maanantai 4. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~ *Part 14*

(Jenna) Istuskelimme vielä back stagella kun Harry lähetti viestin Louisille. "Amanda saatiin nukkumaan, mutta hän on aika järkyttynyt. Mirelle oli ilmeisesti ollut Nickin kanssa jo pidempään, mutta toivottavasti Amanda voi huomenna paremmin." Louis luki ääneen. "Voi Amanda raukkaa.." Iiris sanoi murheellisena. Amanda oli järkyttynyt pahasti, ja kaikki oli Nickin ja tämän Mirellen syytä. Painoin pääni Louisin olkapäälle ja huokaisin. Hyvä tunnelma oli muuttunut hetkessä. Louis silitti hiuksiani. "Lähdetäänkö? Ei täällä varmaan mitään juhlimista ole" Liam sanoi ja me muut nyökkäilimme. Voisimme aivan hyvin mennä kotiin. "Mennään samalla kyydillä kaikki" Jenni ehdotti ja me lähdimme poikien bussille. Matka oli hiljainen ja uskoin että tiesin mitä kaikki ajattelivat. Olin kertonut heille kuinka paparazzi oli saanut kuvan Amandasta ja Niallista. Selvästikkin kaikki miettivät mitä huomisissa uutisotsikoissa lukee. Veimme ensin Iiriksen ja Hennin. Onnistuin hymyilemään heille hyvästiksi ennen kuin ajoimme pois. Minun taloni oli seuraava. Halasin Louisia pitkään ennen kuin laskeuduin pois bussista. Keittiön ikkunoissa paloi valot mikä kieli siitä että vanhempani olivat tulleet kotiin. Menin sisään ja riisuin takkini ja kenkäni."Moi Jenna! Oliko hyvä keikka?" Isä kysyi hymyillen keittiöstä."Joo oli hyvä" minä sanoin ja hymyilin parhaimpaa tekohymyäni. "No hyvä! Menetkö suihkuun vai menenkö minä ensin?" Hän kysyi." Minä menen nyt" minä vastasin ja kiipesin portaat yläkertaan. Menin heti suihkuun mikä oli hyvä idea. Kuuma vesi rauhoitti ja pyyhki huolet mielestäni. Rentoutuneena puin yöpukuni päälleni. Pitäisikö mennä katsomaan netistä onko kuva jo levinnyt? Olin kahden vailla. En välttämättä halunnut nähdä uutispommia tästä jutusta mutta toisaalta olin utelias. Päätin kuitenkin jättää asian sikseen ja menin nukkumaan.

6 kommenttia: