tiistai 30. joulukuuta 2014

The Opposite part 20

Harry:
Täytyi myöntää, ettei minun tehnyt mieli lähteä tutkimaan asioita joita meillä ei ollut lupaa tutkia. Joutuisimme kaikki pahoihin ongelmiin, eikä varsinkaan Jeanna pääsisi helpolla. Siinä oli jo yksi syy, miksi haluaisin vain viedä Jeannan pois. Muut syyt eivät liittyneet enää häneen.

"Meidän pitäisi päästä tutkimaan kirjastoa. Zacharias on tietenkin jo käynyt suurimman osan läpi, mutta ehkä voimme vielä löytää jotain" Niall ehdotti ja katseli meitä toiveikkaana.
"Minä voin lähteä sinne Simonin kanssa! Jeannan on ehkä parempi pysyä näkymättömänä" Lavinia sanoi ja hymyili hieman surumielisesti Jeannalle, joka kuitenkin nyökkäsi asiallisesti.
"Tottakai. Haluaisin kuitenkin nähdä vielä Zaynin. Onko se mahdollista?" Jeanna kysyi ja katsoi minua kuin lupaa kysyen.

Minun ei tehnyt mieli viedä Jeannaa takaisin Zaynin luo, varsinkaan kun olin tajunnut että heidän välillään oli pakko olla jotain. Se jos jokin sai vereni kiehumaan. Olin hyväksynyt sen tosiasian, että joku päivä Jeanna menisi naimisiin ihmismiehen kanssa ja perustaisi perheen. Mutta en hyväksyisi sitä, että Zayn puuttuisi minun ihmiseeni. Ainut enkeli joka saisi rakastaa Jeannaa oli minä.

"Voin viedä sinut sinne. Ehkä Zayn suostuu puhumaan enemmän sinun kanssasi" Niall vastasi ennen minua ja Jeanna kääntyi katsomaan häntä.
"Jos vain siitä ei ole liikaa vaivaa! Ehkä Zayn-"
"Niall" keskeytin Jeannan ja katsoin ystävääni kulmat kurtussa. "Ehkä meidän ei pitäisi mennä sinne. Kävimme siellä jo aikaisemmin ja jäimme melkein kiinni."
"Mennään kolmestaan. Minä voin jäädä vahtiin, niin mitään pahaa ei tapahdu." Niall vastasi ja sai Jeannan katsomaan minua taas, toiveikas ilme kasvoillaan.
Olin hiljaa, mutta muut tulkitsivat sen myöntäväksi vastaukseksi.
"Me lähdemme nyt. Jos näemme Zachariasta, saammeko kertoa hänelle mitä on meneillään?" Simon kysyi noustessaan Lavinian kanssa ylös.
"Varmaan on parempi ettette mainitse Jeannaa. Mutta voitte sanoa, että etsitte apukeinoa niin ehkä hän voi auttaa teitä" Niall sanoi ja nyökättyään Lavinia ja Simon lähtivät.

"Lähdemmekö mekin? Alkaa tulla ilta, eikä porukka ole enää liikkeellä" Niall kysyi taas ja sai minut huokaisemaan tyytymättömänä. Ilmeisesti asia oli jo päätetty, enkä voisi muuta kuin mennä mukaan.
"Mennään" tokaisin ja vannoin samalla, että tappaisin Niallin jos jäisimme kiinni.




Sori tää on lyhyt! Jouduin kirjottaa puolet kännykällä mikä todellakin alko ärsyttämään!xD mutta hyvää aikasta uutta vuotta kaikille kummiskin!!
Saatan ehkä kirjottaa jo huomenna lisää, mutta todennäkösesti torstaina sitte! Anteeks vielä kerran kun oon ollu lievästi sanottuna epäaktiivinen xD

1 kommentti:

  1. Ja Harrylta ei kysytä mitään :D kiva luku :) tunnen luissani et kohta alkaa tapahtuu xD mut juuh :D
    -Millawaa ;)

    VastaaPoista