perjantai 26. huhtikuuta 2013

~Just me and you~ Part 3

Harry:
Saimme Zaynin kanssa raahattua Niallin kämpällemme. Hän ei vastustellut enää, murjotti vihaisena. Niall muuttuu hyvin erilaiseksi kun menettää itsehillintänsä.. Asuimme kaksikerroksisessa talossa keskellä metsää mikä oli hyvä. Kiipesimme kuistin portaat ylös ja menimme sisään. Paul nousi heti ylös nojatuolista ja tuli meitä vastaan. "Hei, mikä on?" Hän kysyi katsoen kummissaan kun Niall tempaisi itsensä irti otteistamme ja rymisteli yläkertaan. "Hän lankesi taas.." Zayn huokaisi ja väsyneenä hieroi kasvojaan. "Eikai taas? Tämä pitää saada loppumaan.." Paul vastasi myös huolestuneena ja me istuimme olohuoneen sohville. "Hän tietää että sen on loputtava.." Valitin ja tuiottelin kattoa. "Niinpä.. Se on hankalaa mutta hän oli jo niin pitkällä ennen kuin repsahti taas.." Zayn mutisi. Istuimme hiljaa kunnes muistin sen tytön kujalta. "Missä Liam on? Ja Louis. Hän jäi sen tytön luo.." Mietin ääneen ja Zayn kohotti myöskin katseensa lattiasta. "Hetkonen.. He taitavat olla tulossa" hän vastasi ja minäkin kuuntelin. Auto oli juuri pysähtynyt kuistin eteen.
Louis:
Odotin innolla miten Liam selittäisi muille miksi tyttö raahattiin mukaan.. Nousinme autosta ja tökimme hänet hereille. "Missä olemme?" Kat kysyi unisesti ja varovaisesti nousi autosta. "Meidän kämpällämme.. Mennään sisään" Liam vastasi ja kiipesimme portaat ylös. Eteisessä meitä olikin vastassa Paul, Zayn ja Harry. Kaikki tuiottivat Katia.. "Liam?" Harry kysyi merkitsevällä äänellä. "Öh.. Tässä on Kat" Liam esitteli ja Harryn ilme muuttui kummastuneeksi. "Cat?" Hän kysyi. "Ei kun Kat.. Hmm.. Katherine" Kat vastasi itse ja Harryn ilme palasi ärtyneeseen. "Saat selittää paljonkin Liam" Zayn sanoi ja Liam nyökkäsi hieman hymyillen. Minulla ei ollut asiaan minkäänlaista kantaa.. Olin vähän muissa maailmoissa ja keikuin kantapäilläni. Paul astui lähemmäs Katia ja pyysi häntä tulemaan mukaansa. He lähtivät keittiöön ilmeisesti hoitamaan hänen haavojaan. Heti heidän mentyään Harry kääntyi Liamiin päin.
Liam:
Olin jo valmistautunut heidän kysymyksiinsä. Menin heidän ohitseen ja istuin nojatuoliin. "Mitä sinä meinaat?" Harry kysyi ja seurasi minua. He istuivat sohvalle ja tuiottivat minua. "En voinut jättää häntä kadulle! Ja minulla on idea.." Vastasin hymyillen vähän. Harry kurtisti kulmiaan. "Minkälainen idea?" Zayn kysyi kiinnostuneena. "Me voimme saada Niallin parantumaan! Kat voi auttaa! Ajattelin että jos Niall oppisi itsehillintää kun eläisi ihmisen kanssa!" Selitin. Kaikki kolme katsoivat minua ihmeissään. "Suostuuko hän muka asumaan täällä? Jättämään perheensä?" Louis kysyi. "En tiedä.. Hänen setänsä on Skotlannissa joten hän nyt ainakin nyt yksin." Vastasin.
Katherine:
Paul oli tosi kiltti kun auttoi minua sitomaan kyynerpääni ja poskeni. Juttelimme niitä näitä. "Sattuuko enää?" Hän kysyi kiinnittäesään viimeisen laastarin. "Ei" vastasin ja hymyilin. Olin tosi kiitollinen siitä että ventovieraat auttoivat ja ottivat minut kotiinsa. En ollut nähnyt yhtään naista talossa joten ihmettelin talon siisteyttä. Menin Paulin kanssa takaisin olohuoneeseen ja muut olivat siellä. Liam esitteli minulle Harryn ja Zaynin. He tervehtivät ja hymyilivät minulle. Istuin sohvalle heidän viereensä. Kuulin yhtäkkiä ryminää yläkerrasta. Meidän kaikkien päät kääntyivät heti äänen suuntaan ja Paul huokaisi. "Siinä taisi mennä uusi televisio". Käännyin häneen päin kummissani. "Asuuko täällä vielä joku muu?" Kysyin. Paul katsahti Liamiin ja vastasi sitten. "Täällä asuu myös Niall.. Hän.. Tuota.. Hänellä on välillä hermot kireällä" hän sanoi vältellen. Niall oli siis se vaalea ja punasilmäinen.. Kummallista.. "Öh.. Selvä.. Minun pitäisi varmaan lähteä kotiin" sanoin ja nousin ylös. "Kyllä sinä voit tänne jäädä! Meillä on vierashuone jossa saat olla aivan rauhassa" Liam ehdotti. Ei kummoisempi ajatus! Minua ei huvittanut olla yksin kotona.. "No jos siitä ei ole vaivaa" vastasin ja hymyilin. Kaikki pudistivat päätään ja Harry kertoi minulle missä vierashuone sijaitsi. Lähdin yksin yläkertaan. Ylhäällä oli pitkä käytävä jonka reunassa oli viisi ovea. Vierashuone oli kuulemma perimmäinen. Menin käytävää pitkin ja yksi ovista oli raollaan. Varovasti kurkistin sisään. Niall istui selin minuun sängyllä, pää käsien varassa. Lattia oli lasinsiruissa ja muissa television paloissa. Hiljaa peräännyin ja jatkoin matkaani omaan huoneeseeni. Mikä Niallia vaivasi? Hän oli kummallinen.. Vierashuone oli mukavan kokoinen ja valoisa. Siellä oli sänky, vaatekaappi, televisio pöytä ja suuri peili. Istuin sängylle. Minua väsytti kamalasti joten nukahdin taas kesken kaiken..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti