sunnuntai 1. helmikuuta 2015

The Opposite part 27

Zayn:
Aika sellissä tuntui kuluvan nopeasti. Aivan kuin aikaa ei olisi mennyt paljoakaan siitä kun Niall, Jeanna ja Harry vierailivat luonani. Kuulin nimittäin jo uusia askelia, jotka lähestyivät vääjäämättä sellikäytävällä.
En siitä huolimatta liikkunut. Seisoin paikallani sellin perällä, silmät kiinni. Jaloissani ei tuntunut minkäänlaista heikotusta, vaikka olin seisonut tässä jo monta tuntia. Oloni oli kaikin puolin tyyni, sillä olin jo kauan aikaa sitten selkeyttänyt suunnitelmani. Ja tiesin, että nuo lähestyvät askeleet saisivat suunnitelman alkamaan.

Askeleet pysähtyivät sellini eteen ja tuli hiljaista. Kuuntelin tulijan kiihtyvää hengitystä ja tunsin kuinka suupieleni kääntyivät hymyyn.
"Zayn? Onko kaikki hyvin tähän mennessä?" Ninan ääni kysyi ja aistin siitä heti hermostuneisuutta.
Avasin silmäni ja näin Ninan seisomassa heti sellin ulkopuolella. Näin hänet pimeydestä huolimatta terävästi, punaisen sävyisessä näköpiirissäni. Tiesin, ettei Nina näkisi minua, joten otin mahdollisimman kovaäänisesti askeleen eteenpäin. Nina käänsi hämmentyneen katseensa äänen suuntaan, silti näkemättä mitään.
"Zayn? Gideon käski tarkistamaan kuntosi tuomioistuinta varten... Oletko kunnossa?"
"Tuomioistuin? Joudunko tuomioistuimeen ennen kuulustelua? Melko töykeää." Sanoin viimein ja astui kaltereiden eteen.
 Katsoin pelästyneen näköistä Ninaa muka surullisena, mutta se oli vaikeaa. Olin nimittäin vain riemuissani.
"Sinä- sinä olet..." Nina änkytti hätääntyneenä ja perääntyi monta askelta kohti ovea käytävän päässä.
"Mitä minä olen? Äärettömän seksikäs?" Nauroin ja sain kolean ääneni kaikumaan käytävän seinistä.
"Demoni." Nina henkäisi ja jatkoi perääntymistään.
"Ai... No nehän ovat melkein synonyymejä." Totesin ja sain Ninan pakemaan käytävästä. Kuuntelin tyynenä kuinka hän juoksi kellarin portaat ylös ja paukautti oven kiinni.
Suunnitelman ensimmäinen osa oli toteutettu. Seuraavaksi minun tarvitsisi vain odottaa sitä kun neuvosto tulee hakemaan minut. Sitten pääsisin neuvoston luo ja voisin vihdoin vuodattaa heidän yliarvostettua vertaan.

Seuraavan kerran kun kuulin ääntä, ne tulivat kaksista jaloista. Olin odottanut, että neuvosto olisi järjestänyt isomman vangitsemisparaatin, mutta ilmeisesti he ajattelivat että olin kesy. Ja sehän oli kaikkea muuta kuin mitä tällä hetkellä olin..
Askelten lähestyessä tajusin, että jokin oli pielessä. Tunsin nimittäin kummatkin askelista liian hyvin.
Avattuani silmät näin Zachariaan ja Niallin seisovan sellini edessä. He kummatkin näyttivät jostain syystä hirveän määrätietoisilta. Lisäksi he olivat kummatkin pukeutuneet tummaan, mikä oli mieltä piristävä yllätys.
"Ahh, vanhoja ystäviä. Halusitteko vielä tulla auttamaan minua?" Kysyin ylimielisesti ja harpoin kaltereiden viereen. Niall katsoi minua silmät suurena, mutta Zacharias pysyi ilmeettömänä. Tai sitten hän osasi piilottaa pelkonsa paremmin.
"Tulimme. Tosin emme mitenkään mukavalla tavalla, sinun kannaltasi." Zacharias vastasi, tutulla syvällä äänellään. Sen jälkeen hän laittoi kätensä tummaan pussiin, joka hänellä oli mukanaan.
Katselin hänen liikkeitään sen suurempia kiinnostumatta. Ehkä he yrittivät tuoda jotain turhia onnenkaluja, jotka pitävät pahat voimat poissa... Voisin nauraa pelkästä ajatuksestakin.
Zacharias kuitenkin otti esiin mustan laatikon.
"Vau, ajattelitko heittää minua tuolla? Voisin saada mustelman." Totesin kuivakasti, mutta sitten tapahtui jotain mitä en osannut odottaa. Zacharias avasi pikkuruisen laatikon ja sokaiseva valkoinen valo iski minuun suoraan päin kasvoja.
Tunsin hirvittävää kipua koko kehossani. Kaikki aistini olivat tukossa ja kaaduin holtittomasti taakseppäin. Ihoani poltti kuin olisin tulessa, mutta en edes voinut huutaa tuskasta. Yritin liikuttaa käsiäni, mutta en edes tuntenut kivilattiaa selkäni alla. Olin täysin kivun halvaannuttama.

Yhtäkkiä kipu ja polte kuitenkin heikkenivät. Tunsin ruumiini ja raivoissani pakotin silmäni auki. Enkä nähnytkään enää kaltereita. Olin nimittäin niiden ulkopuolella, Niallin ja Zachariaan välissä.
Hurjistuneena loikkasin seisomaan ja olin jo aikeissa repiä heidät kummatkin palasiksi. Huomasin kuitenkin jotain ranteideni ympärillä, ja se sai minut pysähtymään.
Kumpaankin ranteeseeni oli kiinnitetty hopeisena hohtava rengas, josta lähti ketju. Ja ne ketjut olivat Zachariaan ja Niallin käsissä. Liikautin ärhäkästi vasenta kättäni sivulle ja se sai hopeisen renkaan polttamaan tulipunaisen vanan ranteeseeni. Kipu välkähti yllättäen ylös käsivarttani ja suustani pääsi ähkäisy.
"Ei kannata edes yrittää Zayn. Hopea taitaakin olla ainoita asioita, jolla sinut saadaan kuriin." Zacharias totesi, hengittäen raskaasti. Kohotin katseeni häneen ja katsoin häntä niin murhaavasti kuin vain pystyin. Jos katse voisi tappaa, hän olisi ehdottomasti nyt maassa ilman raajoja...
"Aijaa... Tekö olette nyt neuvoston asialla? Viemässä minua tuomioistuimeen?" Kysyin ja pakotin polttelevasta kivusta huolimatta suustani naurahduksen.
"Me emme ole neuvoston kanssa missään tekemisissä. Me viemme sinut muualle, jotta saamme sinut kuntoon." Zacharias vastasi ja he alkoivat yhdessä Niallin kanssa kävellä eteenpäin kummallakin puolellani. Tunsin renkaiden kiristyvän ranteideni ympärillä, mutten suostunut liikkumaan. Tämä ei nimittäin kuulunut missään nimessä suunnitelmaani!
"Ette vie minua minnekkään. Ette onnistunu parantamaan tätä kuitenkaan. Te vain annatte minulle isomman mahdollisuuden tappaa teidät kaikki!" Ärjähdin, tuntiessani raivon kiehuvan suonissani.
"Nojaa.. Minusta tuntuu, ettet pääse näistä ketjuista hetkeen irti." Zacharias sanoi kärsivällisesti ja kiskaisi toista ketjua. Pieni liike sai kivun lisääntymään, enkä voinut muuta kuin ottaa askeleen eteenpäin.
"Zacharias.. Entä jos hän pääsee?" Niall kysyi yhtäkkiä, katsoen minua hyvin hermostuneen näköisenä. Hänen käsissään oleva ketju tärisi ja ehdin jo hetken toivoa että Niallin ote lipeäisi. Hän kuitenkin puristi ketjua tiukasti, hermostuksesta huolimatta.
"Nämä ovat sata vuotta vanhat demonien vangitsemisketjut. Tämänkaltaiset eivät ole koskaan menneet rikki, eivätkä pettäneet millään tavalla." Zacharias rauhoitteli ja viittasi Niallia jatkamaan matkaa. He kiskoivat yhdessä tuumin ketjujaan ja minun oli pakko lähteä liikkeelle.
Pidin kädet edessäni ja puristin ne nyrkkiin. Suunnitelmani oli pilalla. En pääsisi tappamaan neuvostoa... Joutuisin siis vaan tyytymään Zachariaan ja Niallin tappamiseen, heti kun saisin siihen tilaisuuden..

"Valo temppunne ei muuten ollut kovin kiva. Luulin, että pelaisitte reilua peliä." Huomautin, kun lähdimme nousemaan kellarin portaita ylös.
"Eikös se mene niin, että kova kovaa vastaan? Sinun pitäisi olla ylpeä: käytimme yhtä vanhoista valopommeista ihan vain sinua varten." Zacharias sanoi sarkastisesti ja sai Niallin hymähtämään. En vaivautunut enää vastamaan...
Niall avasi kellariin vievän oven ja heti ulkopuolella odottivat Harry ja Jeanna. He kummatkin olivat hengästyneitä ja säikähtäneen näköisiä.
"Mitä te teitte?! Me tulimme juoksien heti kun pääsimme..." Harry henkäisi, ja vetäisi Jeannan selkänsä taakse.
"Voin selittää myöhemmin. Hän on kuitenkin nyt hallinnassa ja voimme lähteä. Lavinia sanoi odottavansa aulassa ja varmistavansa ettei siellä ole liikaa silminnäkijöitä." Zacharias vastasi ja hän yhdessä Niallin kanssa kiskoivat minut käytävälle. Minun teki mieli sanoa paljonkin, mutta päätin pitää suuni kiinni. Minun täytyisi tehdä uusi suunnitelma ja se saattoi olla helpompaa kuin olin aluksi uskonut. Jos ihmistyttö oli mukana, tämähän saattoi olla jopa liian helppoa.
Käänsin katseeni Jeannaan, joka kurkki Harryn olkapään takaa hämmentyneen näköisenä. Heti kun katseemme kohtasivat, näin pelon hänen katseessaan. Väläytin leveän hymyn hänen suuntaansa ennen kuin minut pakotettiin taas liikkeelle.





Nyt on koeviikko ohi! En oo vielä saanu tietää tuloksia, mut pelkään et joudun uusintaan ainakin kemiassa ja matikassa xD ne ei oo oikein mun vahvuuksia!! Mutta kuiteskin yritän nyt kirjotella ahkerammin! Menee nykyään vähän turhan harvaksee :o
Löysin muuten Kim Kardashian Hollywoodin uuestaan ja aloin pelata sitä jo toista kertaa xD mmhmmm oon B-julkkis!!
Kuinka moni on muuten pelannu sitä koskaa?:D

Tässä on viel tämmönen yks kollaasin tästä osasta! Toi on sitte se kellari, se on about ton näkönen aina mun mielikuvissa!:D


3 kommenttia:

  1. Johan tapahtuu :D Zayn saa olla ylpee, et siihen käytettiin yhtä vanhoista valopommeista xD Mut tykkäsin tästä luvusta tosi paljon ;) ja mä en koskaan ees kuulu tosta pelistä :D asun puskas kaukana sivistyksestä... No en oikeesti, mut en oon vaa kuullu :D mut juu, jään oottelee seuravaa lukuu mielenkiinnol :D
    -Millawaa ;) (meinas taas unohtui nimimerkki xD siis oikeesti, onks mulla dementia? :DD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ainaki nuoruusiän dementia!:D mutta juuhh nyt pitäis alkaa tapahtumaan vähä enemmän! Ja anteeks siitä etten oo ollu aktiivinen nyt vähään aikaan!

      Poista
  2. Ihanaa uus luku♥ mä oon tähän ihan koukussa XD

    VastaaPoista