sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~ *Part 8*

(Riina) Aamulla heräsin kun joku lähetti minulle viestin. Silmiäni siristellen katsoin viestiä. "Lähdetään tänään kaikki shoppailemaan! Näytetään ettei mikään huhu ole totta!xx" Lähettäjä oli Harry. Julkinen näyttäytyminen oli mielestäni hyvä idea. "Joo mennään, nähdään myöhemmin!xx" minä vastasin ja raahauduin suihkuun. Sain itseni nopeasti valmiiksi ja pakkasin rahaa mukaan. Lähdin kotoani ja tapasin matkalla Jennan. "Miten menee?" minä kysyin hieman huolissani samalla kun kävelimme kohti keskustaa. "Ihan hyvin. Eilen ainakin osa faneista uskoi minua, joten toivottvasti tämä nyt laantuu" Jenna vastasi ja hymyili. "Joo toivottavasti. Nyt ainakin kaikkien on uskottava kun kerran kaikki shoppailemme sopuisasti yhdessä!" minä myönsin. Pian olimmekin jo ostoskeskuksen edessä. Kaikki pojat, Jenni ja Henni olivat jo paikalla ja tervehdyksien jälkeen menimme sisälle. Ei mennyt aikaakaan kunnes muutama valokuvaaja ja haastattelija ilmaantuivat kintereillemme. "Louis! Mitä sinä mietit tästä?!" haastattelija kysyi huutaen. Louis kääntyi häneen päin ja kaappasi Jennan kainaloonsa. "Jos Jenna sanoo ettei mitää huolestumisen aihetta ole, kaikki on normaalisti" hän vastasi suukottaen Jennaa päälaelle. Haastattelija kirjasi joka sanan muistiin ja livahti tiehensä. Valokuvaajat räpsivät kuvia, mutta yritimme olla kuin heitä ei olisikaan. (Henni) Olimme kierrelleet useita vaatekauppoja ja kaipasimme kaikki taukoa. Menimme läheiseen kahvilaan ja leiriydyimme suurimpaan pöytään. "Minä ja Niall voimme hakea juotavia" Zayn ehdotti ja pojat lähtivät tiskille. Me muut asettelimme tavaramme lattialle ja yritimme saada kaikille penkit pöydän ääreen. Lopulta minä istuin Liamin sylissä samoin kuin Riina istui Harryn sylissä. (Iiris) Miten täydellisten kenkien löytäminen on niin vaikeaa? Olin haravoinut ainakin kymmeniä kenkä kauppoja enkä ollut löytänyt "niitä oikeita". Lopulta olin mennyt kahvilaan ja olin kassajonossa. Tilasin pirtelön ja odotellessani kuulin taakseni tulevan kaksi poikaa. "Mitä me otetaan? Cokista?" Irlantilaisaksenttinen poika kysyi toiselta. "Joo, otetaan kaikille sama" Brittiaksentilla varustettu vastasi. Kassan myyjä antoi pirtelöni ja käännöhdin ympäri nopeasti. Ennen kuin ehdin reagoida törmäsin toiseen pojista. Hän oli seisonut aivan selkäni takana, joten en ehtinyt väistää. Ja tottakai kaaduin lattialle ja pirtelöni lensi komeassa kaaressa suoraan vaaleahiuksisen pojan paidalle. "Oho, Anteeks oletko kunnossa?" blondi kysyi heti ja kumartui auttamaan minut ylös. "Joo olen, anteeksi kauheesti, en katsonut eteeni ollenkaan!" minä pyytelin punastuneena. "Hei, eihän tämä haittaa!" blondi hymyili suloisesti mikä sai minut punastumaan kenties enemmän. Silloin vasta tajusin! "Sinähän olet Niall Horan! Ja sinä Zayn Malik!" minä kiljaisin. Olin suuri 1D-fani, vaikka en heti tajunnutkaan törmänneeni idoliini. "Joo, niinhän me ollaan" Niall myönsi ja Zayn naurahti. "Tuota. Mikäs sinun nimesi on?" Niall kysyi hymyillen. "Iiris" minä vastasin ja hymyilin myös. "No Iiris haluatko tulla meidän seuraamme ?" Niall kysyi ja viittasi olkansa yli. Kurkkasin hänen taakseen ja näin Liamin, Louisin ja Harryn istuvan tyttöystäviensä kanssa ja katsovan kummissaan meihin päin. Voisin pyörtyä tällähetkellä!! "Öh, joo kyllä se käy" minä sopersin taas punastuen. Niall osti myös minulle cokiksen ja menimme muiden luo. (Jenna) "Tässä on Iiris! Hän tulee mukaamme tänään!" Niall ilmoitti vetäen Iiriksen lähemmäs. "Hei" Iiris sanoi ujosti. Me kaikki tervehdimme häntä ja näin Harryn katsovan Niallia virnistellen. Niall läppäisi häntä muka ohimennen takaraivolle mutta hymyili itsekkin. Istuimme kaikki pöytään. Iiris näytti olevan hämillään meidän kaikkien keskellä mutta vhitellen hän alkoi nauraa ja puhua muiden mukana. Olisi hienoa jos Niall vihdoin löytäisi tyttöystävän. Iiris vaikutti tosi mukavalta! Joimme cokiksemme ja lähdimme kaikki yhdessä taas vaeltelemaan ostoskeskuksen käytäville. Valokuvaajat näyttivät järkyttyneiltä nähdessään Iiriksen Niallin vieressä. Voi ei.. Mitä he nyt keksivät?! Illemmalla Iiris ja Niall vetäytyivät sivummalle ja näin heidän vaihtavan numeroita. Vaikka huomisen uutisotsikot mietityttivät minun oli pakko hymyillä leveästi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti