maanantai 23. kesäkuuta 2014

~I Will Protect You~ Part 26

Harry:
Kaikki huoneet joiden läpi kävelin, olivat tyhjennetty ja täynnä rikkinäisiä tavaroita. Räjähdysten jälkiä oli paljon, mistä tajusin että niitä oli ollut monia.. Ympäri rakennusta oli ilmeisesti räjäytetty eri aikaan, jotta syntyisi paniikki. Miksi tämä kaikki oli tehty?
Tulin takaisin käytävälle kierrettyäni räjähtäneen osan. Vessan, jossa Julietin pitäisi olla, edessä oli iso kivenlohkare mutta sain oven auki ilman ongelmaa... Vessa oli kuitenkin tyhjä.

Oliko Juliet ehtinyt karkuun... Vai oliko joku vienyt hänet samalla kun räjähdykset aiheuttivat kaaosta?! Tiesin että olin oikeassa. Typerää etten tosiaan ollut ajatellut tuota mahdollisuutta aikaisemmin!
Palasin käytävälle ja ja lähdin kävelemään nopeasti eteenpäin. Menin ohi portaikosta joka johti kellareihin. Se näytti niin vaikeakulkuiselta, etten aikonut tuhlata aikaani. Jatkoin eteenpäin, väistellen roinaa mitä käytävälle oli lentänyt.

Kauempana näin käytävän sortuneen... Minun täytyisi lähteä viereisestä portaikosta alaspäin. Kävelin nopeasti, käsi vyöllä valmiina ottamaan aseen esiin. Kuuntelin tarkasti pieniäkin ääniä. Oli kuitenkin ihan hiljaista, omia askeleitani lukuunottamatta.
Tulin yhden kerroksen alemmas, toimistotiloihin. Siellä oli yllättävän siistiä, mutta tyhjää. Kävelin pöytien vierestä, huoneen toiselle laidalle. Olin juuri aikeissa jatkaa matkaani seuraavaan huoneeseen, kun kuulun pehmeän kolahduksen takaani.
Käännyin välittömästi ympäri ja osoitin aseellani hämärään. Varjoista tuli esiin minulle tuntematon mies, kädet ylhäällä. Mittailin häntä katseellani. Pitkä ja lihaksikas vartalo, tummahko iho ja enemmän terroristin asu.
"Ihan rauhassa.." Mies hyssytteli, hymyillen. En laskenut asetta tippaakaan, sen verran epäluotettavalta tuo mies näytti.
"Millä asioilla olet täällä?" Kysyin, pitäen äänen sävyni tyynenä. Mies nosti katseensa aseesta ja katsoi minua.
"Nohh... En mitenkään sotaisilla tällä hetkellä" Hän naurahti ja katsahti jostain syystä vasemmalle. Seurasin hänen katsettaan ja huomasin oven.
Hitaasti, pitäen katseeni edelleen miehessä, menin ovelle ja avasin sen.
Osoitin miestä aseella ja katsoin sisään. Pimeässä en ensin erottanut mitää, mutta sitte huomasin hahmon lähestyvän.
Juliet tuli esiin hämärästä, eikä ensin huomannut minua. Tuiotin häntä hetken ja katseemme kohtasivat.
Käännähdin nopeasti terroristimiestä kohden joka hymyili minulle leveästi.
"Paljonko maksat hänestä?" Hän kysyi hymyillen.
Tunsin Julietin tulevan lähemmäs minua, mutta liikahdin kauemmas.
"Mitä? En tunne häntä." Vastasin tyynesti.




Nyt ei kestäny niin kauan!:D no mutta juu, on pakko taas tehä tämmönen romaani tänne loppuun! Oikeesti en ees tajuu mite tällä blogilla voi olla 60 lukijaa! Jollekki se on vähän mut mulle se on 60 enemmän ku mitä ikinä aattelin!! Ja se että te oikeesti luette ja kommentoitte, merkkaa ihan älyttömästi! Se auttaa jatkamaan kirjotusta sillon ku inspis katoo ja auttaa kehittämään omaa kirjotustyyliä jotta siitä tulis vielä parempi!:) jaaaaaa se tunne kun joku teistä sanoo että tää on paras blogi mitä luette nii saa oikeesti hymyn kasvoille!! Se tekee tästä kirjottamisen arvosta! Kiitos ihan joka ikiselle kuka on ikinä lukenu ees yhen osan jostain mun ficeistä!! Ja sitte ihan vaan jos joku mietti nii oon lukenu ihan jokaisen kommentin vaikka en vastaakkaan niihin välttämättä yksitellen!:D
Ja sitten on vielä yks kysymys!!: Millä tavalla te aloitte lukee tätä blogia? Mistä löysitte sen ja mikä oli eka ficci jota luitte?:)

KIITOS heh vielä kerran xD <3







5 kommenttia:

  1. Hui! :O Ei noin saa jättää! Sulla on paha tapa jättää luvut aina sellaseen kohtaan et on pakko käyä kattoo joka päivä jotai 100 kertaa et onko tullu jatkoo xD
    Mä etin ficcejä netistä ja löysin tän sun oman, en oo varma mutta muistaakseni jonkun toisen blogin kautta. Oon lukenut kaikki nä ficit, osan useastikkin mut sillon kun aloin lukee niin kirjotit The Kiss- ficciä, eli aika alusta täällä oon ollu :) Enkä todellakaan oo lähdössä mihinkään, täällä ollaan niin kauan kun vaan kirjotat <3 Nä sun ficit on niin ihanan erillaisia kun näissä on äksönii ;)

    ~Em

    VastaaPoista
  2. Apua ei saa jättää nuin jännään kohtaan! ;D löysin tän blogin aika vasta jostain googlen kätköistä, ja tää fic on itseasiassa se eka mitä aloin lukee. Oon tietenki tähän mennessä lukenu kaikki tän blogin ficit suunnilleen 13583 kertaan ;;Dd oot niiin uskomattoman hyvä kirjottaja mää en vaan tajua miten voit olla näin hyvä!!! laav juuu<3<3 -venla

    VastaaPoista
  3. tää on iha paras tää sun blogi oikeesti yks parhaist mitä luen :) ja löysin tän jonku toisen blogin kautta, en enää muista mikä se toine blogi oli mut kuitenki XD ja sillo olit kirjottamas tätä ficcii mut se oli aik alus vast mut nii tää oli eka mitä aloin lukee (: ja sit kelasin et ei vitsi oot hyvä kirjottaa ja sit oon lukenu kaikki sun ficit mont kertaa läpi, ne on vaa nii parhait, ihana lukee välil jtn vähä erilaisii ficcei ku yleensä kaikki ficit on melkee samallaisii :D mut joo oot paras ja toivottavasti sait ees jtn selvää mun sekavasta romaanista, jatka nopee <3 :*

    VastaaPoista
  4. Hahah kiitos paljon kaikille!!:) en oo ikinä aatellu et oisin niin hyvä kirjotamaan ku mitä te sanotte!! Alan kirjottamaan uutta osaa nytte, toivottavasti saan valmiiks tänää!:)

    VastaaPoista
  5. Kysyin koulussa mun kaverilta et mitä se lukee ja sit se kerto tän osotteen. Aloin lukee tätä ja olin sillee "wou!" sit luin tän alusta loppuun ja on kyl ihan huippu blogi! Tykkään sun kirjotustyylistä!:)

    VastaaPoista