tiistai 12. maaliskuuta 2013

~Memories and Misunderstandings~ *Part 16*

(Jenna) Istuin kotonani pehmeällä karvamatolla. Tai olin istunut sillä jo tunnin verran. Oli maanantai aamu ja olin juuri herättänyt kaikki muut soitoillani. Olin nimittäin saanut idean myöhään eilen illalla. Pojilla olisi tänään seuraava keikka ja ajattelin että me kaikki voisimme siellä selvittää ja kertoa kuinka asiat olivat. Nämä juorut olivat menneet selvästi liian pitkälle. Kaiken huippu oli tuo Niallin, Iiriksen ja Amandan kolmoisdraama. Olin siis kertonut kaikille suunnitelmastani ja he olivat innokkaita toteuttamaan suunnitelmani. Keikka kuvattaisiin ja se laitettaisiin nettiin. Silloin mahdollisimman moni saa tietää totuuden. Nousin vihdoin matolta ja venyttelin kankeita lihaksiani. Pojat menisivät aikaisemmin keikkapaikalle ja ne tytöt kokoontuisimme Jennin luo. Siispä puin takin ylleni,otin laukkuni ja lähdin Jennille. Olin lähtenyt vähän aikaisemmin kuin mitä oli tarkoitus joten olin ensimmäisenä Jennin luona. "Moi!" Minä tervehdin kun Jenni avasi kotinsa oven."moi! Sinäpä olet ajoissa!" Jenni vastasi ja päästi minut sisään."Kotona oli tylsää" minä naurahdin ja ripustin takkini naulakkoon. Tervehdin Jennin vanhenpia samalla kun nousimme yläkertaan ja menimme Jennin huoneeseen. "Oli muuten tosi hyvä idea tuo 'julkinen tunnustus'" Jenni kehui istui sängylleen."Toivottavasti se toimii" minä vastasin. (Henni) Kävelin yhtä matkaa Iiriksen kanssa kohti Jennin taloa. Olinme kummatkin innoissamme tulevasta."Nyt kyllä nämä huhut loppuvat! Ei lehdistö voi suorista lausunnoista mitään vääntää" Iiris hymyili ja minä nyökkäsin."Naurettavia juoruja on liikkeellä mutta kyllä ne loppuvat!" Minä jatkoin ja pimpotin Jennin ovikelloa. Oven avasi hänen äitinsä ja hän kertoi missä muut tytöt ovat. Menimme yläkertaan ja Jennin huoneeseen. Kaikki muut olivat jo tulleet meitä lukuunottamatta. Amanda näytti aivan normaalilta ja vilkutti meille tervehdykseksi. "Nonii nyt on kaikki paikalla!" Jenna huudahti ja minä ja Iiris menimme istumaan lattialle." Meidän pitää lähteä kohta joten katotaan vielä tämä juttu läpi. Eli juorut koski minua,Niallia,Louisia,Amandaa ja Iiristä. Meidän täytyy kertoa miten asia on! Iiris sinä varmaankin olet aikalailla lääpälläsi Nialliin?" Jenna kertoi ja kysyi lopuksi Iirikseltä. Iiris punastui ja nyökkäsi."Hyvä. Eli Amanda, sinähän et ollut vihainen kenellekkään meistä ja et varsinkaan tapellut Niallista vai?" Jenni jatkoi."En todellakaan!" Amanda vannoi käsi sydämmellä mikä sai meidät nauramaan." No mutta meidän täytyy lähteä! Ajomatkaa on tunnin verran!" Riina ilmoitti ja me kaikki maleksimme alakertaan. Vaikka pojat olivat lähteneet aikaisemmin, he olivat järjestäneet meille toisen bussin matkaa varten. (Riina) Kapusimme kaikki bussiin ja asetuimme mukavasti omille penkeillemme. Jenna oli väsynyt valvomisesta ja hän nukahti melkein samantien. Amanda,minä ja Iiris pelasimme pokeria pienellä matkapöydällä ja Jenni viestitteli Zaynin kanssa."Keikkapaikalla on kuulemma paljon tv-kuvaajia!" Jenni ilmoitti. Se oli tosi hyvä juttu! Mitä enemmän kuvaajia sitä laajemmalle tieto leviää. Meidän pokeripelimme kesti kaksikymmentä minuuttia ja lopulta minä voitin! Äänekäs naurumme herätti Jennan joka raahautui luoksemme. Muutaman cokis tölkin juotuaan hän piristyi huomattavasti ja tippui nauraessaan penkiltään. Matka meni nopeasti ja olimme pian keikkaareenan edessä. Takaovesta menimme sisään ja kuulimme taas kovaa jylinää kun tuhannet fanit valtaisivat paikkojaan areenalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti