lauantai 15. helmikuuta 2014

Seuraava ficci

Tässä nyt on menny jonki aikaa xD mutta siis mulla on kauhee kriisi: Dark Harry on paljon helpompi kirjottaa ku se vaa tulee luonnollisesti xD mutta Dark Louis taas ei oo nii yleinen juttu!
Oon vähä niinku kallistumassa Harryn puolee vaikka Louis girl oonki!
Ja oon miettiny sitä et olisko se fantasia. Aika moni sano että ennemmin normi, mikä oli iha ok, mut en tiiä pitäiskö mun tehä sittenki fantasiaa xD

Elikkä idea: Dark Harry fantasia? En oo sata prosenttisen varma mut eiköhän toi ois hyvä :D
Oon jo vähä miettiny juonee ja hahmoi mut pitää vähä hioo vielä!:D

5 kommenttia:

  1. Mulle on ihan sama onko se millanen se sun tarina on ku kaikki on aina niin hyvii :)) ♥ Alota mahdollisimman nopeesti !!

    VastaaPoista
  2. Keksin just nerokkaan idean, mut se ei kyl oo kauheen fantasia!!xD mutta pystyn alottaa jo huomenna!

    VastaaPoista
  3. Tee just sellanen ku haluut :3 sillo siit tulee paras :)

    VastaaPoista