sunnuntai 12. tammikuuta 2014

~Never Give Up~ Part 11

Niall:
PAM PAM PAM!
Säpsähdin hereille kuullessani kovan jyskytyksen. Tajusin, että olin nukahtanut sohvalle. Ja Darcia oli käpertyneenä viereeni. Siristelin silmiäni auringon valossa.. Paljonko kello oli?
PAM PAM PAM!
Kuka ihme oli tähän aikaan tulossa?? Zayn pälkähti ensin mieleeni mutta tajusin pian mitä oli tekeillä.
Nopeasti mutta varovasti nousin sohvalta, jättäen Darcian paikalleen. Juoksin ovelle ja tempaisin sen auki. Heti joku tempaisi minut hartioista ulos ja niittasi ulkoseinään. Ilma lähti keuhkoistani kun kova kiviseinä painoi selkääni.
"Mitä peliä sinä oikein pelaat?" Alec kysyi ja tuli lähemmäs. Hänen kaksimetrinen 'ystävänsä' piteli minua paikallaan mutta käänsin pääni hänen suuntaansa. En ollut odottanut tätä.
"Älä viitsi. Olin aikeissa tuota tytön" valehtelin. Alecin tummat silmät kohtasivat omani ja tuntui kuin hänen katseensa olisi läpivalaissut minut.
"Tunnen sinut. Turha valehdella."
"En minä valehtele! En tiennyt että asialla oli niin kiire!" Vastustin. Tiesin, että tämä oli turhaa mutta mitä muutakaan tekisin!?
"Kyllä sinä tiesit, että tällä oli kiire!!" Alec ärähti ja tarttui minua uhkaavasti paitani rinnuksesta.
Hiljainen ääni kuitenkin keskeytti meidät.
"Niall? Keitä nämä ovat?"
Alec ja minä käänsimme päämme yhtä aikaa ovelle. Darcia seisoi siellä, unisena ja hämmentyneenä.
Pysyin hiljaa. En osaisi valehdella mitään tästä tilanteesta!
"Ai jaa, sinulla oli nais-seuraa!" Alec naurahti yhtäkkiä ja päästi irti paidastani. Käännyin katsomaan häntä silmät suurina. Mitä helvettiä hän meinasi!?
"Anteeksi jos herätimme. Olen Niallin veli Alec" Alec sanoi melkein hyytävän herttaisella äänellä ja ojentautui kättelemään kummastunutta Darciaa.
"Ai jaa.. En tiennyt, että sinulla oli veli!" Darcia sanoi ja kääntyi katsomaan minua kulmat kurtussa.
"En muistanut mainita" naurahdin ja taputin Alecin olkaa. Minusta kyllä tuntui, että Alec olisi ennemmin ryhtynyt perhepäivähoitajaksi kuin antanut minut taputtaa itseään olalle niin tuttavallisesti.
"Niall, meidän pitäisi mennä! Ollaan jo valmiiksi myöhässä!" Alec tokaisi yhtäkkiä ja heilautti kättään. Köriläs lähti kävelemään mustaa maasturia kohti, joka oli parkeerattu keskelle jalkakäytävää.
"Minne te olette menossa?" Darcia kysyi.
"Sovimme jo viime kuussa, että Niall tulee katsomaan baseballia luokseni! Sinä voit tottakai tulla myös!" Alec selitti ja hymyili sen jälkeen Darcialle. Se teki minut melkein huonovointiseksi. Mutta vaihtoehtoja ei ollut.
"Sehän on hyvä idea! Porukalla aina parempi" tokaisin ja yritin hymyillä, mutta olin niin hermostunut että näytin varmasti hirveälle. Darcia katsahti minuun hymyillen ja riensi hakemaan tavaroitaan.




Jää nyt kyllä lyhyeks!!! Ärsyttää ku en osaa ottaa aikaa tälle!! Mut Happy Birthday Zen!! XD

5 kommenttia: