tiistai 15. huhtikuuta 2014

~I Will Protect You~ Part 19

Juliet:
Tuli täysin hiljaista ja tunsin väriseväni. Ensimmäistä kertaa olinpaikalla kun joku kuoli... Eikä Tom edes tuntunut niin pahalta kuin olin luullut..
"Juliet.." Harry kutsui hiljaa ja otti käden pois silmiltäni. Hän käänsi minut samantien selin Tomiin päin ja halasi minua.
"Kaikki on kunnossa.." Mumisin, vaikka niin ei tosiaankaan ollut.
"Älä yritä huijata minua" Harry sanoi, vakavana. En ollut oikein nähnyt häntä näin vakavana.. Huumori sopi hänelle kuitenkin paremmin.
Lähdimme kävelemään poispäin mökiltä. Harry piti minut tiukasti kylkeään vasten, mikä ei haitannut minua ollenkaan. Minulla oli ollut niin yksinäinen olo ilman häntä. Harry todellakin oli paras henkivartija jonka voisin saada...

Pitkän mökkitien päättyessä, näin ison autorykelmän tiellä. Tunnistin mustat maasturit ja henkilöt niiden ympärillä.
Ihmiset alkoivat heti hälistä kun tulimme näkyviin ja McGazill juoksi heti meitä kohti.
"Oletko kunnossa neiti Carter!?" Hän kysyi heti kun kohtasimme, ja viittoi muita tulemaan lähemmäs.
"Joo.. Mutta Harry-" ehdin aloittaa, ennen kuin McGazill kääntyi Harryn puoleen.
"Saisit tupenrapinat jos et olisi tehnyt niin hyvää työtä!" McGazill sanoi ja näytti ankaralle.
"Pitäähän sitä vähän koetella rajoja" Harry vastasi ja virnisti. McGazill naurahti vapautuneesti ja muutama mies (ilmeisesti McGazillin alaisia) tuli luoksemme ja toivat sidetarpeita. Eräs heistä oli aikeissa katsoa päätäni, mutta Harry tuhahti ja otti sidetarpeet häneltä.

"Sattuuko tämä?" Harry kysyi kun hän varovasti puhdisti haavaa ohimollani. Istuimme nyt McGazillin autossa ja olimme matkalla takaisin kaupunkiin. Rikostutkijoita oli jätetty mökille etsimään ruumiin ja tutkimaan tarkemmin..
"Eiii.." Vastasin ja pysyin paikallani, jotta Harry saisi työnsä tehtyä. Jos tämä tilanne olisi tapahtunut pari viikkoa sitten, olisin ollut tulipunainen ja hermostunut. Mutta nyt oloni oli pelkästään hyvä Harryn kanssa. Tietyllä tavalla tunsin hänet jo, enkä enää punastellut kuten alussa.. Oli hän silti hyvännäköinen, ei se mihinkään ollut muuttunut.
"Noin... Älä jooko heiluttele päätäsi nyt vähään aikaan" Harry sanoi ja hymyili. Nyökkäsin ja käännyin katsomaan ikkunasta ulos. Olisin voinut pomppia ympäriinsä jos olisin jaksanut. Niin onnellinen nyt olin..
"Kertoiko Kim teille?" Harry kysyi McGazillilta. Kuuntelin keskustelua tosin vain puoli korvalla..
"Lääkäri soitti ensin meille, että olit karannut. Soitin Kimille jotta hän jäljittäisi sinut, mutta hän tiesikin minne olit mennyt. Saimme tietää matkalla mitä oli tapahtunut..." McGazill vastasi ja pudisti päätään.
Harry kertoi tämän jälkeen kaiken mitä oli tapahtunut ja mainitsi helikopterin.
"Hmmm tämä juttu ei ole ohi. Löisin vaikka päästäni vetoa, että helikopteri kuului terroristi ryhmälle, jonka oli tarkoitus noutaa Juliet Tomilta.. Mutta he näkivät ilmasta kuinka maassa tapahtui kummia, joten he pakenivat ja jättivät Tomin itsekseen kärsimään.." McGazill mietiskeli ja kaartoi sairaalan pihaan.
"Me emme siis saa olla yhtään helpottuneita vielä?" Harry kysyi matalalla äänellä, niin että hädintuskin kuulin sen.
"Tottakai tämä tilanne pelasti paljon. Mutta ongelmat vasta alkoivat" McGazill vastasi kylmästi.




Noniiiiih mä haluisin tietää taas kuinka vanhoja te ootte xD ja puhutteko jollai murteella!! Mullon vähä tyhmät kysymykset mut oon utelias xD Ite oon siis 15 ja puhun (ainaki kaikki valittaa) aika vahvaa savoo (meinasin kirjottaa savvoo mut en kuiteskaa!!xD)



26 kommenttia:

  1. Apua, jätit liian jännää kohtaa! Ja vastaus kysymyksii, ite oon 14, mut iha koht 15 :) ja en puhu millää murteella :)

    VastaaPoista
  2. 13 ja helsingistä tuun ni jotai tämmöst ihme juttuu. Emt :DD

    VastaaPoista
  3. 13, en puhu millää murteella, paitsi jos joku Hyvinkään laskee murteeks. :D

    VastaaPoista
  4. 14 ja puhun kymee ja etelä karjalaa sekasin XD sun ficit on varmaa yksii parhaimpii suomen kielisii:-)

    VastaaPoista
  5. 14 elokuus 15, puhun salon murretta mut jos joku puhuu karjalan murretta ni mä alan aika pian puhuu sitä kans ku veressä se kumminki on ni :D Mut ihana <3 jaatkaa piaann:))

    VastaaPoista
  6. Omg!! Taas niin ihana!!

    ja oon 14, ja puhun kai jotain eteläsuomen murretta (?) xD

    VastaaPoista
  7. Ihana taas! <3 Ja oon 15 ja oon lähes murteettomalta alueelta joten en puhu mitään murretta tai sitte vähän kaikkia miten sen ny haluu aatella. :)

    ~Em

    VastaaPoista
  8. Parin viikon päästä 19 ja kuulemma vahva pohjanmaan murre... XD

    VastaaPoista
  9. 13 Vaasasta ja onko vaasassa joku murre?! o.O
    olis sulle kysymys: montako osaa vielä tulee? tai kauanko tää kestää vielä? :)

    VastaaPoista
  10. 12 ja puhun pohjanmaan murretta :'D

    VastaaPoista
  11. 13 ja asun eteläsuomessa mutta puhun silti sie,mie-murretta. :D:D

    VastaaPoista
  12. Oon 17 vuotias ja asun itäsuomessa ja puhun mie,sie-murretta:)

    VastaaPoista
  13. Oon iha koht 15 & kirjotan jollai ouol murteel välis mut puhun oulun murretta kai :D

    VastaaPoista
  14. Ompas siinä erilaista xDD taisin olla ainut savolaine!! Jos luin oikein xD mut siis jooo kiitos!! Ja vastaus kysymykseen: en tiiä xD tai siis nythän tää on jo reilusti loppusuoralla mutta tarkkaa lukumäärää en ossaa sanoo :D ehottomasti alle 10 osaa enää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ukki on savolainen, mutsi on puoliks savolaine, joten mä oon kai yks neljäsosaa savolaine, en puhu murteel, ku koko elämän asunu Riksus tai Hyvinkääl. :)

      Poista
  15. 14 ja oulun murretta :D

    VastaaPoista
  16. 16 ja puhun oulun ja savon murretta ; D

    VastaaPoista
  17. Mieeeki on kans 15 ja puhun niinku savon ja karjalan sekotusta:D:D

    VastaaPoista
  18. Hahaha yaaaay olihan täällä niitä "puoli savolaisia" xDD

    VastaaPoista
  19. oon 13 ja puhun oulun murretta :-)

    VastaaPoista
  20. ihana tää ficci :). ja siis no murteeks jos tätä lahen puhumist voi sanoo nii joo koska yleensä ei lahtelaiset sanoo tyyliim et 'mun kaveri on lahdesta' jaa sit lahtelaiset sanoo 'oon lahest' sillee et me lahtelaiset ei sanota d kirjainta siinä lahti sanan taivuttamisessa ja tota oon 21 elokuuta 13 :D

    VastaaPoista
  21. 14 ja kaikki ainaki sanoo et turun murret vaikka en ite sitä huomaa XD mut ihana tä tarina:3

    VastaaPoista
  22. Oon 12, enkä puhu oikee mtä murretta:) Mut mill tulee jatkoo?

    VastaaPoista
  23. 12 ja puhun karjalanmuretta? XD eli mie, sie ja nii edespäi ja sit kans turun murretta :D

    VastaaPoista
  24. 12(: puhun porinmurret, koska oon siiis porist:)

    VastaaPoista