sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~*Part 6*

(Jenna) Me kaikki asuimme siis vielä omissa kodeissamme vanhempiemme luona, poikia lukuunottamatta. Olimme kyllä Louisin kanssa suunnitelleet yhteen muuttamista sillä olinhan minä jo 19. Menin kuitenkin kotiin ja huomasin keittiön pöydällä lapun. "Tilaa jotain syömistä, jos emme ehdi tulla ennen sinua! xx Äiti" Taittelin lappusen luettuani ja laitoin sen lehtipinoon. Minulla ei ollut vielä nälkä koska juurihan me söimme Harryn luona. Kannoin tavarani yläkertaan huoneeseeni ja heittäydyin sängylleni. Katseeni osui heti jalkopäässä olevaan ruskeaan nalleen. Olin saanut sen Louisilta pari kuukautta sitten. Silloin keksin! Lähtisin etsimään Louisille jotain lahjaa! Harjasin hiukseni ja meikkasin uudestaan nopeasti ja lähdin kotoa. Kello oli nyt melkein kaksitoista ja oli sunnuntai. Liikkeellä ei ollut paljon ihmisiä joten liikuin nopeasti kaduilla. Menin kauppakeskukseen. Mitäköhän Louis voisi haluta lahjaksi? Samassa katseeni osui vaalea hiuksiseen poikaan parin metrin päässä. Sehän oli Niall! Menin hänen luokseen. "Heii Niall!" Minä tervehdin ja Niall käännähti. "Moi Jenna. Mitä sinä täällä?" Hän kysyi hymyillen. "Olen ostamassa Louisille lahjaa mutta en keksi mitä!" Minä kerroin. " No mutta minä voin auttaa! Olen täällä vain tappamassa aikaa!" Niall naurahti ja vetäisi minut käsivarrestani mukaansa. Menimme miestenvaate kauppaan. "Ostaisinko paidan..? Vai jotain ihan muuta?" minä pohdin ja katsellessani useita miestenpaita hyllyjä. "No pikku Boobear tykkää kaikesta, älä huoli!" Niall sanoi ja veti minut seuraavaan kauppaan. Kauppa oli täynnä erilaisia lahjaesineitä. "Miten olisi tälläinen?" minä kysyin Niallita näyttäen mukia jossa luki "Ikuisesti lapsenmielinen!". Niall nauroi ja sanoi mukin olevan juuri hyvä. Löysin kuitenkin jotain vielä parempaa kaupan perältä. Siellä oli yli metrin pituinen jättiporkkana pehmolelu! "NIALL!! Katso tätä!" minä huusin ja heilutin pehmolelua ilmassa. Niall tuli luokseni ja me kummatkin nauroimme. Niall otti minua käsikynkästä ja lähti menemään kassalle. Samassa näin salamavalon välähtävän ja käännyin siihen suuntaan. Valokuvaaja oli juuri ottanut meistä kuvan ja kirjoitti nyt ahkerasti vihkoonsa vilkuillen meitä. Kummissamme menimme kassalle ja maksoin porkkanan ja mukini. Lähdimme kauppakeskuksesta miettien mitä valokuvaaja oli meistä kirjoittanut. Kun menin kotiin vanhempani olivat jo tulleet kotiin ja äiti oli laittanut ruokaa. Söimme yhdessä ja kerroin mitä olimme eilen tehneet. Vanhempani suorastaan palvoivat Louisia mikä oli tietysti loistojuttu suhteemme kannalta. Menin yläkertaan ja paketoin lahjani punaiseen lahjapaperiin. (Amanda) Istuin taas tylsistyneenä koneellani ja selasin twitteriä. Yhtäkkiä yksi suuri otsikko sai huomioni. "Ovatko Niall ja Jenni salasuhteessa?" Järkyttyneenä avasin uutisen ja luin. "One Directionin Niall Horan ja Louis Tomlinsonin tyttöystävä nähtiin shoppailevan yhdessä varsin miellyttävissä tunnelmissa. Horan osti Jennalle pehmolelun ja he kävivät ravintolassa yhdessä. He kävelivät myös käsikynkässä ja heillä näytti olevan erittäin hauskaa. Tässä on vielä kuva todisteena! Mitä mieltä mahtaa olla Louis?" Katsoin kuvaa ja siinä he olivat yhdessä nauraen selvästikkin kovaan ääneen. Miten tämä voisi olla totta?! Jenni ja Louis olivat seurustelleet monta vuotta ja Niall oli ollut Jennille aivan niinkuin muutkin pojat eli erittäin hyvä ystävä! Nappasin kännykkäni ja soitin Jennalle. "Oletko lukenut uutisia?" minä kysyin heti tervehtimättä häntä. "En.. Kuinka niin?" Jenna kysyi kummissaan. "Joku on nähnyt sinut ja Niallin yhdessä ja luulee että petät Louisia!" minä selitin kiihtyneenä. "Mitä ihmettä??! Me olimme ostamassa Louisille lahjaa!1 Me emme ole yhdessä!! En ikinä tekisi sitä Louisille!" Jenna melkein huusi hädissään. "Tiedän, rauhoitu vaan! Tämä on huono juttu. Kohta kaikki lehdet toitottavat sitä ja juttua kehitellään pahemmaksi" minä rauhoittelin. Jenna huokaisi ja sanoi että puhuisi Louisin kanssa. Lopetin puhelun ja menin katsomaan mitä kommentteja uutinen oli kerännyt. Suurin osa niistä toisti samaa. "Louis ei ansaitse tollasta ämmää! Eikä Niallkaan!!" oli eräs vihaisena kommentoinut. Uutinen oli jo viidessä minuutissa paisunut maailmalle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti