sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~*Part 7*

(Henni) Kokoonnuimme heti samana iltana minun luokseni puhumaan tästä kriisistä. "Uskothan sinä meitä?" Jenna aneli jo varmasti kuudetta kertaa Louisilta. "Äh Jenna tottakai uskon!" Louis sanoi hymyillen ja kietoen käsivartensa Jennan ympärille. Istuimme minun huoneessani, lattialla ja sängyllä. "En voi uskoa että koko juttu käännettiin täysin nurinkuriseksi!" Jenni tokaisi. Olin täysin samaa mieltä. Avasin läppärini ja menin twitteriin. Etusivuni oli suorastaan räjähtänyt twiiteistä joissa toitotettiin salasuhteesta. Useat olivat myös kyselleet minulta ovatko jutut totta. "Salasuhde EI ole totta!! Älkää paisutelko tätä jooko?" minä twiittasin ja suljin koneen. "Netti pursuu huhuja" Minä huokaisin ja Niall painoin kasvonsa käsiinsä. "Hei, jos Niall tai Jenni twiittaisi myös ettei huhuilla ole perää niin eiköhän kohu laantuisi" Riina ehdotti ja kääntyi meihin päin. "Niin, kyllä kaikki siitä ainakin uskovat!" Zayn jatkoi. "Ainiin, Louis tässä on lahjasi!" Jenna yhtäkki naurahti ja kaivoi laukustaan paketin. Kummissaan Louis repi käärepaperin pois. Alta paljastui lelu porkkana ja muki. Nauraen Louis kiitti ja halasi Jennaa. "No löytyi jotain hyvää tästäkin päivästä!" Niall naurahti myös. (Jenna) Laitoin myös Hennin esimerkkiä seuraten twitteriin oikaisu viestin. Yritimme unohtaa tapahtuneen ja pelasimme twisteriä. Voittajaksi selviytyi Jenni joka onnistui vaivoin pysymään pystyssä. Puhelimeni soi yllättäen. "Tuletko kotiin? Täällä on parisen kymmentä tyttöä huutamassa etupihalla." Isäni sanoi heti vastattuani. "Mitääh?" minä älähdin. "Niin, he huutavat ettet saisi murskata poikien sydämiä" isä huokaisi. "Joo minä tulen heti!" minä vastasin ja suljin puhelimen. "Meidän talon pihalla on jotain faneja mellakoimassa koska olen heidän mielestään murkannut teidän sydämmenne!" Minä selitin muille. Louis nousi heti vihaisena seisomaan ja sanoi tulevansa mukaani. "Ei älä tule. Anna minä hoidan tämän ja kerron heille miten asia on" minä pyysin ja vastahakoisesti Louis suostui. "Miten tämän voi ottaa tosissaan?!" Liam ihmetteli. "Niimpä! Te kaksi olitte yhdessä shoppailemassa!" Harry yhtyi ja viittasi Jennaan ja Nialliin. " Tämän on parempi selventyä" Minä huokaisin, halasin Louisia ja lähdin kotiini. Puoli matkassa kintereilleni ilmestyi valokuvaajia ja haastattelijoita. " Onko huhut totta?! Seurusteletko Niall Horanin kanssa!?" Eräs vaaleahiuksinen haastattelija kysyi kärkkyen. " EI!! En seurustele!!" minä ärähdin vihaisena. Salamavalot välkkyivät kun saavuin kotitaloni pihaan. Huutava tyttölauma ilmaantui ympärilleni ja syytöksiä kiljuttiin joka puolelta. "MITEN SITÄ KEHTAAT?!" "ET OLE KENENKÄÄN POJAN ARVOINEN!!" hengähdin syvään ja nostin käteni ylös pyytäen hiljaisuutta. yleisöni hiljeni lukuunottamatta kameroinen napsetta. Kaikki tytöt katsoivat minnua halveksuen. "Kuunnelkaa nyt. Minä ja Niall EMME seurustele! Olimme yhdessä kaupungilla. Mitä sitten? Me olemme läheisiä ystäviä! Antakaa tämän olla! Kaikki huhut ovat valetta!" minä kerroin ja katsoin kuinka tyttöjen ilmeet muuttuivat kummasteleviksi. "Minä uskon sinuna! Anteeksi Jenna!" Eräs heistä huusi ja muutamat yhtyivät mukaan. Hymyilin heille kiitollisena. Tytöt hajaantuivat mutta kuulin muutaman haukkuvan minua valehtelijaksi. Kyyneleet kihosivat silmiini kun ryntäsin sisälle. Onneksi vanhempani lohduttivat ja sanoivat etteivät uskoneet mihinkään huhuun. Väsyneenä raahauduin nukkumaan ja onneksi nukahdin heti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti