lauantai 23. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~ *Part 17*

(Amanda) Istuimme lavan takana odottamassa vuoroamme. Pojat olivat menneet lavalle hetki sitten ja huudattivat yleisöä. Heiluttelin käsiäni hermostuneena ja katsahdin vieressä seisovaan Jennaan. Hän puri huultaan ja näytti myöskin hermostuneelta. "Kyllä se hyvin menee!" Iiris sanoi hymyillen ja  pompahteli edessämme." Mm toivottavasti. Eihän tämän pahemmaksi voi enää mennä" minä puuskahdin. Muut nyökyttelivät hiljaisina."Tytöt nyt on teidän vuoronne" Paul sanoi ja me nousimme. "Ihan turhaan huolehditte. Pojat kyllä pitävät tilanteen hallussa" Paul rauhoitteli ja hymyilin hänelle kiitokseksi. "Me haluamme nyt vähän selvitellä asioita, joten toivon että kuuntelette" Harry sanoi ja yleisö hämmentyi aluksi. Kun me nousimme lavalle fanit alkoivat taas kiljumaan. (Jenna) menin Louisin viereen ja hän kietaisi käsivartensa vyötärölleni. "Nonii eli jos me nyt annamme Jennan kertoa asian oikea laita" Louis sanoi ja ojensi mikkinsä minulle.  Salamavalot räpsyivät ja älyttömän kirkkaat kohdevalot sokaisivat minut. Yleisö oli hiljaa ja odotti. "Joo eli, tämä koko juttu on täysin keksitty. Minä ja Niall olemme vain kavereita ja minä tiedän kyllä että te tiedätte  että minä rakastan Louisia enemmän kuin mitään muuta. Muut pojat ovat minulle kuin veljiä. Minä annan nyt Amandan ja Iiriksen kertoa myös osuudestaan tähän" minä selitin hieman hermostuneena, yleisön tuiottaessa. Tiesin että näytin todella jännittyneeltä ja että koko puheeni näkyi YouTuben kautta koko maailmalle. Minä ja Louis kävelimme Harryn, Riinan, Amandan , Iiriksen ja Niallin luo. Iiris otti mikkini ja kääntyi yleisöön päin."Minä tiedän että olen uusi näissä piireissä ettekä te tunne minua, mutta minulla ei ole mitään Amandaa tai Jennaa vastaan. Aivan kuten Jenna sanoi muut pojat ovat minulle kuin veljiä ja tytöt ovat kuin siskojani. Tämä juoru kriisi oli meille aika rankka mutta toivottavasti te uskoisitte että mitään ei ole tekeillä" Iiris puhui itsevarman kuuloisesti ja kun hän ojensi mikkinsä Amandalle Niall halasi häntä tiukasti. Amanda katsoi odottavia faneja hermostuen. " Tämä kriisi oli todellakin aika rankka ainakin minulle. Varmaankin jo tiedätte että poikaystäväni jätti minut. Eli kun olin poissa tolaltani se johtui siitä eikä Iiriksestä. Oli erittäin typerää kääntää juttu niin päin. Olen kumminkin täysin kunnossa ja haluaisin sanoa meidän kaikkien puolesta että toivon että tämä unohdetaan" Hän puhui ja heti lopetettuaan yleisö puhkesi huutamaan. (Jenni) Fanit kiljuivat ja selvästi olivat valmiina unohtamaan. "No mutta mitä jos vaikka jatkettaisiin keikkaa?" Liam kysyi ja yleisö tottakai villiintyi täysin. Pojat aloittivat LWWY:n ja me tytöt pompimme heidän mukanaan lavalla. Minulla oli erittäin helpottunut olo sillä kaikki oli hyvin. Saimme olla koko keikan ajan lavalla ja lopuksi pojat lukivat fanien lähettämiä twiittejä. "Minusta oli ihanaa että uskalsitte kertoa koko maailmalle miten asioiden laita oli! Te kaikki olette ihania ja me kaikki haluamme tutustua Iirikseen paremmin!!;D ja Amandalle vielä voimia! Exäsi ei ollut arvoisesi!<3 Directioners loves 1D's girls!!" Eräässä twiitissä luki. Melkein itkin kun luimme sen. Fanit kiljumalle osoittivat olevansa samaa mieltä. Keikka oli varmasti paras pitkään aikaan!

THE END <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti