sunnuntai 19. tammikuuta 2014

~Never Give Up~ Part 15

Darcia:
"Mit-!!" Ehdin aloittaa ennenkuin mies harppasi lähemmäs ja painoi kätensä suuni eteen. Paniikissa yritin peruuttaa kauemmaksi, mutta nopeasti mies tempaisi minut itseään vasten ja lukitsi minut siihen.
"Shh, minä tässä" Mies kuiskasi ja tunnistin hänet vasta silloin. Tempaisin samantien itseni irti hänen otteestaan ja löin häntä suoraan poskelle.
"Miten kehtaat edes tulla tänne enää!?" Inahdin ja peräännyin kauemmas raivoissani. Pidin ääneni matalana vain Alecin takia. Muuten olisin kiljunut hänelle päin naamaa!
Hämärässä näin kuinka Niall pysähtyi ja välillemme tuli hiljaisuus. Päässäni jyskytti. Minua inhotti, kuinka olin luottanut häneen. Ja nyt hän ilmaantuu tänne, luullen että mikään ei ole pielessä!
"Darcia.. Minä.. En tiedä mitä he ovat sinulle sanoneet, mutta ihan oikeasti en tiennyt mitä tapahtuisi.." Niall sanoi hiljaa hetken kuluttua.
"Sinä keksit koko homman! Alec kertoi kuinka olit uhkaillut hänen perhettään! Ja kuinka jättäisit hänet tekemään likaisen työn!" Kivahdin hänelle.
"Mitäh!? Hän valehtelee! Luuletko, että voisin tehdä jotain tällaistä tiedostaen sen!? En tiennyt tästä mitään ja ajattelin vain, että kaikki on hyvin!" Niall vastasi, hätäännys äänessään. Ristin käsivarteni ja tuiotin häntä. Tai sitä tummaa hahmoa jonka vain näin pimeässä.
Enhän minä tietysti voinut varmasti tietää mikä oli totta. Niall oli minut tänne hommannut, sehän oli selvä, mutta en tiennyt puhuiko hän totta.
"Minä tiedän ettei minun olisi pitänyt tuoda sinua tänne. Tai ottaa edes koko hommaa hoidettavakseni! Ei minulla ollut mitään aavistusta siitä, että sinut myytäisiin! Olen niin pahoillani tästä kaikesta" Niall sanoi hiljaa ja otti varovaisen askeleen kohti minua. Pysyin paikallani. Ketä minun nyt pitäisi uskoa!? Oliko Niall sittenkin vain tietämätön apuri? Oliko Alec tämän kaiken takana ja halusi nyt vierittää syyn Niallin niskoille...? Täytyi kyllä myöntää, että en olisi uskonut Niallin uhakailleen perheen tappamisella..
"En voi uskoa mitään nyt.. En ole varma pitäiskö minun luottaa sinuun! Haluan vain täältä pois" vastasin ja kuulin kuinka viha oli häipynyt äänestäni, vaikka olin vielä puolustus kannalla.
"No siinä tapauksessa sinulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin luottaa minuun." Niall vastasi ehkä hieman liian tyytyväisen ja viattoman kuuloisesti.
"Miten ajattelit päästä täältä!? Katolla kävely ei kuulosta kovin hiljaiselle!"
"Ei se ehkä olekkaan, mutta jos haluat mennä sisäkautta ja jäädä kiinni, niin eihän siinä mitään!" Niall vastasi ja pidätteli äänen perusteella nauruaan.
Minun täytyisi luottaa häneen. Minusta tuntui, että Alec oli ainut joka valehteli mutten halunnut antautua täysin. Saatoin olla väärässä, enkä halunnut pettyä uudelleen.
"Jos täältä pääsee kerran pois niin mennään sitten!" Tokaisin ja menin Niallin vierelle. Hän hymyili minulle ja lähti sitten ikkunan luo.
"Meidän pitää mennä katon läpi toiselle reunalle ja laskeutua paloportaita alas! Autoni on siellä" Niall selitti ja avasi ikkunan, varoen ettei se narahtaisi. Menin ikkunan luo ja kurkkasin pimeään yöhön. Katto oli loiva ja se kiilsi liukkaana yö ilman kosteudesta.
"Tuo on kyllä itsemurha" sanoin mittaillessani kattoa katseellani.
"Pitäähän sitä riskejä ottaa" Niall sanoi reippaasti ja luikahti ohitseni katolle.
"Ihan hyvin täällä pysyy. Mennään nyt niin ehditään ennenkuin kuu menee pilvien taakse. Silloin ei nää eteensä" Niall rohkaisi ja ojensi kätensä minua kohti. Mietin vain hetken. Tässä ei ollut mitään parempaa vaihtoehtoa, joten tartuin hänen käteensä. Hymyillen Niall kiskaisi minut viereensä. Se hymy toi minulle ihanan tunteen. Ihan kuin sydämeen olisi levinnyt lämpöä..
"Voit mennä edeltä." Niall kehotti ja osoitti vasemmalle. Lähdin kävelemään hitaasti, varoen askeleitani.
"Entä jos liukastun ja tipun?" Kysyin väristen yön viileydessä. Kuulin takaani Niallin naurahtavan.
"Luulitko, että antaisin sinun tippua?" Hän kysyi ja tarttui minua kädestä.
Nuo sanat tuntuivat yllättävän voimakkaille. Eikö hän todella antaisi minun tippua?
Hymynkare huulillani puristin Niallin lämmintä kättä ja jatkoin matkaani.





Olen palannut :D Leiri oli toooosi hyvä, vaikka unet jäiki vähiin xD taidan sitte jatkaa huomenna illan puolella!
Sain muute iha oudon idean: "fanfic" tai ennemminki tarina siitä että järjestetää Nälkäpeli julkkiksien kesken! Että nii ku siel on 24 suosituinta julkkista jotka sitte yrittää selvitä Nälkäpeli ykkösen maastossa! Et kirjottais kaikkien eri julkkujen näkökulmasta! Sitte jotka sitä lukis päättäis kenen on aika "kuolla" tai siis että ketkä selviää eteenpäi. Eihän tää ny mikää dissaus olis, vähä niinku vaa äänestys kuka tippuis sillee. Toi tuli kyllä iha puun takaa xD






9 kommenttia:

  1. äöäöäääöäö IHANAA SÄ TEIT UUDEN LUVUN !! ja vielä niiiiiiiiiin ihanan <3 kiitos illan piristämisestä !

    VastaaPoista
  2. vähänkö hyvä taas!:o♥ ja Joo vähä hyvä idea!:)

    VastaaPoista
  3. Aivan uskomattoman hyvä ! Ja hyvä et sulla oli mukavaa leiril :) ja emt en oikee innostunu tosta ideasta xd :D saisko tänne larryy?

    VastaaPoista
  4. ääääääääääävävävvvvä :3333 Taas nää (mihin en oo kommannu) on ollu nii ihanii ja jännittäviiiii :D <3 Oott vaan niin lahjakas et en tajuu :oo <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos :D joo tota toi np idea oli aika random xD ylienergialla ei oikee ajatukset pelitä xDDDD mut siis hmmm larry.. Mä en oikee tiiä, ku en oo larry shipper nii en oikee osais kirjottaa siitä :0 tai siis luen jotai larry ficcei mutten ite osaa kirjottaa semmosta xD

    VastaaPoista
  6. se idea on tosi hyvä lukisin!!<3

    VastaaPoista
  7. IIIH ARVAA KUI HYPPÄSIN KU NÄIN ET OLI TULLU UUS LUKU, tätä oli odotettu<3<3 nopeesti jatkoo!(; ja hyvä idea!!

    VastaaPoista
  8. Haha kiitos :) emmä nyt itteeni kovin lahjakkaana pidä mutta merkkaa tosi paljo!! Juu tota yritän jatkaa taas tänä iltana :)

    VastaaPoista