perjantai 25. huhtikuuta 2014

~I Will Protect You~ Part 20

Kaksi päivää myöhemmin

Juliet:
Tuntui todella hyvälle päästä nukkumaan rauhassa... Sairaalassa käynnin jälkeen McGazill vei meidät oikeaan taloonsa.  Se oli mukavan kokoinen asunto keskustassa, hienommalla asuinalueella.
Minulla oli tosi hyvä olo kun Harrykin oli (jo melkein) kunnossa ja sain olla hänen kanssaan. Harry oli kyllä vakavoitunut paljon näiden viime tapahtumien jälkeen, mutta siitä huolimatta hänellä oli aina pilke silmäkulmassaan.

"Sinun pitäisi nukkua" Harry sanoi olimme ensimmäistä yötä taas kahdestaan. Makasin leveällä sängyllä ja tuijottelin kattoon. Yritin kovasti olla miettimättä tapahtumia liikaa, muta ne vain pompahtivat päähäni yhtäkkiä. Kaikki se paniikki... Ja Tomin kuolema. Se tuntui olevan niistä pahin. Hän ampui itsensä edessäni, enkä pystynyt estämään... Vaikka hän olikin tehnyt väärin ja huijannut kaikkia, en silti olisi halunnut hänen tekevän niin..
"En halua olla yksin" huokaisin ja käännyin katsomaan huoneen ovella seisovaa Harrya. Hän hymyili lempeästi ja istui sängyn reunalle.
"Kaikki on nyt hyvin! Olet täällä turvassa ja kaikki tulee taas kuntoon" Hän sanoi ja naurahti. Hymyilin hänelle pakostakin.. Tuota hymyä olin kaivannut!
"Nukutko sinäkin tässä?" Kysyin ja vilkaisin leveähköä sänkyä. Eihän minulla mitään sitä vastaan ollut, piti vain varmistaa..
"Mitäs luulet?!" Harry nauroi ja vinkkasi. Hän otti paitansa pois ja sammutti valon.
Kun hän kiipesi sänkyyn ja heitti peiton ylleni, muistin vanhan vitsimme.
"Onhan sinulla ase lähellä? Hyökkäyksen varalta?" Kysyin naurua pidätellen. Tunsin sängyn tärisevän kun Harry nauroi.
"Ainahan minulla on aseeni mukana! Mukavaa että olet kiinnostunut!" Hän vinkkasi ja tökkäsi minua kylkeen.
Purskahdin nauruun ja kiskaisin peiton korviini asti. Peiton olla oli mukavan turvallinen olo, kun tunsin Harryn käden omaani vasten.. Tällä hetkellä minun ei tarvinnut huolehtia mistään. Mutta jotenkin aavistin, ettei pahin ollut vielä tapahtunut..




Taas kestää!! Ai että, miks mä saan aina uuden inspiksen toiseen ficciin samalla ku mulla on entine keske!?xDD mun pitää laittaa tää mun idea muistiin, koska kerranki se on hyvä! Ainaki omasta mielestäni xD mut joo mä en enää lauta näitä ficcejä tonne facebookkiin! Eli jos haluu pysyy mukana nii kannattaa laittaa tän sivun ososte muistiin! Tai liittyy lukijaks xD

6 kommenttia:

  1. Kerro mistä ajattelit tehdä :) Herätit mun mielenkiinnon. Olen itsekkin kokenut tuon saman, että kirjoittaa toisesta tarinasta ja tulee heti seuraava idea :D

    VastaaPoista
  2. Jeee! Sää jatkoit! :3 Tää on ihanaaaaa! <3

    ~Em

    VastaaPoista
  3. Mä rakastan tätä! :) Tsemppiä inspiksen kaivamiseen ;)
    ~M

    VastaaPoista
  4. Jatkaa jatkaa nopeestiii������ mä oon nii hulluna tähä stooriin��

    ~maikki

    VastaaPoista
  5. Kiitoooos :3 mulla on ny vähä tämmönen verkkanen kirjotustapa xD yritän tänää jatkaa ja lopuks kertoo siitä uuesta idiksestä, jos muistan vielä kaiken xD unohin nimittäin kirjottaa sen muistii xD

    VastaaPoista
  6. Voi julkase ny uus osa pliis pian! :D Oon jo vähä odotellu.. :)

    VastaaPoista