaman juoksuaskeleen ja sain hänet kiinni.
"Voimme ostaa Oreoita jos haluat" vinkkasin ohimennen ja näin kuinka Chris yritti pidättää hymyään.


"Käy sinä hakemassa juotavia ja Oreot, niin minä haen muut." Käskin, kun olimme selvinneet lähimpään isoon kauppaan. Se oli parin kilometrin päässä tehdasalueestamme, siellä missä oli normaali asutusta.
"Okey dokey!" Chris hihkaisi ja katosi hyllyjen taakse. Hän oli taas oma hilpeä itsensä, mikä oli hyvä, sillä hiljainen Chris ahdisti minua!

Lähdin etsimään einesruokia. Kukaan meistä ei oikein osannut kokata, joten köyhä ruokavaliomme koostui kaikesta moskasta. Khai kyllä yritti parhaansa mukaan, mutta hänen lasagnensa oli hirvittävä kokemus...
Tutkin epähuomiossa valmisruoka hyllyä, enkä huomannut jonkun lähestyvän.
"Sanoinhan, että tapaamme pian" tuttu ääni hymähti takaani. Hätkähdin niin rajusti, että olin tipauttaa hernekeitto purkin, jota olin ollut tutkimassa.
Käännähdin äkkiä ympäri, ja olin jo aikeissa alkaa lukemaan hahmon ajatuksia. Mutta tunnistin hänet ennenkuin ehdin edes aloittaa.
"Louis... Mitä sinä täällä teet?" Huokaisin sydän pamppailen. Pojan kasvoille ilmestyi leveä hymy ja hän kohautti olkapäitään.
"Tiedäthän.. Pitäähän minunkin syödä" hän vastasi ja kohotti kulmiaan.
"Aaaivan.." Venytin sanaa välttyäkseni sanomasta mitään muuta.
"Missäs kaverisi on?" Louis kysyi ja katsoi ympärilleen.
"Oletko varma, että minulla on kaveri mukana?"
"Jep."
"Miten?"
"Katsoin ympärilleni" hän vastasi ja hymyili pienesti.
"Hän on muuten tulossa. Nähdäänkö tänä iltana?" Hän jatkoi ja katsoi minua hymynkare huulillaan. Tunsin poskieni kuumenevan... Pyysikö hän minua ulos?
"Hmm... Vaikka" vastasin ujosti, vaikka en varsinaisesti ollut ujo persoona.
"Hienoa! Minä tiedän missä asut, ei sillä että olisin stalkannut, mutta voin tulla hakemaan sieltä. Nähdään!" Hän vinkkasi ja katosi aivan yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.
"Löysitkö mitään syötäväksi kelpaavaa? Otin Oreoita kaksi pakettia ihan varmuuden vuoksi!" Chris huudahti heti kun hän ilmaantui samalle käytävälle kuin minä.
"Öhh..." Äännähdin epämääräisesti, miettien vielä Louisin sanoja.
Miten hän tiesi missä asuin!? En nähnyt häntä lähelläkään tehdasta...
"Oletan, että tuo tarkoittaa kyllää" Chris sanoi ja heilautti kättään jähmettyneiden silmieni edessä.
"Juu, otetaan vielä tästä pari purkkia!" Henkäisin ehkä hieman liian nopeasti ollakseni luontevan kuuloinen. Nakkasin ostoskoriin purkkeja sattumanvaraisesti ja kiirehdin kassalle.
Maksettuamme lähdimme raahaamaan painavia ostoskassejamme. Chris oli tietysti halunnut ottaa kolme ja antaa minulle vain yhden kannettavaksi, mutta otin häneltä toisen melkein väkisin. Inhosin sitä, että minua pidettään heikkona. Kaduilla ei pärjännyt heikkona, enkä todellakaan halunnut antaa sellaista kuvaa itsestäni..
Minua melkein hirvitti, koska olin niin jännittynyt tulevasta illasta. Louis oli puoleensavetävä ja se hermostutti minua. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, olin hermostunut hyvällä tavalla.




Wooohooooo mä saan tabletin lauantainaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ainii juu onks se kommenttihomma nyt poissa päältä?xD

6 kommenttia:

  1. Uuu jatkas jatkas:):):) mä rakastan näit sun ficcei<3

    ~maikki

    VastaaPoista
  2. Oh gooood tää on hyvä!! Millo jatkoo?? :D:D

    VastaaPoista
  3. Jatka pian, pliiis

    VastaaPoista
  4. Tää on ihana :D

    VastaaPoista
  5. Kiitos! Jatkan todennäkösesti vielä tänään jossain vaiheessa! :D

    VastaaPoista